idd en vaak krijg je er een mogelijkheid bij om via usb (waar een microSD-kaart in kan) de microSD geheugenkaart te vullen met data.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Verschil tussen de kaarten is er niet echt concreet. In iedergeval kan ik niet zo op een verschil komen.
Goedkoopst ligt denk ik waar je hem weghaalt en of er aanbiedingen zijn misschien in combinatie met een microSD ofzo.
en ook @post01manquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb zojuist voor mijn zoontje een DS gekocht.
Nu wil ik er ook een kaart in.
wat is nu de goedkoopste en makkelijkste oplossing.
het verschil tussen ie kaarten snap ik niet zo
dat lijkt mij niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef post01man het volgende:
dat zou kunnen ja
Alsof dat zin heeft om te melden tegen ze. Ze zijn nu heus niet overgehaald om toch maar alle dl's te wijderen en de officiële spellen te gaan kopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en ook @post01man
Je kan ook gewoon je spellen kopen.
die draait hier perfectquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat eraan te denken om deze aan te schaffen:
http://www.bigdennis.com/(...)791.html?language=nl
Ik wil eigenlijk alleen heel graag Lemmings spelen, dan is deze kaart toch goed? Verder koop ik games liever origineel. Of zijn er nog meer leuke zelfgemaakte spellen?
das om je softreset aan te zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat doet die rode/groene R rechtsbovenin bij de R4DS in de GAMES folder eigenlijk? (linksbovenin staat een zonnetje zodat je je brightnesslevel kan veranderen)
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op de site van je kaartje
While the "Soft Reset" function is on, pressing "L+R+A+B+X+Y" can go back and forth to the game's main menu; Please do not do this while saving, as it will lead to malfunction, It is recommended to go back to main menu before you function the "Soft Reset".
Nice, voor de R4DS ook? Moet haast wel stukken beter werken dan op mijn telefoonquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
die heb ik ook, lemmings draait daar prima op.
voor de rest is bijvoorbeeld scummvm erg geinig, kun je monkey island en day of the tentacle op je ds mee spelen
Had ik al geprobeerd zonder resultaat, maar heb de oplossing gevonden!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
dat gebeurt soms, voorzichtig de contacpunten schoonmaken (beetje blazen)
DSTT of R4quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:12 schreef xminator het volgende:
Ik ben misschien van plan om een Nintendo DS te kopen. Dus ik vraag me af waar ik op zou moeten letten als ik er eentje koop waarmee ik homebrew/games wil draaien? En welke flashcard van dealextreme.com zouden jullie mij aanraden om te kopen?
Ik lees nou net dat iedereen het over een M3 real heeftquote:
Zo als ik begrepen heb werkt iedere nieuwe kaart wel. Het verschil tussen de kaarten is echt klein. Mijn M3 Real doet wat die doen moet en daar ben ik tevreden over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat iedereen het over een M3 real heeft.
Ik ga dus een DS lite + http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14165 kopen dan zou het dus moeten werken zonder shit?
Je kunt een 8GB SDHC halen, die zijn veeeel sneller dan micro sd's hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:30 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik ben sinds kort de bezitter van een DSTT en het werkt prima.
Zo goed, dat ik nog een extra flashkaartje wil aanschaffen.
Wat raden jullie aan 4gb of beter 2x 2gb? Lees nl nogal verschillende meningen hierover (zo zou bv 4 gig niet altijd goed werken of veel trager zijn, terwijl andere nergens last van hebben)
Op een DSTT werkt het in iedergeval wel, staat zelf op de verpakking.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:50 schreef drs_Kiwi het volgende:
Bedankt voor de snelle antwoorden!
Denk dat ik dan maar voor de tussenweg van 2-8 gb ga; 4 gb.
Ik zag dat bij een van de computerzaken in de buurt deze
[ afbeelding ]
nu voor 11,99 liggen, dus wou daar ff binnenwippen
Uit de eerdere topicreeks begreep ik dat bij de R4 sd 4 gb hc niet wilde werken, maar dat het met de andere 'systemen' wel goed zou komen; heb ik dat goed begrepen?
Thnxquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Op een DSTT werkt het in iedergeval wel, staat zelf op de verpakking.
2 besteld. Ook 1 voor mijn vader. Woensdag mijn eigen DS kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
en het kan nog veel goedkoper als je in het buitenland wilt kopen
dealextreme bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14165
dat rekent eerst nog eens om in euro's en verzenden is gratis.
let wel op dat je nog een sd-kaartje nodig hebt, maar die zijn ook goedkoop tegenwoordig
Heb hier de nieuwe turquoise DS LIte met een M3DS Real getest en werk hier primaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:37 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Heeft iemand ervaring met de allernieuwste DS lite, nieuwe kleueren, icm een flashcard?
Ik heb ergens gelezen dat er iets van een block op zit maar kan dit niet meer terug vinden.
Soms kan het kaartje corrupt raken, er is dan gewoon wat mis met het bestandssysteem. In zo'n geval helpt vaak alleen formatteren nog. Je bent dan wel alles kwijt helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:17 schreef LadyThiana het volgende:
hallo allemaal
ik ben nieuw hier en heb me aangemeld omdat ik hulp nodig heb
ik heb nu al een aantal maanden de ds one flashcard en heb de micro sd 2gb 4gb en 8gb
maar sins gister herkent mijn flashcard, de nds, en de computer mijn 4gb micro sd kaartje niet meer
ik krijg nu een wit beeld op mijn nds en soms een melding van unknown sd format
op mijn computer gebeurt er niks meer als ik die usb stick met de 4gb sd erin stop
bij de andere 2 opend hij normaal maar niet meer bij de 4gb
ik ben helemaal ten einde raad en weet niet wat ik moet doen
ik had net wat nieuwe games op mijn 4gb kaartje gezet maar nu doet ie nix meer
kan iemand mij goede raad geven en mij helpen om deze micro sd kaart weer werkende te krijgen?
ik zou je eeuwig dankbaar zijn
groetjes LadyThiana
en hoe doe ik dat??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Soms kan het kaartje corrupt raken, er is dan gewoon wat mis met het bestandssysteem. In zo'n geval helpt vaak alleen formatteren nog. Je bent dan wel alles kwijt helaas.
heb ik al voor elkaar gekregen en het werkt allemaal erg goed hehequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:46 schreef krazny het volgende:
Ik heb zelf de M3 Real kaart incl een 8Gb MicroSD kaartje en absoluut geen last van traagheid oid.
Nu moet ik bekennen dat het kaartje ook niet vol staat, maar dan nog.
*Binnenkort toch maar is proberen om film erop te kijken. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
dat dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:37 schreef CherryLips het volgende:
films kijken op de ds? dat lijkt me vreselijk op zo'n schermpje.
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Dus je kunt lekker een aflevering van Friends kijken in de trein? Dat is op zich wel tof...
avi ja, maar wma ofzo dacht ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet het nog steeds een keer proberen. Ik had .ogg video files omgezet naar DPG met 1 of andere converter maar toen kreeg ik zwart beeld.
Wat voor files zet jeom dan? .avi? of .wmv?
op de schijfletter van de kaart rechtskliken en dan formatterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:33 schreef LadyThiana het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat??
help me erdoor heen please hehe
maar zoals ik dus al vertelde, hij opend hem niet meer, de schijf komt niet meer tevoorschijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op de schijfletter van de kaart rechtskliken en dan formatteren
Gewoon terugsturen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb 2 M3 Real kaarten besteld. 1 voor mijn vader, de ander voor mij. De mijne werkt perfect. De andere (identieke) kaart werkt voor geen meter op zijn DS. Het ding lijkt niet eens gedetecteerd te worden. Iemand suggesties voordat ik de meuk terugstuur?
De SD al om gewisseld ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb 2 M3 Real kaarten besteld. 1 voor mijn vader, de ander voor mij. De mijne werkt perfect. De andere (identieke) kaart werkt voor geen meter op zijn DS. Het ding lijkt niet eens gedetecteerd te worden. Iemand suggesties voordat ik de meuk terugstuur?
nee daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ligt het niet aan je cardreader? Mijn cardreader is intern maar werkt wel met USB. Wanneer ik hem afsluit doet ie het niet meer tot ik reboot.
Trouwens family guy gekeken op mn DS in de trein ,!!!
meestal wel, maar oudere firmwares bieden gewoon geen/slechte ondersteuning voor bepaalde nieuwere titels. Zo zijn er bij de DSTT soms problemen met bijvoorbeeld contra 4. Zelf had ik met oude firmware voor de R4 problemen met de Korg DS10 en Race Driver Grid.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
niemand? of ben ik ongeduldig....quote:Op zondag 14 september 2008 16:02 schreef GONZA het volgende:
Vraagje:
weet iemand een goede webbrowser hombrew download voor de nintendo ds lite/ m3 real???
zoek me een ongeluk, maar geen geluk...
hoezo niet? Moonshell kan toch gewoon met mp3 overweg?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Goomba42 het volgende:
ik kan zoiezo geen muziek op mn r4ds, maarja da vind ik nie erg want mijn ding staat tog altijd helemaal vol met topgames
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet altijd werken. Gebruik gewoon de nieuwste firmware
google gewoon ff op moonshell + downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Dat kun je toch gewoon downloaden bij de fabrikant van het apparaat?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Hij start op, maar als ik een game start krijg ik 2 witte schermen en gebeurt er verder niets. Ga het nu even proberen met een ander geheugenkaartje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef Noax het volgende:
En heeft dat geholpen?
Welke balie bij welke winkel...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch mooi als je naar balie bent geweest waar ze dit gewoon verkopen ...
5 dvd's met 600 spellen ..
Alles wat je maar kan verzinnnen staat er op...
Internet, veel makkelijker en gratisquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen......quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aantal gereleasde roms komt al over de 2750 hoor inmiddels, over de 110 gb, DVDtje of 25?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet jouw genre?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^en om welk spel gaat het? Ik denk dat ik maar een goedkope GB micro ga halen, dan heeft mijn EZ4 nog wat nut.
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel doodquote:
Oefening baart kunst!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
En zoiets als pokémon, dan? Kan je gewoon rondlopen zonder dood te gaan en de gevechten zijn turn-based.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
Ja hoor, prima!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:52 schreef discipter het volgende:
ik ben van plan een r4 aan te schaffen maar als ik die opzoek bij dealextreme.com dan zie ik english version erbij staan, werkt die dan ook op mijn europese DS?
het is te chaotisch, maar ik zal even checken als mijn DSTT binnenvalt.quote:
waar heb je 'm besteld? Als je 'm bij bigdennis hebt besteld, dan moest je de SDHC versie downloaden. (anders heb je een kapotte Flashkaart)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm ik heb em besteld net binnengekregen maar als ik alles heb gedaan en hem in m'n DS doe krijg ik steeds
Loading...
En daar blijft ie opstaan....
help ?
nice! Op dit moment heb ik geen R4 kaartje in de buurt, maar ik had versie 1.21 gedownload van hun site. (nu linken ze naar een weblogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm nu heb ik een heel oude filmware erop gezet en opeens werkt het wel ') vaag
Maarja
Om te internetten heb je ook een Slot 2-kaart nodig... Werkt sowieso voor geen meter op de DS, dus doe geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee thnxHoe zit dat eigenlijk met die WIFI ding ervan, hotspots op stations en dan moe tje nog een browser downloaden ofzo ?
jep. Als het goed is wordt je flashkaart met iets als moonshell geleverd en daarmee kan je MP3's luisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah okeeen ik zag multimedia staan, je kan ook mp3s erop afspelen ?
Moonshell kan je starten vanuit het hoofdmenu (dus niet het spelmenu) maar het moet natuurlijk wel op de flashkaart staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmmm ik heb dat gedaan maar hij blijft heeeel lang hangen op game loading
Mooie combinatie!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb nu een EDGE kaartje via Dealextreme met een 8GB sdhc kaartje werkt perfect!
de prijsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het verschil tussen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779
en
http://www.bigdennis.com/(...)791.html?language=nl
?
idd een mooie game, maar tering moeilijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Noax het volgende:
Postbode aan de deur, 'Ketsui Death Label' binnen, wat een mooie game!
maakt geen fuck uit, het R4-kaartje kan net zo goed van een SDHC lezen (mogelijk zelfs sneller). De combipakketten waren met een SD van Kingston en nu dus ook met een SDHC van weet ik veel welk merk. De R4 hoeft dus geen namaak te zijn, aangezien de R4 ook los verkrijgbaar is, zonder SD-kaart,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
Het R4-team heeft nooit een SDHC-versie uitgebracht. Is dus namaak.
Ik ben nog steeds een fan van de R4. Eigenlijk ben ik nog niet één spel tegengekomen dat niet werkt. Ik gebruik firmware 1.18 (3rd party)
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maakt geen fuck uit, het R4-kaartje kan net zo goed van een SDHC lezen (mogelijk zelfs sneller). De combipakketten waren met een SD van Kingston en nu dus ook met een SDHC van weet ik veel welk merk.
Is een flutargument dat kant noch wal raakt.quote:De R4 hoeft dus geen namaak te zijn, aangezien de R4 ook los verkrijgbaar is, zonder SD-kaart,
volgens mij kunnen alle apparaten die SD lezen ook SDHC lezen. of ze sneller lezen is echter de vraag. een winkel kan dus met gemak een R4 en een SDHC samen verkopen als combiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maakt wel uit.
Om SDHC te kunnen lezen heb je een kaart nodig die daar ondersteuning voor biedt. De R4 (de originele) biedt alleen ondersteuning voor SD en niet voor SDHC.
Heb je een R4-kaart die wèl met SDHC overweg kan (of biedt een winkel hem aan in combinatie met een SDHC-kaart), dan is die R4 dus gewoon een nepperd.
[..]
Is een flutargument dat kant noch wal raakt.
Het wel of niet los geleverd worden van de R4 vertelt jou helemaal niets over of het wel of geen namaak is. Alleen als de R4 met een SDHC-kaart geleverd wordt, weet je wèl dat het nep is, omdat de R4 nou eenmaal nooit met SDHC-ondersteuning geleverd is.
Komt bij dat de R4 door de fabrikant sowieso alleen maar zonder SD-kaart geleverd wordt.
gewoon simpel: wegblijven bij de R4, die's oud en heeft nauwelijks officiele ondersteuning. Ga voor een nieuw kaartje dat wel duidelijk sdhc heeft.quote:
SDHC ziet er hetzelfde uit, alleen onder de kap zit er wel verschil. Het heeft te maken met de identificatiestring (aldus wiki). Die heeft bij SD een andere opbouw dan bij SDHC. Oudere apparaten kunnen daar niet mee overweg en kunnen dus geen SDHC lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij kunnen alle apparaten die SD lezen ook SDHC lezen. of ze sneller lezen is echter de vraag. een winkel kan dus met gemak een R4 en een SDHC samen verkopen als combi
zou, zowel mijn tomtom als mijn telefoon als mijn camera als mijn pda van vier jaar terug kunnen SDHC gewoon lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
SDHC ziet er hetzelfde uit, alleen onder de kap zit er wel verschil. Het heeft te maken met de identificatiestring (aldus wiki). Die heeft bij SD een andere opbouw dan bij SDHC. Oudere apparaten kunnen daar niet mee overweg en kunnen dus geen SDHC lezen.
Blijven oefenen, komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
EDGE en AceKard 2 schijnt ook wel prima te zijn, allemaal te koop via dealextreme. Het duurt wel even, maar dan heb je ook wat.
[..]
idd een mooie game, maar tering moeilijk![]()
Ondertussen mijn DSTT van dealextreme ontvangen, alles werkt prima.
Voor hoe lang het duurt, komt ook wel weer een oplossing voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo doet eindelijk wat terug. De nieuwe DSi weigert alle bekende flashcards.
Ach... Om nou voor die paar spellen waarbij de camera benut wordt een DSi aan te schaffen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:46 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor hoe lang het duurt, komt ook wel weer een oplossing voor.
En dat staat waar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo doet eindelijk wat terug. De nieuwe DSi weigert alle bekende flashcards.
Onderschat het aantal mensen niet die de DSi alleen al daarom willen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Om nou voor die paar spellen waarbij de camera benut wordt een DSi aan te schaffen...
Het enige wat ik prettig vind aan de DSi zijn de grotere schermen. Probleem is wel dat ze de accu niet groter gemaakt hebben, dus gaat 'ie minder lang mee.
oh, dat doe ik ook niet... maar daar heb ik toch niets mee te maken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Onderschat het aantal mensen niet die de DSi alleen al daarom willen hebben.
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oh, dat doe ik ook niet... maar daar heb ik toch niets mee te maken?
Laat ze maar aanmodderen om die flashkaarten aan de praat te krijgen op de DSi, dan speel ik wel lekker verder op lite.
Misschien moet je het anders 'verpakken'.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, heb ik een DSTT gekocht op DealExtreme om die hier ff simpel via Marktplaats te verkopen, worden mijn advertenties redelijk snel verwijderd omdat het illegaal is, zelf 1 advertentie is verwijderd omdat Brein.nl had geklaagd.
Toen ik daarna een e-mail kreeg van iemand die meteen aannam dat er illegale spellen bij zaten begreep ik het wel.
Mjah, ik kreeg een mailtje van een moraalridder met de link naar de Brein.nl tip-pagina en het bericht "succes", dus daar komt het waarschijnlijk vandaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:32 schreef Noax het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders 'verpakken'.
Sta er wel van te kijken dat Brein er zo dicht op zit.
Een paar mp3tjes opzetten, af en toe een filmpje opzetten/kijken (gedownloade youtube-filmpjes) en uiteraard games. Natuurlijk gebeurt diit allemaal vanaf een sdhc kaartje.quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ermee wilt doen
Je wilt niet weten hoeveel dr daar van rondlopen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mjah, ik kreeg een mailtje van een moraalridder met de link naar de Brein.nl tip-pagina en het bericht "succes", dus daar komt het waarschijnlijk vandaan. Heb wel een nette mail teruggestuurd over dat er geen sprake was van piraterij, maar die moraalridder was natuurlijk weer te laf om iets terug te mailen
.
allereerst mag er hier niet over gedownloade games gesproken wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:38 schreef Tyfuszooi het volgende:
Wil graag R4-card aanschaffen om gedownloade games op m'n DS Lite af te spelen. Heb helaas weinig verstand hiervan, maar wil toch graag daarmee aan de gang! Zal hem alleen gebruiken voor games.
Welk kaartje en waar kan ik deze het beste kopen? Wat moet ik verder allemaal doen om dan een gedownloade game te spelen?
R4 was een goede kaart, maar is inmiddels al verouderd en wordt haast niet meer geupdated met nieuwe firmware.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:38 schreef Tyfuszooi het volgende:
Wil graag R4-card aanschaffen om gedownloade games op m'n DS Lite af te spelen. Heb helaas weinig verstand hiervan, maar wil toch graag daarmee aan de gang! Zal hem alleen gebruiken voor games.
Welk kaartje en waar kan ik deze het beste kopen? Wat moet ik verder allemaal doen om dan een gedownloade game te spelen?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution, EDGE, Acekard 2 bijvoorbeeld
Inmiddels werkt hij, na het proberen van verschillende FW'squote:Op woensdag 26 november 2008 15:13 schreef Noax het volgende:
Misschien moet je eens verschillende FW's gaan gebruiken....
zo moeilijk is het niet. Software (firmware) downloaden en alles uitpakken op je SD kaart.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef Tyfuszooi het volgende:
Ik ga dan maar voor de DSTT ( http://www.bigdennis.com/(...)671.html?language=nl ). Lijkt mij dan voor mijn gebruik wel toereikend en betaalbaar. Hoop dat het weinig problemen geeft om de boel aan de praat te krijgen...
inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoekquote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
What the fuck ga je zo doen tegen mijquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
hihihihihi ik bedoel maarquote:Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
What the fuck ga je zo doen tegen mijwie ben je en wat is onze relatie?
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Ze worden niet verkocht in de winkel, want Nintendo is er niet zo blij mee.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoeltquote:Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plazaquote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
Dat is wel een EPIC FAIL waard voor diegene die er naar vroegquote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza.
quote:Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen ...hoe heet dat ding die ik daarvoor nodig heb?
alvast bedankt...iemand ook enig idee waar ik dat online kan bestellen
ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
quote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution bijvoorbeeld
Het is dan eenmaal zo heerlijk kansloos. Navragen in een winkel hoe je hun sales tot 0 kan laten komen. He albert heijn, hoe kan ik jullie vrachtwagens leeg halen zodat ik niet meer in je winkel hoef terug te komenquote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza.
MP3 kan volgens mij met elke flashcardquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoeltzodat ik het later kon teruglezen
en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
Ja, die ene. je weet wel, waar je dat ding in kan klikken.. En waar je die spullen op kan zetten. Die. Oh. En hij moet ook in de DS passen. Kan dat ook? Stap gewoon bij een Bart Smit binnen en vraag het daar, kunnen ze je vast helpen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef PushyGurl het volgende:
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
Doe je hem weg en voor hoeveel?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef Remake het volgende:
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Heb contacten schoongemaakt/geblazen. Geen verandering.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Misanthropist het volgende:
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
"Normale" games pakt ie wel...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:07 schreef Misanthropist het volgende:
dan ligt het misschien wel aan je DS
De kwaliteitscontrole op dat spul bestaat amper. Het wordt el-cheapo in elkaar gezet door een chineesje en zo goedkoop mogelijk op de markt gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Keroppi het volgende:
Heel goed mogelijk, maar dat is dan wel slecht. Eigenlijk verwacht ik gewoon dat ik fatsoenlijke spullen krijgMaar vanavond ga ik het even op de DS van een vriendinnetje testen, dan weet ik al meer
Als je in het DSTT menu bent moet je even op options drukken, daar kan je soft reset aan zetten.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik heb een dstt kaartje , werkt super. Vraag me alleen af of je spellen inderdaad moet resetten door NDS aan en uit te zetten of kan je ook vanuit spel terugkeren naar het menu met alle spellen?
Over het algemeen doen ze bij BigDennis niet moeilijk over hoor, alleen zijn ze helaas rond de feestdagen niet telefonisch berijkbaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:54 schreef Keroppi het volgende:
Nou pfieuw het was inderdaad een kapotte flashkaart wat de problemen gaf. Nu m'n geld of een werkend exemplaar terugkrijgen, maar ik heb het idee dat het bij die Bigdennis site nog lastig gaat worden...
Vaker. Je betaalt minimaal 30 euro en krijgt nog een fake ook.quote:Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef EvilMarc het volgende:
Nu wil ik het toch weten. Die fake dstt van hierboven, is dat een uitzondering of gebeurt dit vaker bij bigdennis?
Gewoon bij Dealextreme.com bestellen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zijn een paar goede goedkope en betrouwbare nederlandse webwinkels die deze dingen hebben?
Er zijn 3rd-party updates te vinden voor de r4DSquote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Het product op zich is prima, maar de softwareondersteuning van de R4 is helemaal gestopt.
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Edge DS Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
$16,60 USD
Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
$8,04 USD
$24,65 USD
¤18,81
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!
ScummVM DS.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat voor leuke homebrew is er trouwens allemaal te krijgen voor de nds?
Nog leuke dingen die niet games zijn? Want aan games heb ik nu wel ff genoeg met alle NDS games waar ik nog niks van heb gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ScummVM DS.
Kan je je oude lucasarts-adventures op de DS spelen.
tv kijken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Moonshell is een heel mooi programma. Hiermee kun je films (*.dpg), audiobestanden en ebooks mee openen.
Verder heb je vele kleine programma's om notities te maken, berekeningen uit te voeren. Het is ook mogelijk om tv te kijken of telefoongesprekken te voeren via je DS.
Nope, ik weet 100% zeker dat het R4 was, ik vond het ook al raar, ze hadden er stuk of 7 geloof ik liggen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou raar zijn. Was het niet gewoon de mediaspeler van Nintendo zelf? Die lijkt ook op zo'n kaartje
Ik vond v1.25 van de software, maar weet niet zeker of dit wel 'officieel' is, weet jij daar meer van?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn 3rd-party updates te vinden voor de r4DS
heb je de originele r4ds kaart of de gekloonde sdhc versie?quote:Op maandag 22 december 2008 13:19 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand waar ik de laatste updates van de r4ds kaart vandaan haal? ik heb namelijk begrepen dat de huidige support er door de uitgever afgekapt is, dus waar zou ik eventuele 3th party updates kunnen halen?
het orgineelquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik vond v1.25 van de software, maar weet niet zeker of dit wel 'officieel' is, weet jij daar meer van?
[..]
heb je de originele r4ds kaart of de gekloonde sdhc versie?
Kan ik je over een weekje vertellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dit een goed kaartje waarmee ik de nieuwste homebrew kan spelen? Mijn R4 is niet langer compatible met de nieuwste homebrew namelijk.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Is hij dan voor de 16de uit China vertrokken? Anders kan het wel begin/midden januari worden hequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik je over een weekje vertellen
Crapquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Is hij dan voor de 16de uit China vertrokken? Anders kan het wel begin/midden januari worden he.
voor zover ik van andere gebruikers in dit topic begrepen heb is er voor de originele r4ds-kaart géén nieuwe software meer te verkrijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Game_Error het volgende:
het orgineel
Vergeet mijn PM nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef lennartb.nl het volgende:
M'n Edge kaartje is binnen! Nu is het nog wachten op het SD kaartje
Dat hoor je zodra mn sdhc ook binnen isquote:
Pff, ik zal je nog een keer om dingen vragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat hoor je zodra mn sdhc ook binnen isover 3a4 dagen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |