Hallo,
Bij voorbaat mijn excuses omdat ik:
a) Deze topic reeks niet eerst heb doorgelezen
b) In al mijn vrouwelijke onwetendheid vast hele domme dingen vraag/doe/gedaan heb.
Situatieschets:
Zo'n DSlite dat leek me wel wat, en ik had ook nog eens zo'n handig broertje die liet zien dan je met zo'n flashkaartje een wereld voor je open kon gaan. Dus, ik ging naar een site en kocht daar een DSlite + kaartje + mirco SDkaartje.
Pakje was er binnen no-time. Ik blij. Maar het was me al opgevallen dat mijn donkerblauwe uitverkoren variant niet allom verkrijgbaar was. Alleen in andere gebieden uitgebracht. Nou geen probleem want bij de site hadden ze een mooie europese adapter erbij gedaan.
Ik aan de slag met dat flashkaartje. Hop, firmware erop (vond het al best stoer dat ik dat als meisje maar zo even unzipte etc

) spelletje op het kaartje gezet. Verwachtingsvol de DSlite aangezet en...
NIKS. "No DS card inserted"
Geen nood! Ik had een 'meest gestelde vragen" document van de verkopende website. Daar beweerden ze dat het aan het contact kon liggen. Ik moest het maar proberen met een stukje dubbelgevouwen papier om de boel wat aan te duwen. Vol verwachting klopte mijn hart...
Weer NIKS
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik zonodig een niet alledaagse, allom in Nederland verkrijgbare versie moest hebben. Alleen maar omdat donkerblauw me zo cool leek?
Mijn lieve broertje is nu ook voor me aan het trouble-shooting maar ik hoop dat jullie me ondertussen ook al kunnen helpen.