Gewoon bij Dealextreme.com bestellen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zijn een paar goede goedkope en betrouwbare nederlandse webwinkels die deze dingen hebben?
Er zijn 3rd-party updates te vinden voor de r4DSquote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Het product op zich is prima, maar de softwareondersteuning van de R4 is helemaal gestopt.
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Edge DS Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
$16,60 USD
Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
$8,04 USD
$24,65 USD
¤18,81
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Heb ook de EDGE kaart,. erg goed ding, voor een goede prijs!
ScummVM DS.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat voor leuke homebrew is er trouwens allemaal te krijgen voor de nds?
Nog leuke dingen die niet games zijn? Want aan games heb ik nu wel ff genoeg met alle NDS games waar ik nog niks van heb gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ScummVM DS.
Kan je je oude lucasarts-adventures op de DS spelen.
tv kijken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Moonshell is een heel mooi programma. Hiermee kun je films (*.dpg), audiobestanden en ebooks mee openen.
Verder heb je vele kleine programma's om notities te maken, berekeningen uit te voeren. Het is ook mogelijk om tv te kijken of telefoongesprekken te voeren via je DS.
Nope, ik weet 100% zeker dat het R4 was, ik vond het ook al raar, ze hadden er stuk of 7 geloof ik liggen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou raar zijn. Was het niet gewoon de mediaspeler van Nintendo zelf? Die lijkt ook op zo'n kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |