Had ik al geprobeerd zonder resultaat, maar heb de oplossing gevonden!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
dat gebeurt soms, voorzichtig de contacpunten schoonmaken (beetje blazen)
DSTT of R4quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:12 schreef xminator het volgende:
Ik ben misschien van plan om een Nintendo DS te kopen. Dus ik vraag me af waar ik op zou moeten letten als ik er eentje koop waarmee ik homebrew/games wil draaien? En welke flashcard van dealextreme.com zouden jullie mij aanraden om te kopen?
Ik lees nou net dat iedereen het over een M3 real heeftquote:
Zo als ik begrepen heb werkt iedere nieuwe kaart wel. Het verschil tussen de kaarten is echt klein. Mijn M3 Real doet wat die doen moet en daar ben ik tevreden over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat iedereen het over een M3 real heeft.
Ik ga dus een DS lite + http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14165 kopen dan zou het dus moeten werken zonder shit?
Je kunt een 8GB SDHC halen, die zijn veeeel sneller dan micro sd's hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:30 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik ben sinds kort de bezitter van een DSTT en het werkt prima.
Zo goed, dat ik nog een extra flashkaartje wil aanschaffen.
Wat raden jullie aan 4gb of beter 2x 2gb? Lees nl nogal verschillende meningen hierover (zo zou bv 4 gig niet altijd goed werken of veel trager zijn, terwijl andere nergens last van hebben)
Op een DSTT werkt het in iedergeval wel, staat zelf op de verpakking.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:50 schreef drs_Kiwi het volgende:
Bedankt voor de snelle antwoorden!
Denk dat ik dan maar voor de tussenweg van 2-8 gb ga; 4 gb.
Ik zag dat bij een van de computerzaken in de buurt deze
[ afbeelding ]
nu voor 11,99 liggen, dus wou daar ff binnenwippen
Uit de eerdere topicreeks begreep ik dat bij de R4 sd 4 gb hc niet wilde werken, maar dat het met de andere 'systemen' wel goed zou komen; heb ik dat goed begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |