waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet altijd werken. Gebruik gewoon de nieuwste firmware
google gewoon ff op moonshell + downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Dat kun je toch gewoon downloaden bij de fabrikant van het apparaat?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Hij start op, maar als ik een game start krijg ik 2 witte schermen en gebeurt er verder niets. Ga het nu even proberen met een ander geheugenkaartje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef Noax het volgende:
En heeft dat geholpen?
Welke balie bij welke winkel...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch mooi als je naar balie bent geweest waar ze dit gewoon verkopen ...
5 dvd's met 600 spellen ..
Alles wat je maar kan verzinnnen staat er op...
Internet, veel makkelijker en gratisquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen......quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aantal gereleasde roms komt al over de 2750 hoor inmiddels, over de 110 gb, DVDtje of 25?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet jouw genre?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^en om welk spel gaat het? Ik denk dat ik maar een goedkope GB micro ga halen, dan heeft mijn EZ4 nog wat nut.
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel doodquote:
Oefening baart kunst!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
En zoiets als pokémon, dan? Kan je gewoon rondlopen zonder dood te gaan en de gevechten zijn turn-based.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
Ja hoor, prima!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:52 schreef discipter het volgende:
ik ben van plan een r4 aan te schaffen maar als ik die opzoek bij dealextreme.com dan zie ik english version erbij staan, werkt die dan ook op mijn europese DS?
het is te chaotisch, maar ik zal even checken als mijn DSTT binnenvalt.quote:
waar heb je 'm besteld? Als je 'm bij bigdennis hebt besteld, dan moest je de SDHC versie downloaden. (anders heb je een kapotte Flashkaart)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm ik heb em besteld net binnengekregen maar als ik alles heb gedaan en hem in m'n DS doe krijg ik steeds
Loading...
En daar blijft ie opstaan....
help ?
nice! Op dit moment heb ik geen R4 kaartje in de buurt, maar ik had versie 1.21 gedownload van hun site. (nu linken ze naar een weblogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm nu heb ik een heel oude filmware erop gezet en opeens werkt het wel ') vaag
Maarja
Om te internetten heb je ook een Slot 2-kaart nodig... Werkt sowieso voor geen meter op de DS, dus doe geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee thnxHoe zit dat eigenlijk met die WIFI ding ervan, hotspots op stations en dan moe tje nog een browser downloaden ofzo ?
jep. Als het goed is wordt je flashkaart met iets als moonshell geleverd en daarmee kan je MP3's luisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah okeeen ik zag multimedia staan, je kan ook mp3s erop afspelen ?
Moonshell kan je starten vanuit het hoofdmenu (dus niet het spelmenu) maar het moet natuurlijk wel op de flashkaart staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmmm ik heb dat gedaan maar hij blijft heeeel lang hangen op game loading
Mooie combinatie!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb nu een EDGE kaartje via Dealextreme met een 8GB sdhc kaartje werkt perfect!
de prijsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het verschil tussen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779
en
http://www.bigdennis.com/(...)791.html?language=nl
?
idd een mooie game, maar tering moeilijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Noax het volgende:
Postbode aan de deur, 'Ketsui Death Label' binnen, wat een mooie game!
maakt geen fuck uit, het R4-kaartje kan net zo goed van een SDHC lezen (mogelijk zelfs sneller). De combipakketten waren met een SD van Kingston en nu dus ook met een SDHC van weet ik veel welk merk. De R4 hoeft dus geen namaak te zijn, aangezien de R4 ook los verkrijgbaar is, zonder SD-kaart,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
Het R4-team heeft nooit een SDHC-versie uitgebracht. Is dus namaak.
Ik ben nog steeds een fan van de R4. Eigenlijk ben ik nog niet één spel tegengekomen dat niet werkt. Ik gebruik firmware 1.18 (3rd party)
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maakt geen fuck uit, het R4-kaartje kan net zo goed van een SDHC lezen (mogelijk zelfs sneller). De combipakketten waren met een SD van Kingston en nu dus ook met een SDHC van weet ik veel welk merk.
Is een flutargument dat kant noch wal raakt.quote:De R4 hoeft dus geen namaak te zijn, aangezien de R4 ook los verkrijgbaar is, zonder SD-kaart,
volgens mij kunnen alle apparaten die SD lezen ook SDHC lezen. of ze sneller lezen is echter de vraag. een winkel kan dus met gemak een R4 en een SDHC samen verkopen als combiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maakt wel uit.
Om SDHC te kunnen lezen heb je een kaart nodig die daar ondersteuning voor biedt. De R4 (de originele) biedt alleen ondersteuning voor SD en niet voor SDHC.
Heb je een R4-kaart die wèl met SDHC overweg kan (of biedt een winkel hem aan in combinatie met een SDHC-kaart), dan is die R4 dus gewoon een nepperd.
[..]
Is een flutargument dat kant noch wal raakt.
Het wel of niet los geleverd worden van de R4 vertelt jou helemaal niets over of het wel of geen namaak is. Alleen als de R4 met een SDHC-kaart geleverd wordt, weet je wèl dat het nep is, omdat de R4 nou eenmaal nooit met SDHC-ondersteuning geleverd is.
Komt bij dat de R4 door de fabrikant sowieso alleen maar zonder SD-kaart geleverd wordt.
gewoon simpel: wegblijven bij de R4, die's oud en heeft nauwelijks officiele ondersteuning. Ga voor een nieuw kaartje dat wel duidelijk sdhc heeft.quote:
SDHC ziet er hetzelfde uit, alleen onder de kap zit er wel verschil. Het heeft te maken met de identificatiestring (aldus wiki). Die heeft bij SD een andere opbouw dan bij SDHC. Oudere apparaten kunnen daar niet mee overweg en kunnen dus geen SDHC lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij kunnen alle apparaten die SD lezen ook SDHC lezen. of ze sneller lezen is echter de vraag. een winkel kan dus met gemak een R4 en een SDHC samen verkopen als combi
zou, zowel mijn tomtom als mijn telefoon als mijn camera als mijn pda van vier jaar terug kunnen SDHC gewoon lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
SDHC ziet er hetzelfde uit, alleen onder de kap zit er wel verschil. Het heeft te maken met de identificatiestring (aldus wiki). Die heeft bij SD een andere opbouw dan bij SDHC. Oudere apparaten kunnen daar niet mee overweg en kunnen dus geen SDHC lezen.
Blijven oefenen, komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
EDGE en AceKard 2 schijnt ook wel prima te zijn, allemaal te koop via dealextreme. Het duurt wel even, maar dan heb je ook wat.
[..]
idd een mooie game, maar tering moeilijk![]()
Ondertussen mijn DSTT van dealextreme ontvangen, alles werkt prima.
Voor hoe lang het duurt, komt ook wel weer een oplossing voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo doet eindelijk wat terug. De nieuwe DSi weigert alle bekende flashcards.
Ach... Om nou voor die paar spellen waarbij de camera benut wordt een DSi aan te schaffen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:46 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor hoe lang het duurt, komt ook wel weer een oplossing voor.
En dat staat waar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo doet eindelijk wat terug. De nieuwe DSi weigert alle bekende flashcards.
Onderschat het aantal mensen niet die de DSi alleen al daarom willen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Om nou voor die paar spellen waarbij de camera benut wordt een DSi aan te schaffen...
Het enige wat ik prettig vind aan de DSi zijn de grotere schermen. Probleem is wel dat ze de accu niet groter gemaakt hebben, dus gaat 'ie minder lang mee.
oh, dat doe ik ook niet... maar daar heb ik toch niets mee te maken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Onderschat het aantal mensen niet die de DSi alleen al daarom willen hebben.
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oh, dat doe ik ook niet... maar daar heb ik toch niets mee te maken?
Laat ze maar aanmodderen om die flashkaarten aan de praat te krijgen op de DSi, dan speel ik wel lekker verder op lite.
Misschien moet je het anders 'verpakken'.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, heb ik een DSTT gekocht op DealExtreme om die hier ff simpel via Marktplaats te verkopen, worden mijn advertenties redelijk snel verwijderd omdat het illegaal is, zelf 1 advertentie is verwijderd omdat Brein.nl had geklaagd.
Toen ik daarna een e-mail kreeg van iemand die meteen aannam dat er illegale spellen bij zaten begreep ik het wel.
Mjah, ik kreeg een mailtje van een moraalridder met de link naar de Brein.nl tip-pagina en het bericht "succes", dus daar komt het waarschijnlijk vandaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:32 schreef Noax het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders 'verpakken'.
Sta er wel van te kijken dat Brein er zo dicht op zit.
Een paar mp3tjes opzetten, af en toe een filmpje opzetten/kijken (gedownloade youtube-filmpjes) en uiteraard games. Natuurlijk gebeurt diit allemaal vanaf een sdhc kaartje.quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ermee wilt doen
Je wilt niet weten hoeveel dr daar van rondlopen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mjah, ik kreeg een mailtje van een moraalridder met de link naar de Brein.nl tip-pagina en het bericht "succes", dus daar komt het waarschijnlijk vandaan. Heb wel een nette mail teruggestuurd over dat er geen sprake was van piraterij, maar die moraalridder was natuurlijk weer te laf om iets terug te mailen
.
allereerst mag er hier niet over gedownloade games gesproken wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:38 schreef Tyfuszooi het volgende:
Wil graag R4-card aanschaffen om gedownloade games op m'n DS Lite af te spelen. Heb helaas weinig verstand hiervan, maar wil toch graag daarmee aan de gang! Zal hem alleen gebruiken voor games.
Welk kaartje en waar kan ik deze het beste kopen? Wat moet ik verder allemaal doen om dan een gedownloade game te spelen?
R4 was een goede kaart, maar is inmiddels al verouderd en wordt haast niet meer geupdated met nieuwe firmware.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:38 schreef Tyfuszooi het volgende:
Wil graag R4-card aanschaffen om gedownloade games op m'n DS Lite af te spelen. Heb helaas weinig verstand hiervan, maar wil toch graag daarmee aan de gang! Zal hem alleen gebruiken voor games.
Welk kaartje en waar kan ik deze het beste kopen? Wat moet ik verder allemaal doen om dan een gedownloade game te spelen?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution, EDGE, Acekard 2 bijvoorbeeld
Inmiddels werkt hij, na het proberen van verschillende FW'squote:Op woensdag 26 november 2008 15:13 schreef Noax het volgende:
Misschien moet je eens verschillende FW's gaan gebruiken....
zo moeilijk is het niet. Software (firmware) downloaden en alles uitpakken op je SD kaart.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef Tyfuszooi het volgende:
Ik ga dan maar voor de DSTT ( http://www.bigdennis.com/(...)671.html?language=nl ). Lijkt mij dan voor mijn gebruik wel toereikend en betaalbaar. Hoop dat het weinig problemen geeft om de boel aan de praat te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |