wat een prachtkerels lilyquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef bixister het volgende:
ha het lijkt net of quinten OP die geit zit!![]()
Ik wilde net opmerken dat ze zo netjes zat te verfen, maar als ik je onderste zin zo lees dan ging het er later ruiger aan toe?quote:
Ooww! Wat issie lief!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:55 schreef Bass-Miss het volgende:
De witte van Gent op de toren van Sint Baafs.
[ afbeelding ]
Hehe, dat zei je in het Kinderfototopic 127 ook. Dat je haar voor het eerst zag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:11 schreef Vivi het volgende:
Hey wat leuk, ik zie jouw dochter voor het eerst, wat een schatje.
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:43 schreef Igraine het volgende:
Hehe, dat zei je in het Kinderfototopic 127 ook. Dat je haar voor het eerst zag.
Echt?! Sorry hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 01:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hehe, dat zei je in het Kinderfototopic 127 ook. Dat je haar voor het eerst zag.
Dan kan je deze vast ook wel waarderen.quote:
Zeker weten!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef snoopy het volgende:
Ik vind die foto's van Sasha ook echt hilarisch
quote:Op zondag 27 juli 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het was op de camping de eerste dagen zo vreselijk koud dat we dus voor Sasha zo'n vreselijk fluwelen slaappakje hebben gekocht, met van die voetjes eraan. Licht-geel.Heel fout, maar wel lekker warm.
quote:
't Is dezelfde ja, maar ik had geen zin mijn tekst aan te passenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
leuk troel! maarre het is er toch 1 of heb je een eeneiige sokbeest-tweeling gekregen?![]()
libel, wat een mooie plaatjes van iben & junah! die heldere kijkers van iben, prachtig!
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Nee hoor, dat valt wel mee.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Oh Jelief, ben gewoon jaloers op het slapende meisje in het grote bed.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Jelief het volgende:
Sasha![]()
mooie Jolie.
En Eva bij de kapper![]()
Saartje niet te snel groot worden hoor!
Emma kreeg een nieuw bed.
[ afbeelding ]
Zo lag ze 's middags na haar slaapje in haar ledikantje. laatste keer
Papa heeft het bed in elkaar gezet, met hulp van Emma, die kon heel goed schroefjes uitzoeken en het hoofdeind vasthouden. Ook het matras tillen was geen probleem:
[ afbeelding ]
Matras op zijn plek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk! het schaapje heeft ook een oog!
[ afbeelding ]
Vissen op mijn deken!
[ afbeelding ]
Verhaaltje luisteren
[ afbeelding ]
En zo vond ik haar toen ik zelf naar bed ging :
[ afbeelding ]
Tomas lijkt wel een beetje op Glenn op deze foto.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef TearSong het volgende:
Even snel voor ik ga kijken hoe ik sudocreme van een stoffen bankstel moet verwijderen:
[ afbeelding ]
![]()
Het is de FP garage - we waren de dag ervoor bij de verjaardag van schoonzus en haar opa & oma hebben 'm 40 jaar ofzo bewaard, maar kleinkinderen zitten er voorlopig niet in aan die kant en daarom kreeg Ethan hemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, die garage die hij gekregen heeft lijkt verdacht veel op de oude Fischer Price garage, welk merk is het?
Toch goed gezien dus! Simon speelt momenteel bij mijn ouders veel met mijn oude FP garage, die is volgens mij nog ietsjes ouder, gezien de styling. Zo leuk maken ze ze nu niet meer vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef jellyrose het volgende:
Het is de FP garage - we waren de dag ervoor bij de verjaardag van schoonzus en haar opa & oma hebben 'm 40 jaar ofzo bewaard, maar kleinkinderen zitten er voorlopig niet in aan die kant en daarom kreeg Ethan hemBen er zooooo blij mee, wij hadden 'm vroeger namelijk zelf ook
![]()
Merwestein in Nieuwegein, ik woonde daar vroeger om de hoek, en laatst moest ik toevallig in Nieuwegein zijn, en toen zag ik dus dat ze een jungledinges hadden gebouwd, dus heb ik Dean en zijn papa meegesleurd zondagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuk zwembad...en stoere zwembroekWelk zwembad is dat!
Verder allemaal mooie, leuke, feestige, lieve foto's hier!
Oww lol 'gewoon' Nieuwegein dat meen je nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Merwestein in Nieuwegein, ik woonde daar vroeger om de hoek, en laatst moest ik toevallig in Nieuwegein zijn, en toen zag ik dus dat ze een jungledinges hadden gebouwd, dus heb ik Dean en zijn papa meegesleurd zondag.
Het aquajungle komt op de foto's van hun site trouwens groter over dan het is hoor![]()
Ja we konden onze lach inhouden. We waren ook echt verbaasd. Want we hoorden haast geen geschuif.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind Kim altijd zo'n vrolijk leuk meisje!![]()
Heb je je lachen kunnen inhouden Ingrid, nadat ze haar kamer had verbouwd?
Nou, ze was (deze keerquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid, wat een boef is jouw meisje, het is moeilijk je lach in te houden als ze weten dat ze stout zijn en dan met een grijns op de trap zitten.
Dat krijgen we echt niet voor elkaar. Is daar een truc voor ofzo? Het past niet. En het bedje kan maar op 1 manier in elkaar lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef bixister het volgende:
ingrid, die kim toch!![]()
![]()
(heb je die hoofd & voeteneind matras-delen er nou niet in gedaan? dat vind ik nl altijd juist zo knus van die bedjes.)
Dan hebben wij denk ik een tussenmaat matras ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef hestria het volgende:
Ingrid, wij hebben ook het bedje van de ikea, en daarin dit matras . Dit is het dikste die ze hebben, en die past net in het bedje, is idd alleen behoorlijk proppen om de zijdelen er in te krijgen, ik doe eerst de zijdelen en duw dan het matras er klem tussen in, ok je moet behoorlijk duwen maar past net.
lees net op de site dat het niet zou passen maar past dus wel.
In zeer goed overleg met de 'leverancier' is hier besloten dat er geen kindjes meer gebakken gaan worden. Daarvoor is de oven nu tijdelijk gesloten, maar zal in de toekomst de toevoer ook afgesloten gaan worden. De vraag is alleen nog welke toevoer gesloten wordt.....de interne of de extrerne....... ohhhhhhhh en dat betekent overigens niet dat ik niet rammel, maar tja......dat zal vast ooit wel eens over gaan....quote:
Och, je kunt het toch niet heel opeten, wel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat je dat aandurft PMHadden jullie nog wel wat stokbrood over voor vanavond of was het een lekker kledderbrood geworden? Ach ja, hij is er in ieder geval wel lekker lang zoet mee
Nee, eigenlijk zouden we helemaal niet vliegen, maar omdat er een vliegtuig en vlieger van onze club meedeed mochten we allebei een dag mee. Ik had de goede dag uigekozen. F. heeft helaas niet kunnen vliegen door het slechte weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
haha simon met 't stokbrood!![]()
en chaca, wat een leuke vakantiereportage! lijkt me ook reuze spannend hoor, als je je moeder de lucht in ziet gaan. gelukkig ben je weer veilig geland.maar de rest van de vakantie heeft alleen papa gevlogen?
haha 't zou zo dezelfde moeder kunnen zijn rocka maar je bedoelt vast die andere LL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
't zou idd hetzelfde kindje kunnen zijn Lewella.
Dank je, dat heb ik nou ook trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
wauw spuug, die laatste foto moet ik maar naar blķjven kijken!!
gevonden!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:34 schreef snoopy het volgende:
Sjoeg, ik kwam gisteren ergens een foto tegen van Morris & Maria toen ze ongeveer 4 maanden waren. Echt onvoorstelbaar dat ze zo klein waren![]()
quote:
Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef lily het volgende:
Die laatste foto van Spuuglokje is inderdaad erg leuk![]()
en Simon met het stokbrood, haha![]()
Ik wil ook nog even zeggen dat ik Suus echt een beauty vind.
edit: oh, en Iris van Lois ook (prachtige blonde krullen)
wat een leuke foto's weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden nog wat foto's gemaakt in het speelbos (zo noemen wij dat, een soort speeltuintje bij water).
M'n zoons met een schep in de weer:
[ afbeelding ]
Als Tristan maar water en zand tot zijn beschikking heeft, dan kan ie śren spelen:
[ afbeelding ]
Een dam bouwen in het water, eindelijk eens samenwerken zónder ruzie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier begon het mis te gaan.(Vervolgfoto's heb ik helaas niet
)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Guuzewuus het volgende:
oh, mislukt... Ik had Sugar willen verrassen, maar ik kan het niet. Ben onhandig met computers, helaas.![]()
Dat heb je snel gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:04 schreef Anitra het volgende:
Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?
Heeeeee Guus!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Meet Stella, in het jasje van Maria
[ afbeelding ]
Die mocht hier best hoor!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef crumpet het volgende:
- verplaatst naar het correcte topic, excusez -
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:43 schreef pinquit het volgende:![]()
dįarom ben ik zo verliefd op jet
![]()
![]()
wat kijkt ze zielig![]()
ze is komende dinsdag precies 6 weken oudquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef Guuzewuus het volgende:
En dat babietje van Blablabla, wat ziet die er, zo klein nog, al communicatief uit. Lief. Hoe oud is zij?
dat zeg ik, kantoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ik denk persoonlijk dat, aan zijn huidige uitdrukkig te zien, Milo ofwel een hedendaagse Goethe wordt die dikke pillen over ethiek enzo zit te schrijven in zijn statig en mannelijk kantoor, ofwel een dr. Rossi, die zijn hysterische patientes eens meewarig zit te bekijken vanaf zijn sofa.
JetjeZe heeft van die mooie onschuldige hemelsblauwe kijkers.
Ha ha, lief. Van Max zag ik ook al zo'n heerlijke serie(in het kokkereltopic) Pinq. Wįt een mannetje!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef pinquit het volgende:
nee, niks over de mail!! wij willenjulius
ook zien, graag!!!
Wie weet, als ik jou eerder zie dan mijn camera...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Je kunt mijn fototoestel ook wel even lenen....
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef Lishe het volgende:
Ik zit bij mijn ouders, kan er nu niet bij.... Ik ga morgen lief lief aankijken, en me diep schamen dat ik het steeds vergeet.....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:14 schreef Jelief het volgende:
Deze mag je niet heben hoor,al kan ik haar soms achter driedubbeldik behang plakken. Suzanna heeft ook een Emma maar ik denk dat je die ook niet krijgt. Dat wordt dan Dana omdopen tot Emma of een nieuwe baby maken
Ja! Djeez heeft de zijdelen er eerst ingepropt en daarna het grote matras. Zoals iemand hier zei. Past echt maar net. En zoals je ziet ging ze er meteen gebruik van maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef owlet het volgende:
heeee.... paste het matras toch?
Lis ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:07 schreef Sugar het volgende:Ja!
Maria heeft het alleen nooit gedragen.
![]()
Maar Mirte is er vast prachtig in, jammer dat we haar niet kunnen zien!
Owjah that reminds me, ik heb nog een fotoshoot te goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:03 schreef snoopy het volgende:
Dat broekje heb ik weer van Sugar. Ik heb het gewonnen met een puzzel volgens mij
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef Sugar het volgende:
Ha, Texelonia!Was jij de enige winnaar? Ik weet er even echt niks meer van, maar wie mijn amateurkunsten en camera wil benutten is welkom voor een sugarshoot.
wat heerlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:18 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
Sewdou, dagje oud.
[ afbeelding ]
Kwik, kwek en kwak....
[ afbeelding ]
Nogmaals de 3 broers.
[ afbeelding ]
Sewdou weekje oud alweer!
[ afbeelding ]
1 week oud en wakker.
Forum Opties | |