quote:
't Is dezelfde ja, maar ik had geen zin mijn tekst aan te passenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
leuk troel! maarre het is er toch 1 of heb je een eeneiige sokbeest-tweeling gekregen?![]()
libel, wat een mooie plaatjes van iben & junah! die heldere kijkers van iben, prachtig!
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Nee hoor, dat valt wel mee.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Oh Jelief, ben gewoon jaloers op het slapende meisje in het grote bed.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Jelief het volgende:
Sasha![]()
mooie Jolie.
En Eva bij de kapper![]()
Saartje niet te snel groot worden hoor!
Emma kreeg een nieuw bed.
[ afbeelding ]
Zo lag ze 's middags na haar slaapje in haar ledikantje. laatste keer
Papa heeft het bed in elkaar gezet, met hulp van Emma, die kon heel goed schroefjes uitzoeken en het hoofdeind vasthouden. Ook het matras tillen was geen probleem:
[ afbeelding ]
Matras op zijn plek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk! het schaapje heeft ook een oog!
[ afbeelding ]
Vissen op mijn deken!
[ afbeelding ]
Verhaaltje luisteren
[ afbeelding ]
En zo vond ik haar toen ik zelf naar bed ging :
[ afbeelding ]
Tomas lijkt wel een beetje op Glenn op deze foto.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef TearSong het volgende:
Even snel voor ik ga kijken hoe ik sudocreme van een stoffen bankstel moet verwijderen:
[ afbeelding ]
![]()
Het is de FP garage - we waren de dag ervoor bij de verjaardag van schoonzus en haar opa & oma hebben 'm 40 jaar ofzo bewaard, maar kleinkinderen zitten er voorlopig niet in aan die kant en daarom kreeg Ethan hemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, die garage die hij gekregen heeft lijkt verdacht veel op de oude Fischer Price garage, welk merk is het?
Toch goed gezien dus! Simon speelt momenteel bij mijn ouders veel met mijn oude FP garage, die is volgens mij nog ietsjes ouder, gezien de styling. Zo leuk maken ze ze nu niet meer vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef jellyrose het volgende:
Het is de FP garage - we waren de dag ervoor bij de verjaardag van schoonzus en haar opa & oma hebben 'm 40 jaar ofzo bewaard, maar kleinkinderen zitten er voorlopig niet in aan die kant en daarom kreeg Ethan hemBen er zooooo blij mee, wij hadden 'm vroeger namelijk zelf ook
![]()
Merwestein in Nieuwegein, ik woonde daar vroeger om de hoek, en laatst moest ik toevallig in Nieuwegein zijn, en toen zag ik dus dat ze een jungledinges hadden gebouwd, dus heb ik Dean en zijn papa meegesleurd zondagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuk zwembad...en stoere zwembroekWelk zwembad is dat!
Verder allemaal mooie, leuke, feestige, lieve foto's hier!
Oww lol 'gewoon' Nieuwegein dat meen je nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Merwestein in Nieuwegein, ik woonde daar vroeger om de hoek, en laatst moest ik toevallig in Nieuwegein zijn, en toen zag ik dus dat ze een jungledinges hadden gebouwd, dus heb ik Dean en zijn papa meegesleurd zondag.
Het aquajungle komt op de foto's van hun site trouwens groter over dan het is hoor![]()
Ja we konden onze lach inhouden. We waren ook echt verbaasd. Want we hoorden haast geen geschuif.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind Kim altijd zo'n vrolijk leuk meisje!![]()
Heb je je lachen kunnen inhouden Ingrid, nadat ze haar kamer had verbouwd?
Nou, ze was (deze keerquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid, wat een boef is jouw meisje, het is moeilijk je lach in te houden als ze weten dat ze stout zijn en dan met een grijns op de trap zitten.
Dat krijgen we echt niet voor elkaar. Is daar een truc voor ofzo? Het past niet. En het bedje kan maar op 1 manier in elkaar lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef bixister het volgende:
ingrid, die kim toch!![]()
![]()
(heb je die hoofd & voeteneind matras-delen er nou niet in gedaan? dat vind ik nl altijd juist zo knus van die bedjes.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |