Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef lily het volgende:
Die laatste foto van Spuuglokje is inderdaad erg leuk![]()
en Simon met het stokbrood, haha![]()
Ik wil ook nog even zeggen dat ik Suus echt een beauty vind.
edit: oh, en Iris van Lois ook (prachtige blonde krullen)
wat een leuke foto's weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden nog wat foto's gemaakt in het speelbos (zo noemen wij dat, een soort speeltuintje bij water).
M'n zoons met een schep in de weer:
[ afbeelding ]
Als Tristan maar water en zand tot zijn beschikking heeft, dan kan ie úren spelen:
[ afbeelding ]
Een dam bouwen in het water, eindelijk eens samenwerken zónder ruzie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier begon het mis te gaan.(Vervolgfoto's heb ik helaas niet
)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Guuzewuus het volgende:
oh, mislukt... Ik had Sugar willen verrassen, maar ik kan het niet. Ben onhandig met computers, helaas.![]()
Dat heb je snel gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:04 schreef Anitra het volgende:
Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?
Heeeeee Guus!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Meet Stella, in het jasje van Maria
[ afbeelding ]
Die mocht hier best hoor!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef crumpet het volgende:
- verplaatst naar het correcte topic, excusez -
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:43 schreef pinquit het volgende:![]()
dáarom ben ik zo verliefd op jet
![]()
![]()
wat kijkt ze zielig![]()
ze is komende dinsdag precies 6 weken oudquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef Guuzewuus het volgende:
En dat babietje van Blablabla, wat ziet die er, zo klein nog, al communicatief uit. Lief. Hoe oud is zij?
dat zeg ik, kantoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ik denk persoonlijk dat, aan zijn huidige uitdrukkig te zien, Milo ofwel een hedendaagse Goethe wordt die dikke pillen over ethiek enzo zit te schrijven in zijn statig en mannelijk kantoor, ofwel een dr. Rossi, die zijn hysterische patientes eens meewarig zit te bekijken vanaf zijn sofa.
JetjeZe heeft van die mooie onschuldige hemelsblauwe kijkers.
Ha ha, lief. Van Max zag ik ook al zo'n heerlijke serie(in het kokkereltopic) Pinq. Wát een mannetje!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef pinquit het volgende:
nee, niks over de mail!! wij willenjulius
ook zien, graag!!!
Wie weet, als ik jou eerder zie dan mijn camera...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Je kunt mijn fototoestel ook wel even lenen....
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef Lishe het volgende:
Ik zit bij mijn ouders, kan er nu niet bij.... Ik ga morgen lief lief aankijken, en me diep schamen dat ik het steeds vergeet.....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:14 schreef Jelief het volgende:
Deze mag je niet heben hoor,al kan ik haar soms achter driedubbeldik behang plakken. Suzanna heeft ook een Emma maar ik denk dat je die ook niet krijgt. Dat wordt dan Dana omdopen tot Emma of een nieuwe baby maken
Ja! Djeez heeft de zijdelen er eerst ingepropt en daarna het grote matras. Zoals iemand hier zei. Past echt maar net. En zoals je ziet ging ze er meteen gebruik van maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef owlet het volgende:
heeee.... paste het matras toch?
Lis ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:07 schreef Sugar het volgende:Ja!
Maria heeft het alleen nooit gedragen.
![]()
Maar Mirte is er vast prachtig in, jammer dat we haar niet kunnen zien!
Owjah that reminds me, ik heb nog een fotoshoot te goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:03 schreef snoopy het volgende:
Dat broekje heb ik weer van Sugar. Ik heb het gewonnen met een puzzel volgens mij
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef Sugar het volgende:
Ha, Texelonia!Was jij de enige winnaar? Ik weet er even echt niks meer van, maar wie mijn amateurkunsten en camera wil benutten is welkom voor een sugarshoot.
wat heerlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:18 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
Sewdou, dagje oud.
[ afbeelding ]
Kwik, kwek en kwak....
[ afbeelding ]
Nogmaals de 3 broers.
[ afbeelding ]
Sewdou weekje oud alweer!
[ afbeelding ]
1 week oud en wakker.
Forum Opties | |