Dan hebben wij denk ik een tussenmaat matras ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef hestria het volgende:
Ingrid, wij hebben ook het bedje van de ikea, en daarin dit matras . Dit is het dikste die ze hebben, en die past net in het bedje, is idd alleen behoorlijk proppen om de zijdelen er in te krijgen, ik doe eerst de zijdelen en duw dan het matras er klem tussen in, ok je moet behoorlijk duwen maar past net.
lees net op de site dat het niet zou passen maar past dus wel.
In zeer goed overleg met de 'leverancier' is hier besloten dat er geen kindjes meer gebakken gaan worden. Daarvoor is de oven nu tijdelijk gesloten, maar zal in de toekomst de toevoer ook afgesloten gaan worden. De vraag is alleen nog welke toevoer gesloten wordt.....de interne of de extrerne....... ohhhhhhhh en dat betekent overigens niet dat ik niet rammel, maar tja......dat zal vast ooit wel eens over gaan....quote:
Och, je kunt het toch niet heel opeten, wel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat je dat aandurft PMHadden jullie nog wel wat stokbrood over voor vanavond of was het een lekker kledderbrood geworden? Ach ja, hij is er in ieder geval wel lekker lang zoet mee
Nee, eigenlijk zouden we helemaal niet vliegen, maar omdat er een vliegtuig en vlieger van onze club meedeed mochten we allebei een dag mee. Ik had de goede dag uigekozen. F. heeft helaas niet kunnen vliegen door het slechte weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
haha simon met 't stokbrood!![]()
en chaca, wat een leuke vakantiereportage! lijkt me ook reuze spannend hoor, als je je moeder de lucht in ziet gaan. gelukkig ben je weer veilig geland.maar de rest van de vakantie heeft alleen papa gevlogen?
haha 't zou zo dezelfde moeder kunnen zijn rocka maar je bedoelt vast die andere LL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
't zou idd hetzelfde kindje kunnen zijn Lewella.
Dank je, dat heb ik nou ook trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
wauw spuug, die laatste foto moet ik maar naar blíjven kijken!!
gevonden!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:34 schreef snoopy het volgende:
Sjoeg, ik kwam gisteren ergens een foto tegen van Morris & Maria toen ze ongeveer 4 maanden waren. Echt onvoorstelbaar dat ze zo klein waren![]()
quote:
Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef lily het volgende:
Die laatste foto van Spuuglokje is inderdaad erg leuk![]()
en Simon met het stokbrood, haha![]()
Ik wil ook nog even zeggen dat ik Suus echt een beauty vind.
edit: oh, en Iris van Lois ook (prachtige blonde krullen)
wat een leuke foto's weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden nog wat foto's gemaakt in het speelbos (zo noemen wij dat, een soort speeltuintje bij water).
M'n zoons met een schep in de weer:
[ afbeelding ]
Als Tristan maar water en zand tot zijn beschikking heeft, dan kan ie úren spelen:
[ afbeelding ]
Een dam bouwen in het water, eindelijk eens samenwerken zónder ruzie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier begon het mis te gaan.(Vervolgfoto's heb ik helaas niet
)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Guuzewuus het volgende:
oh, mislukt... Ik had Sugar willen verrassen, maar ik kan het niet. Ben onhandig met computers, helaas.![]()
Dat heb je snel gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:04 schreef Anitra het volgende:
Had je zoon op e ene foto een shirt aan van meneer springsteen?
Heeeeee Guus!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Meet Stella, in het jasje van Maria
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |