Alsof niemand anders eigen geld heeft. En smaken verschillen nou eenmaal. Respecteer dat eens in plaats van verschrikkelijk gefrustreerd over te komen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Prima, blijf dat maar herhalen, tenslotte ben ik wel een type "Compensatie gedrag van een lopende penis" die een eigen smaak heeft en cash op tafel legt bij aanschaf van een auto waarbij kentekenbewijs deel 3 op mijn persoonlijke naam komt.
Ik zit gewoon te narren, daar ben ik me bewust van en dat zal ook niet ophouden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Alsof niemand anders eigen geld heeft. En smaken verschillen nou eenmaal. Respecteer dat eens in plaats van verschrikkelijk gefrustreerd over te komen.
Om de overheid te narren heb ik uiteraard ook nog een oldtimer op de oprit staan, maar dat is weer een ander verhaal... Overigens ook wel weer lekker om niet elk kenteken op naam te hebben staan, want af en toe werd ik er ook flauw van als de buurtagent weer koffie kwam drinken omdat er geschorste vehikkels op mijn oprit staan (= eigen terrein) die vanaf de weg zichtbaar waren (en dat mocht weer niet, edoch werd het wel een tijdje gedoogd). En dat alles was echt niet om de overheid te narren... Ik betaal namelijk met liefde wegenbelasting en verzekering voor een auto die op eigen terrein staat..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te narren, daar ben ik me bewust van en dat zal ook niet ophouden.
Je hebt helemaal gelijk dat je daarop terugreageert, alleen dat geeft mij slechts voer om verder te reageren, het rijden van een Hybride heeft geen enkele fuck met smaak te maken, wel verzieken de hybriderijders het voor de hobbybestuurder die steeds meer moeten betalen om de subsidiedrang van de overheid te compenseren..
En ik kan natuurlijk wel op de overheid gaan klagen, maar das te makkelijk, die luisteren toch niet.
Rock, ik mag mijn werktijden zo indelen dat ik buiten de spits om rijdtquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
20k erop zitten. Ding is idd niet gemaakt om 190 mee te rijden. Maar voor normaal snelweg gedrag is het uitstekend. (120-130km/u) Ik rij op 1 op 19 ongeveer.
Ik zou wel willen weten hoe mensen het voor elkaar krijgen om 1 op 12 te rijden.Dan moet je stevig boven de legale snelheid rijden en waar in Nederland is dat nog mogelijk dan? In de normale spits is het iig niet mogelijk.
Ach ik vind de overheid ook gewoon kut bezig. heb zelf geen hybride en ben op zoek naar een auto met veel vermogen voor mijn volgende auto. Mijn huidige auto is ook niet de zuinigste. Ik besef ook wel degelijk dat het steeds duurder wordt en dat zal mijn auto keuze helaas ook beinvloeden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te narren, daar ben ik me bewust van en dat zal ook niet ophouden.
Je hebt helemaal gelijk dat je daarop terugreageert, alleen dat geeft mij slechts voer om verder te reageren, het rijden van een Hybride heeft geen enkele fuck met smaak te maken, wel verzieken de hybriderijders het voor de hobbybestuurder die steeds meer moeten betalen om de subsidiedrang van de overheid te compenseren..
En ik kan natuurlijk wel op de overheid gaan klagen, maar das te makkelijk, die luisteren toch niet.
De vorm heeft te maken met de ideale vorm (cw-waarde) die een auto moet hebben om zo zuinig mogelijk te zijn.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef oshiro het volgende:
Ik heb niks tegen hybride-technologie... maar kan iemand me uitleggen waarom die auto's er vaak zo godsgruwelijk lelijk uit moeten zien? Net als die elektrische dingen...
De enige hybrides die ik er wel aardig uit vind zien zijn die van Lexus, maar dat is meer omdat ze er niet anders uit zien dan een gewone auto.
Omdat de auto waarschijnlijk te groot zou worden om de accu's te kunnen herbergen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:18 schreef daNpy het volgende:
Waarom is de Opel Calibra dan nog steeds de auto met de laagste CW waarde en lijkt geen enkele Hybride hierop (veel hoger, vierkanter, lomper)?
calibra heeft een cw waarde van 0,26, een prius van 0,25, die van de civic zal ook wel 0,25 of 0,26 zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:18 schreef daNpy het volgende:
Waarom is de Opel Calibra dan nog steeds de auto met de laagste CW waarde en lijkt geen enkele Hybride hierop (veel hoger, vierkanter, lomper)?
Zo groot is een accu pack niet. En in het geval van de Honda is de elektromotor geïntegreerd in de benzinemotor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Omdat de auto waarschijnlijk te groot zou worden om de accu's te kunnen herbergen.
Je kunt prima een bak bouwen die EN een lage Cw/Cx heeft, EN er mooi uit ziet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:56 schreef green_power het volgende:
[..]
De vorm heeft te maken met de ideale vorm (cw-waarde) die een auto moet hebben om zo zuinig mogelijk te zijn.....
Dat klopt wel, maar als je van de vorm van een calibra een 4 deurs auto wil maken, dan wordt hij inclusief 2 extra deuren = de accu pack gewoonweg te groot en te zwaar voor de model die ze in gedachten hadden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo groot is een accu pack niet. En in het geval van de Honda is de elektromotor geïntegreerd in de benzinemotor.
Lexus GS450h .... 6.1 sec naar de 100, als ik die nou eens mocht leasenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als je van de vorm van een calibra een 4 deurs auto wil maken, dan wordt hij inclusief 2 extra deuren = de accu pack gewoonweg te groot en te zwaar voor de model die ze in gedachten hadden.
Misschien in de toekomst als ze een groter model willen uitbrengen, dat de vormen wat mooier worden.
Ik heb er eens een testrit in gemaakt. Ik vond het werkelijk een heerlijke auto. Helaas was mijn liefde bekoeld toen ik de kofferbak openmaakte. Veels te klein voor zo'n grote auto. Vandaar dat ik ook de opmerking maakte over ruimte voor de accu's.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef green_power het volgende:
[..]
Lexus GS450h .... 6.1 sec naar de 100, als ik die nou eens mocht leasen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ideale auto eigenlijk voor mij dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb er eens een testrit in gemaakt. Ik vond het werkelijk een heerlijke auto. Helaas was mijn liefde bekoeld toen ik de kofferbak openmaakte. Veels te klein voor zo'n grote auto. Vandaar dat ik ook de opmerking maakte over ruimte voor de accu's.
Wat ben jij een triest persoon zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te narren, daar ben ik me bewust van en dat zal ook niet ophouden.
ach het is compensatie gedrag : iets ouds rijden en dan roepen dat het beter is dan 21e eeuw spul....zoiets als iemand die een typemachine behandelt alsof het een pc is, iemand die een stapel post-its vergelijkt met internet, iemand die gelooft dat ie seks had als een vrouwelijk persoon hem aankeek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest persoon zeg
Okee, dan help ik je wel een handje. Laten we beginnen met 48 uur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:23 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te narren, daar ben ik me bewust van en dat zal ook niet ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |