abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60764051
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom zo'n gekke smile? hij heeft volkomen gelijk.
Ja inderdaad En als je kritiek hebt op Israel ben je gelijk een anti-semiet.
пусть всегда будет солнце
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:49:09 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60775383
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef MoChe het volgende:

[..]

Ja inderdaad En als je kritiek hebt op Israel ben je gelijk een anti-semiet.
ja inderdaad. zeker als je zo eenzijdig bent als kees. oh, ja, de jodenhaat staat trouwens keurig in de koran omschreven. misschien daarom dat de islamitische landen en moslims overal ter wereld israel het licht in de ogen niet gunnen. hence mijn mening.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60776909
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja inderdaad. zeker als je zo eenzijdig bent als kees. oh, ja, de jodenhaat staat trouwens keurig in de koran omschreven. misschien daarom dat de islamitische landen en moslims overal ter wereld israel het licht in de ogen niet gunnen. hence mijn mening.
en in de Tenach staat breed uitgemeten hoe je om moet gaan met niet-joden op joods grondgebied ..
en gezien het feit dat Mohammed verweten wordt dat gejat te hebben voor zijn Koran zal het dus nogal bloederig zijn .. niet waar ?
Lees het anders zelf, zou ik zeggen .. de hebreeuwse bijbel .. dat is een ander verhaal dan het NT waarop ons normenstelsel gebaseerd is ..
pleased to meet you
pi_60780330
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 04:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom noem jij je kees terwijl je waarschijnlijk gewoon mohamed of moustapha heet? heb je iets te verbergen?
Mijn ouders hebben me Kees genoemd. Naar de vader en een broer van mijn moeder. Mijn moeder is een Hollandse, uit 's-Gravenhage. Mijn vader is een Brabander en ik ben geboren in Noord-Brabant.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:15:39 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60780450
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben me Kees genoemd. Naar de vader en een broer van mijn moeder. Mijn moeder is een Hollandse, uit 's-Gravenhage. Mijn vader is een Brabander en ik ben geboren in Noord-Brabant.
aha, wat dat betreft ben je net el moussie. behept met een soort onherkenbaar schuldgevoel. alhoewel moussie natuurlijk wel een uitkeringstrekkende allochtoon is.
pi_60780518
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef Burakius het volgende:

[..]

Had gehoopt dat hij een Turk was dus doe maar Muhammed en Mustafa

Maar volgens mij heb jij niet de reacties gelezen van Kees in bepaalde WFL topics... hij is bepaald niet pro-Islam (dat was paar maanden geleden dan.. ben eruit geweest).
Ik ben niet pro-geloof, ik ben agnost.
Ik ben ervan overtuigd dat ik nooit kan weten of god bestaat. Dus ik leef alsof hij niet bestaat. Maar ik houd me aan de menselijke wetten en die komen overeen met de 10 geboden. Dus als ik dood ga en hij bestaat toch, kan hij me redelijkerwijs niet veroordelen.
Ik ben niet pro-geloof, en probeer alle fanatiekelingen een beetje relativering bij te brengen: zowel joden als christenen als moslims. Verder moet iedereen maar geloven wat hij graag wil of goed voor zichzelf vindt. Dat recht behoud ik me ook voor.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_60780552
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is in iedergeval wel anti-joods. siert hem ook niet.
Beter lezen! En waarom zou anti-joods trouwens niet sierlijk zijn?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:26:54 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60780764
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Beter lezen! En waarom zou anti-joods trouwens niet sierlijk zijn?
waarom zou ik beter moeten lezen als jij je afvraagt waarom anti-joods zijn niet sierlijk is.
pi_60780765
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar dat hebben ze helemaal niet, dat recht.
Kijk, dit is een reactie waar we wat mee kunnen.
Dus Palestijnen hebben geen recht op een reactie nadat hun grondgebied afgepakt is, nadat hun bewegingsvrijheid ingeperkt is, nadat ze met raketten uit hun rolstoel geschoten zijn, nadat ze opgesloten zijn in kleine gebieden zonder in- of uitvoer.

Dan vraag ik me af: waaraan ontleent iemand het recht om iets te doen?

Voor de goede orde: ik beschouw dat als een fundamentele vraag van het recht. Dus graag een serieus antwoord.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:27:43 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60780786
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kijk, dit is een reactie waar we wat mee kunnen.
Dus Palestijnen hebben geen recht op een reactie nadat hun grondgebied afgepakt is, nadat hun bewegingsvrijheid ingeperkt is, nadat ze met raketten uit hun rolstoel geschoten zijn, nadat ze opgesloten zijn in kleine gebieden zonder in- of uitvoer.

Dan vraag ik me af: waaraan ontleent iemand het recht om iets te doen?

Voor de goede orde: ik beschouw dat als een fundamentele vraag van het recht. Dus graag een serieus antwoord.
ik geef geen serieuze antwoorden aan mensen die joden haten.
pi_60780790
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Maar wat heeft de inhoud van de qor'an (als je trouwens al gelijk hebt) met mij te maken?
pi_60780808
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Q.E.D.

Wie van ons beiden is nou de antisemiet?
pi_60780919
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha, wat dat betreft ben je net el moussie. behept met een soort onherkenbaar schuldgevoel. alhoewel moussie natuurlijk wel een uitkeringstrekkende allochtoon is.

Wat is een "onherkenbaar schuldgevoel"? En waarover zou ik me schuldig moeten voelen??
pi_60780998
quote:
Israel verliest geloofwaarheid.
Die hebben ze bij mij al jaren geleden verloren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60781054
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef moussie het volgende:

[..]

en in de Tenach staat breed uitgemeten hoe je om moet gaan met niet-joden op joods grondgebied ..
en gezien het feit dat Mohammed verweten wordt dat gejat te hebben voor zijn Koran zal het dus nogal bloederig zijn .. niet waar ?
Lees het anders zelf, zou ik zeggen .. de hebreeuwse bijbel .. dat is een ander verhaal dan het NT waarop ons normenstelsel gebaseerd is ..
Nou je het zegt: dat is wel vreemd. Enerzijds worden hele volksstammen, ook joodse stammen, uitgeroeid of wordt opdracht gegeven ze uit te roeien. (En vergeet niet de vrouwen en kinderen te doden, want anders groeien ze op en komen ze wraak nemen.)
Maar anderzijds wordt gemaand om gasten goed te behandelen en zelfs te behandelen als eigen volk.

Moet het nog eens nalezen.
De staat Israel volgt nu vooral de eerste lijn: inpikken en uitroeien!
pi_60781182
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik haat geen joden. Ik heb een hekel aan mensen die onbeschoft zijn.

"Wie vriendelijk is, krijgt koffie. Wie onbeschoft is, zetten we buiten."
Los van geloof, overtuiging of herkomst.

Dus, dit rechtgezet zijnde: "Wat geeft iemand het recht waartoe?"
Want als je geen antwoord hebt op die vraag, kun je ook geen recht ontzeggen.
pi_60782925
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat doe jij eigenlijk voor je geld, ik zie je op alle uren posten hier .. ben je eigen baas of heb je zo weinig respect voor je baas ?
pleased to meet you
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:54:45 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60786181
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 03:03 schreef moussie het volgende:

[..]

wat doe jij eigenlijk voor je geld, ik zie je op alle uren posten hier .. ben je eigen baas of heb je zo weinig respect voor je baas ?
ik werk freelance. jammer he, weer iets waar je me niet op kan pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')