Had gehoopt dat hij een Turk wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom noem jij je kees terwijl je waarschijnlijk gewoon mohamed of moustapha heet? heb je iets te verbergen?
Inconsequent en hypocriet geklaag. En je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef Apropos het volgende:
En we zijn weer bij de joden en de hotels beland.
hij is in iedergeval wel anti-joods. siert hem ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Had gehoopt dat hij een Turk wasdus doe maar Muhammed en Mustafa
![]()
![]()
Maar volgens mij heb jij niet de reacties gelezen van Kees in bepaalde WFL topics... hij is bepaald niet pro-Islam (dat was paar maanden geleden dan.. ben eruit geweest).
actie-reactie. is dat hypocriet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inconsequent en hypocriet geklaag. En je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel.
Dan moet je niet huilen als er weer een aantal Israeliers het leven laten omdat bepaalde Palestijnen vinden dat ook zij recht hebben op een reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
actie-reactie. is dat hypocriet?
Hij is helemaal niet anti-joods. Als je zijn reacties als anti-joods ziet, hoe moeten we jouw reacties ten aanzien van moslims wel niet bestempelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is in iedergeval wel anti-joods. siert hem ook niet.
maar dat hebben ze helemaal niet, dat recht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je niet huilen als er weer een aantal Israeliers het leven laten omdat bepaalde Palestijnen vinden dat ook zij recht hebben op een reactie.
actie = reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat hebben ze helemaal niet, dat recht.
anti-islamitisch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet anti-joods. Als je zijn reacties als anti-joods ziet, hoe moeten we jouw reacties ten aanzien van moslims wel niet bestempelen.
nee doe dan maar anti-islamitisch. individueel zijn moslims soms nog wel te pruimen.quote:
Dan weet je ook dat dit verspilde moeite was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inconsequent en hypocriet geklaag. En je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel.
Soms?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee doe dan maar anti-islamitisch. individueel zijn moslims soms nog wel te pruimen.
Dan moet je wat doen aan je reacties.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee doe dan maar anti-islamitisch. individueel zijn moslims soms nog wel te pruimen.
nee hoor. misschien moet jij juist wat doen om het tegendeel te bewijzen. net als anti-jood keesmohamed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je wat doen aan je reacties.
ja soms.quote:
Ik vind het best, hoor, maar ik vraag me af of je iemand die hetzelfde over Joden opmerkte, niet voor antisemiet zou uitmaken.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:36 schreef JohnDope het volgende:
Het wordt tijd dat de Tempelberg bevrijd wordt van de Arabische (islamitische) bezetting.
waarom zo'n gekke smile? hij heeft volkomen gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |