Uhm.. Oke.. Welke?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:06 schreef Jarno het volgende:
Maar ik mis de paint!
Aan de slag dan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:09 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik best zin heb in sex? Nee? O.. oke..
Ik heb geen leuke collega'squote:
Hier nog één J. Daar ga ik vanmiddag als ik thuis kom even wat aan doen. Ik zei kom. whehehehe.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:
Hey A. Die T he? Volgens mij heeft die d'r wel zin in. Op dit moment, dus.
Screw you!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS kan er niet mee omgaan..
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Nou ik zou geen nee zeggen..quote:
En het moet zeker ook weer een echte penis zijn, geen komkommer oid.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:58 schreef Tally het volgende:
Nou ik zou geen nee zeggen..Op het moment dan..
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En het moet zeker ook weer een echte penis zijn, geen komkommer oid..
Misschien moet je iets bestellen via DHL en dan met de bezorger het voorraadhok induiken.
Maar dan word je vanavond pas genomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef Tally het volgende:
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..
En idd geen komkommer.. Maar even rondbellen vanavond
Aan iets anders denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dan word je vanavond pas genomen.
Wat doe je dan in de tussentijd?!
Dies op vakantiequote:
En ik moet toch wat A.quote:
Hey Arma, bestel gewoon de dingen voor op de zaak. Ik loop weer eens ouderwets te draaikonten en weet ondertussen dus nog niet wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:04 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen. n00c. Ik moet het vandaag weten als je het nog wil hebben. Dan kan ik het meebestellen met de rest van de spullen voor hier op de zaak.
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef Tally het volgende:
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..
Gaan ze dan een stukje rijden in zo een poepbruine bestelbus?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.
Die komen hier niet.. Onze receptioniste ging met een collega geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.
Roels!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Bij UPS moet ik altijd aan The King Of Queens denken.
Kst! Hortsik! WEG! WEG! WEG!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Best triest eigenlijk, kunnen jullie er wel mee omgaan verder?
Dat is het zeker!quote:
Sterfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Opkenkeren. En snel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Thanx Ouwe !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik maak wel een samenvatting J. Fijne vakantie en de groeten aan H.
Ja, ik heb de vraag gehad of ik die computers die in de gang st.. e..n. op .on r.um.. w... va.midda..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:17 schreef Adelante het volgende:
Iemand hier al wat gehad van de baas?
Sysadminday 2008: de dag van de systeembeheerder
Hehehe, en bij vodafone werkt de pukcodemachine niet. Vakantietijd he.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
T-mobile heeft schijnbaar de één of andere landelijke storing.
Daar krijgt de systeembeheerder in ieder geval geen blommeke.
"Hier is m'n kaartje." *frommeltvodjeuitportomonee*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ik ben pukcodemachinesysteembeheerder."
*noteert voor galgje*quote:
Kaartje ter grootte van een SIM-kaart natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef zovty het volgende:
"Hier is m'n kaartje." *frommeltvodjeuitportomonee*
Kijk mij, ik wil er bij horen.quote:
Waar met pen libertel is doorgekrast en vodafone van is gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kaartje ter grootte van een SIM-kaart natuurlijk.
Rot je nou op of hoe zit 't?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef PusKut het volgende:
[..]
Kijk mij, ik wil er bij horen.
@ de rest : had ook niet anders van jullie verwacht. Goedzo
Hooguit een bommeke.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
T-mobile heeft schijnbaar de één of andere landelijke storing.
Daar krijgt de systeembeheerder in ieder geval geen blommeke.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:17 schreef Adelante het volgende:
Sjoe roel so hard men! Sjoe roel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:33 schreef de_bosmarmot het volgende:
Whehe, toch nog gelukt A!
En tieten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:41 schreef de_bosjosti het volgende:
Lekker!
Ik kan er ook niet mee omgaan lieverd. Het was 'bagger'. Alsof topics van jouw hand ooit 'bagger' zijn!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Inso, mijn topic is dichtgegooid.
TS kon er niet mee omgaan.
Nope! Stervende hoerenkankerkachel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:17 schreef Adelante het volgende:
Post eens een plaatje van je tieten!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef de_boskanarie het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier!
Misschien moet ik er een topic over openen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan er ook niet mee omgaan lieverd. Het was 'bagger'. Alsof topics van jouw hand ooit 'bagger' zijn!
Is dat gebruikelijk dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post eens een plaatje van je tieten!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog wat suggesties:
de_wosbachter
de_bosslachter (ook leuk voor POL)
de_bosverkrachter
enz.
Echt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Anders mag je hier niet meeposten.
quote:
Alleen als jij dat even mijn grotje uitwoont stofi.quote:
Kan gebeuren!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef de_bostekkel het volgende:
Sorry, ik viel even weg!
*stil*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan gebeuren!
Random spreekwoord van de dag;
"De aanhouder wint."
Ehhhhh. Da ken helegar nie! Zal vanavond eens kijken in iPhoto.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
Jarno, voor je weg bent op weekendvakantie, heb jij enig idee waarom Iphoto ineens alle foto's die ik importeer uit mijn camera omzet in thumbs in plaats van gewoon de originelen te importeren?
Toch gebeurt het. Ik krijg geen een originele foto meer uit mijn camera, alleen maar thumbs. Erg grappig, not!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef de_boskabouter het volgende:
[..]
Ehhhhh. Da ken helegar nie! Zal vanavond eens kijken in iPhoto.
Ja! Daarom moet jij even uitzoeken hoe dat komt. Want ik wil weer gewoon mijn 7MB fotookes kunnen importeren, want aan postzegels heb ik niks!!quote:
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja! Daarom moet jij even uitzoeken hoe dat komt. Want ik wil weer gewoon mijn 7MB fotookes kunnen importeren, want aan postzegels heb ik niks!!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als jij dat even mijn grotje uitwoont stofi.
Anders niet!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?
quote:Nie' zo hard praten, ben nie' doof!
Dat dacht ik ook eerst ja. Maar ik heb echt min gewone 7MB 10,2 MPJpeg plaatjes geschoten en de RAW's zijn dik over de 20MB. Maar hij importeert fotookes van 31kb enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ER, heb je niet toevallig wat instellingen op je camera zelf veranderd? Dat-ie nu bijvoorbeeld 3 MP plaatjes schiet?
quote:
Hej, dat topic kende ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
Mocht je snel even wat willen "pielen" kun je ook in eerste instantie kijken naar de bijgeleverde Garageband.
Naar wat ik hoor, is Logic een uitgebreide versie van.
Logic is dus wel aardig om muziek mee te bouwen.
Ableton Live heeft echter mijn voorkeur.
Mocht je een beetje twijfelen over welke muzieksoftware, kun je misschien een kijkje nemen in het "Producing" draadje in UVT.
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef de_bosbos het volgende:
Heb je Lightroom (. ) wel eens geprobeerd?
Anytime man. Gewoon posten daar, wat je vraag ook moge zijn op het producer vlak. (muziek soft-/hardware)quote:
Ja, dan vraag je er ook om, JK. Pas je eens aan!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En een neger maakte mij van het weekend uit voor "Kankernederlander" omdat ik het waagde op een zebrapad over te steken toen hij er aan kwam in zijn gepimpte Renault Megane CC.
Jammer dat die neger niet meegespoeld is.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen op deze stralende morgen!
Alles is vredig en schoongespoeld.
En een neger maakte mij van het weekend uit voor "Kankernederlander" omdat ik het waagde op een zebrapad over te steken toen hij er aan kwam in zijn gepimpte Renault Megane CC.
Hij heeft waarschijnlijk z'n kat gedoneerd voor de vakantie.quote:
quote:
Hey! Hoe was je weekendje? Genoten?quote:
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
Gelukkig volgend weekend lang weekend!!!
Bankholiday in Ierland, maandag 4 augustus landelijk vrijquote:
Mooi! Was het hotel een beetje in orde??quote:
Ja, die zijn er 4 per jaar, naast de gebruikelijke feestdagenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had laatst toch ook al zo een Bankholiday?
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdquote:
Ik weet het maar een vrije dag nu zou wel lekker zijn. ik heb het gevoel alsof ik een krat bier op heb terwijl ik al 3 weken niet heb gezopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdbehalve door mij dan, aangezien ik op die dag jarig ben
Ik geloof niet dat het aantal landelijke feestdagen veel scheelt met NL hoor??
Even kijken:quote:Op maandag 28 juli 2008 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdbehalve door mij dan, aangezien ik op die dag jarig ben
Ik geloof niet dat het aantal landelijke feestdagen veel scheelt met NL hoor??
Iets minder dus?quote:Nieuwjaarsdag dinsdag 1 januari 2008
Goede vrijdag vrijdag 21 maart 2008 [<- niet iedereen krijgt vrij]
2e Paasdag maandag 24 maart 2008
Koninginnedag woensdag 30 april 2008
Bevrijdingsdag maandag 5 mei 2008 [<- eens in de vijf jaar nationale feestdag]
Hemelvaartsdag donderdag 1 mei 2008
2e Pinksterdag maandag 12 mei 2008
Eerste Kerstdag donderdag 25 december 2008
Tweede Kerstdag vrijdag 26 december 2008
Oudejaarsdag woensdag 31 december 2008 [<- geen officiele feestdag, volgens mij]
Och die heb ik pas 3 weken.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
MOggeh... Maandag weer....
Maar goed... Wat heb jij voor een sjiek hendige tag Arma!
Sorry... Ik let altijd meer op de inhoud van je berichten dna op de verpakking ervan.quote:
Hm, slim om een nationale feestdag te houden in het vakantie seizoen. Lekker goedkoop.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bankholiday in Ierland, maandag 4 augustus landelijk vrij
quote:
Ok, da's wel meer in mijn geval inderdaad. 30 dagen bij 40 uur. Waarvan dan wel weer 5 door werkgever kunnen worden aangewezen als verplicht vrij (dag na Hemelvaart bijv.). Bovendien kan werkgever nog vakantieperiode instellen in zomer (max. 2 weken).quote:Op maandag 28 juli 2008 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ga jezelf effe lekker verrot schelden zeg!!!
En JK, het zou best kunnen dat er hier een paar dagen meer zijn, maar hier doen ze dan weer niet aan ATV en dergelijke, gewoon 40 uur per week werken en 24 snipperdagen. Dus per saldo zul jij wel meer vakantie hebben dan ik
Ja, echt super. Klein, 5 kamers ofzo, maar erg leuk.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi! Was het hotel een beetje in orde??
Ik ben bang dat er met dit weer nu witte dingetjes in rondkruipenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef zovty het volgende:
Wij eten vanavond varkenssates (staat al sinds gisteren in de marinade)
Geeft niks, da's extra voedzaam. Die dingen zitten vol koolhydraten.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat er met dit weer nu witte dingetjes in rondkruipen
over roze koek gesprokenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Toch wel pittige kroepoek hè? zovty?
En daarna een bakje koggie met een roze koek.
Pittige kroepoek vind ik zo'n dom idee, ik kan m'n naturel kroepoek zelf wel in sambal dopen daar hoeven ze me vanuit de fabriek niet mee te helpen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Toch wel pittige kroepoek hè? zovty?
En daarna een bakje koggie met een roze koek.
Geen geluid hier.quote:
Ik heb sinds kort een koelerkast ofzoiets. Daarin blijft alles lekker koud in en het werkt op stroom. En er zit een deurtje voor wat witte dingetjes tegenhoudt. Sjiek hendig.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er met dit weer nu witte dingetjes in rondkruipen
Wel als je altijd bovenop moet!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Armageddon het volgende:
Nee maar das met alles zo tegenwoordig. Je hoeft niets zelf meer te doen.
Dan moet-ie vast nog steeds bovenop.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:39 schreef Armageddon het volgende:
Ook met van die rubbertjes erin zovty?
Rubbers, blinddoeken, handboeien, klemmen, slangen, ballen snoeren en koorden, echt de hele ratteplan.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:39 schreef Armageddon het volgende:
Ook met van die rubbertjes erin zovty?
Duim in je mond, dan heel hard blazen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:21 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh, ik heb zo vast geslapen dat mijn oor dubbel zit en mijn wang een vouw vertoont die Freek de Jonge niet zou misstaan!!
En dan ook weer van die ik "irriteer me aan" topics maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:hahahaha, een of ander triest modje is stelselmatig de posts van Jarno's kloon aan het wissen. Uiteraard uiterst stupide omdat het zomaar een kloon van 1 van ons zou kunnen zijn.
Ik stel dan ook voor dat we even allemaal een aantal de_bosxxxx kloontjes aanmaken.
www.spele.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:31 schreef YPPY het volgende:
Z'n grootste probleem is geloof ik dat het nogal rustig is op z'n werk.
Ik ken 't...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:31 schreef YPPY het volgende:
Z'n grootste probleem is geloof ik dat het nogal rustig is op z'n werk.
Dat kan helemaal niet want jij hebt het heel druk met instructies achterlaten voor je opvolger!!quote:
Er komt geen opvolger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want jij hebt het heel druk met instructies achterlaten voor je opvolger!!
Serieus??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er komt geen opvolger.
Ik hou m'n hart vast.![]()
Dan zou ik het nog niet doen. Ik wil wat anders. Ik wor gek hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus??
![]()
Straks vraagt ie je terug tegen een dubbel salaris
Daar maak ik tijd voor stofi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:07 schreef zovty het volgende:
Talie..
Hoi..
Heb je nog wel tijd om te ketsen?
Belachelijk!! Jij hebt niet eens geslapen? Pffffff. Dat mag niet hoor!! Arbowet enzo.quote:
Ik heb wel geslapen.. Daardoor kom ik bijna aan die 24 uurquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Belachelijk!! Jij hebt niet eens geslapen? Pffffff. Dat mag niet hoor!! Arbowet enzo.
Ksst, naar huis jij!!!
Ik heb ooit 12 man leiding gegeven op een servicedesk... doe het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:59 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, ik ben net gebeld. Mijn nieuwe werk aan de lijn.
Ze hebben een baan voor me gevonden.
Ik kan aan de slag als leidinggevende van 30 man op de servicedesk van een heul groot bedrijf.
Ik kan het eerst gaan proberen, als het niets is dan zoeken ze ander werk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ooit 12 man leiding gegeven op een servicedesk... doe het niet
ICT servicedesk... ongemotiveerder personeel is er niet te vinden. En geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan het eerst gaan proberen, als het niets is dan zoeken ze ander werk.
Is dat niets nee?
Nou ja, ik ga er eerst wel even kijken. Als het echt niets is dan ben ik zo weer weg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ICT servicedesk... ongemotiveerder personeel is er niet te vinden. En geef ze eens ongelijk.
Maar goed, ik moet zeggen dat er wel bedrijven zijn die dat wat beter onder controlle hebben en waar het géén sluitpost is.
Lijkt me serieus een goede functie voor je. Maar wat ken ik jou nou?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er eerst wel even kijken. Als het echt niets is dan ben ik zo weer weg.
Inderdaad. Waarom ken jij mij niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Lijkt me serieus een goede functie voor je. Maar wat ken ik jou nou?!.
Ik heb teveel wisselende contacten met je.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom ken jij mij niet?
Gebruik je wel condooms?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb teveel wisselende contacten met je.
Ja maar die jeuk hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vertrouwen in de mensheid, altijd mooi om te zien.
Dat zeg ik.. Gewoon doorrammen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aan een beetje jeuk is nog nooit iemand dood gegaan.
40 cm tot aan de wortel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:48 schreef Tally het volgende:
Dat zeg ik.. Gewoon doorrammen!
Das echt lang hoorquote:
Bijna.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:13 schreef zovty het volgende:
Is het al half 6?
Heb jij die routers geregeld?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz..., ik ga nog eens mijn nek uitsteken voor een leuke FOK! actie
[SC] Wil jij een Sitecom wireless 300N router reviewen?
Ik heb fok en onze marketing manager in contact gebracht en ben bij de besprekingen aanwezig geweest.quote:
Fantastisch! En nu liggen die routers nog steeds bij senesta thuis?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb fok en onze marketing manager in contact gebracht en ben bij de besprekingen aanwezig geweest.
Ik weet niet waar ze zijn. Fok had ze op 26 Mei in bezit in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Fantastisch! En nu liggen die routers nog steeds bij senesta thuis?
Heb je al op marktplaats gekeken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet waar ze zijn. Fok had ze op 26 Mei in bezit in ieder geval.
Meteen de laatste keer dus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zijn. Fok had ze op 26 Mei in bezit in ieder geval.
Mjah, ik begrijp het amateurisme nog wel, maar de marketing manager heeft daar geen begrip voor.quote:
Ja godver! Waarom kan ik jouw niet PM-enquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz..., ik ga nog eens mijn nek uitsteken voor een leuke FOK! actie
[SC] Wil jij een Sitecom wireless 300N router reviewen?
Nat!quote:
Nice man! Veel plezier met zijn twee alvast!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Vanmiddag hebben we de echo trouwens. Spannend.
*update*quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Vanmiddag hebben we de echo trouwens. Spannend.
Ja heb het hartje ook gezien. Dat is wel een heel gaaf iets moet ik zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
Zooooooooo, netjes!! Fijn dat alles goed is
Hartje gezien?
De tweede echo is wel heel onduidelijk, maar op de eerste en derde kun je mini-meteorietje goed zien!!
Ja man!! En als jullie over een weekje of wat weer mogen voor een echo dan zie je mini springen en buitelen dat het een lust is, en zwaaien enzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja heb het hartje ook gezien. Dat is wel een heel gaaf iets moet ik zeggen.
Hopelijk heb je het ook gehoord?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja heb het hartje ook gezien. Dat is wel een heel gaaf iets moet ik zeggen.
Nee niet gehoord. Dat is de volgende keer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het ook gehoord?
Maareuh gaaf man!
(Wist trouwens niet dat de buuf nog "maar" 23 was.)
Knuffiekroellie terug JKquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker bezig ER. [aai-over-de-bol-smiley]
Waarom heeft die fan-dinges zo'n schare fanatieke volgelingen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:49 schreef Adelante het volgende:
M'n hele inbox zit vol na dat topicNou ik zal er straks eens wat gaan quoten.
Dat vraag ik me ook af, maar ik geloof dat ze behalve in allerlei topics waar ze haar plagiaat schilderijen dumpt, ook heel veel in de SC van DGK te vinden is. En die fans zitten daar ook. Alhoewel er ook in die SC topics mensen zitten die zich dood ergeren aan die kleurplatenspam van haar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom heeft die fan-dinges zo'n schare fanatieke volgelingen?
ROFLOL!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:49 schreef Adelante het volgende:
M'n hele inbox zit vol na dat topicNou ik zal er straks eens wat gaan quoten.
Er worden hier geen discussies gevoerd ja!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:56 schreef Adelante het volgende:
loopt er eens een discussie waar er normaal alleen baggerjosti;s rondhangen, gooien ze het topic dicht.
Drom!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Adelante het volgende:
ohjah, kut het is FOK!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:56 schreef Adelante het volgende:
loopt er eens een discussie waar er normaal alleen baggerjosti;s rondhangen, gooien ze het topic dicht.
Moet je eens op GS komen kijken. Daar doen we 700 reacties in een uur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En moet je lezen in de SC van DGK hoe verongelijkt iedereen erover was!!! Want daar zitten alle fans van fanvanheteersteuur. Ze doet heerlijk slachtofferachtig daar.
[DGK #110] De ene cyclus is de andere niet
Die mensen lullen trouwens een SC in een uurtje vol, jezus![]()
I know, i know.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
GS is niet echt mijn stijl Arma
Ziet er inderdaad heel vet uit, ik moet alleen dan nogsteeds een DS aanschaffen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef zovty het volgende:
Vette Shit (tm) http://www.aqi.co.jp/product/ds10/en/index.html
Ik heb het gisteren ge...euh... dingust op m'n DS. Zo vet!!
Dat hou ik echt wel vol. Hij mag er fijn zelf voor sparen. Ik heb al een Nintendo, een X-box, een PS en een PC gesponsord door de jaren heen. Nu is het afgelopen. Hij krijgt, heel verantwoord, nieuwe schoenen en een paardrijbroek.quote:
Gewoon doen joh. Super Mario Galaxy al gespeeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:09 schreef ElizabethR het volgende:
Wij hebben nu 2 weken zo'n Wii ding te leen van een vriendin van mij die op vakantie is![]()
Zoonlief is er natuurlijk helemaal weg van, en jarig op 28 augustus.
Dat zou console nummer 4 worden. Ik doe het NIET!!
Vergeet je de sokken en onderbroeken niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Hij krijgt, heel verantwoord, nieuwe schoenen en een paardrijbroek.
heeft ie afgelopen weekend al gekregen, dat vind ik een kutkado voor op een verjaardag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet je de sokken en onderbroeken niet?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hou ik echt wel vol. Hij mag er fijn zelf voor sparen. Ik heb al een Nintendo, een X-box, een PS en een PC gesponsord door de jaren heen. Nu is het afgelopen. Hij krijgt, heel verantwoord, nieuwe schoenen en een paardrijbroek.
Jeeses... wie schrijft er nou weer zulks een slechte prosa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef Adelante het volgende:
nou heb ik geweten dat was de eerste keer (en volgens mij de enigste keer) dat ik kennis mocht maken met
ElizabethR ik weet bij god niet wat die vrouw tegen me heeft maar zelden iemand in mijn leven tegengekomen die zó vennijnig is, dus ga daar maar niet mee in discussie, want straks heb jij het nog gedaan, dat ze mij aan het afmaken is oké ik zal het maar over me heen laten komen, vandaag of morgen zakt het wel weer af, maar waarschijnlijk schept ze er groot genoegen in om zo te doen en straks ben jij nog aan de beurt en dat is wel het laatste wat ik wil !
whehehe, je hebt vrienden gemaakt
Ja waar heb jij problemen mee johquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En moet je lezen in de SC van DGK hoe verongelijkt iedereen erover was!!! Want daar zitten alle fans van fanvanheteersteuur. Ze doet heerlijk slachtofferachtig daar.
[DGK #110] De ene cyclus is de andere niet
Die mensen lullen trouwens een SC in een uurtje vol, jezus![]()
Weet ik 'tquote:
Hallo.. Ik wil wel dat je vandaag verder gaat met rellen hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet ik 'tEen vrouwelijke usert kopieert wat schilderijtjes en besluit voor een of ander asielactie zo'n schilderijtje te doneren. Plaatst dit vervolgens in V&A (en in honderd andere topics), zodat het wat meer weg heeft van promoten van haar eigen handeltje dan extra aandacht voor de poezenactie. Ik kaart dit subtiel aan in een FB topic en wat FA's verwijderen alle spam posts van d'r.
Maar nu is ze boos op mijen probeerde me schuldig te laten voelen met een post in VBL forum, die ik vervolgens weer in KLB quote, want waar moet je op dit forum anders zijn met tyfusbagger
En in dat KLB topic blijkt ineens dat ze de Messias is en een hele schare volgers heeft, die niet zo zeer inhoudelijk op de discussie ingaan, maar koste wat kost hun fan willen verdedigen, al dus ook ER ondervindt.
Zoiets dus in het kort, komkommertijd op FOK!
Heb je ze al gezegd dat als ze hun bek niet houden dat ome Arma zich er even mee komt bemoeien? Dan is het zo afgelopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet ik 'tEen vrouwelijke usert kopieert wat schilderijtjes en besluit voor een of ander asielactie zo'n schilderijtje te doneren. Plaatst dit vervolgens in V&A (en in honderd andere topics), zodat het wat meer weg heeft van promoten van haar eigen handeltje dan extra aandacht voor de poezenactie. Ik kaart dit subtiel aan in een FB topic en wat FA's verwijderen alle spam posts van d'r.
Maar nu is ze boos op mijen probeerde me schuldig te laten voelen met een post in VBL forum, die ik vervolgens weer in KLB quote, want waar moet je op dit forum anders zijn met tyfusbagger
En in dat KLB topic blijkt ineens dat ze de Messias is en een hele schare volgers heeft, die niet zo zeer inhoudelijk op de discussie ingaan, maar koste wat kost hun fan willen verdedigen, al dus ook ER ondervindt.
Zoiets dus in het kort, komkommertijd op FOK!
LOL!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef Adelante het volgende:
nou heb ik geweten dat was de eerste keer (en volgens mij de enigste keer) dat ik kennis mocht maken met
ElizabethR ik weet bij god niet wat die vrouw tegen me heeft maar zelden iemand in mijn leven tegengekomen die zó vennijnig is, dus ga daar maar niet mee in discussie, want straks heb jij het nog gedaan, dat ze mij aan het afmaken is oké ik zal het maar over me heen laten komen, vandaag of morgen zakt het wel weer af, maar waarschijnlijk schept ze er groot genoegen in om zo te doen en straks ben jij nog aan de beurt en dat is wel het laatste wat ik wil !
whehehe, je hebt vrienden gemaakt
Nou ik vind jou ook wel een beetje gemeen hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!!!
Goed van mij hé??
En ik doe geen vlieg kwaad, echt niet!!
Gwoon, dat mens dat vervalsingen maakt van Lichtenstein 'kunst' en dit aan de man probeert te brengen in V&A, en op puur commerciele basis. Maar ze houdt het niet bij V&A alleen, ze grijpt zowat elk topic aan om weer die rotzooi te spammen, dus kom je die ongein van haar overal tegen, en daar had ik den bekenden buik ersntig van vol. Daar hadden we gisteren een leuke discussie over in KLB, aangezien haar laatste poging zogenaamd een goed doel was, en ze daarvoor een schilderij te koop aanbood. Maar dat postte ze maar liefst in een topic of 10-12. Pure spam dus.quote:
Ik dnek dat jouw partner heeft gdoneerd, want jullie staan in het lijstje bij het betreffende topic. Vandaar je tagje ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef zovty het volgende:
Wat is dat toch met die asielactie? Ik snap er echt nada van.
Ach welnee, ik ben schattig, echt waar. En als je me niet gelooft sla ik je een bleodneus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik vind jou ook wel een beetje gemeen hoor!
Mischien moet ie z'n bankrekening ff checken hoe veel er precies is overgemaakt, straks hangen er ineens twee Lichtensteins boven het bedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik dnek dat jouw partner heeft gdoneerd, want jullie staan in het lijstje bij het betreffende topic. Vandaar je tagje ook.
Ach weer eens wat anders.. Dat ongesteld worden aan de onderkant word je ook wel eens zatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach welnee, ik ben schattig, echt waar. En als je me niet gelooft sla ik je een bleodneus!
Zal me ook een biet wezen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdomme, ik lijkt wel dronken, ik maak me daar typfouten, biet normaal meer!!!!
ROFLOL!!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mischien moet ie z'n bankrekening ff checken hoe veel er precies is overgemaakt, straks hangen er ineens twee NEPLichtensteins boven het bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |