Uhm.. Oke.. Welke?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:06 schreef Jarno het volgende:
Maar ik mis de paint!
Aan de slag dan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:09 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik best zin heb in sex? Nee? O.. oke..
Ik heb geen leuke collega'squote:
Hier nog één J. Daar ga ik vanmiddag als ik thuis kom even wat aan doen. Ik zei kom. whehehehe.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:
Hey A. Die T he? Volgens mij heeft die d'r wel zin in. Op dit moment, dus.
Screw you!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS kan er niet mee omgaan..
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Nou ik zou geen nee zeggen..quote:
En het moet zeker ook weer een echte penis zijn, geen komkommer oid.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:58 schreef Tally het volgende:
Nou ik zou geen nee zeggen..Op het moment dan..
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En het moet zeker ook weer een echte penis zijn, geen komkommer oid..
Misschien moet je iets bestellen via DHL en dan met de bezorger het voorraadhok induiken.
Maar dan word je vanavond pas genomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef Tally het volgende:
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..
En idd geen komkommer.. Maar even rondbellen vanavond
Aan iets anders denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dan word je vanavond pas genomen.
Wat doe je dan in de tussentijd?!
Dies op vakantiequote:
En ik moet toch wat A.quote:
Hey Arma, bestel gewoon de dingen voor op de zaak. Ik loop weer eens ouderwets te draaikonten en weet ondertussen dus nog niet wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:04 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen. n00c. Ik moet het vandaag weten als je het nog wil hebben. Dan kan ik het meebestellen met de rest van de spullen voor hier op de zaak.
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef Tally het volgende:
Nou de DHL bezorgers die hier eerder geweest zijn zijn het voorraadhok niet waard..
Gaan ze dan een stukje rijden in zo een poepbruine bestelbus?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.
Die komen hier niet.. Onze receptioniste ging met een collega geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Een van de meiden van de receptie date sinds een tijdje onze dhl bezorger. Onee. Hij is van UPS.
Roels!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Bij UPS moet ik altijd aan The King Of Queens denken.
Kst! Hortsik! WEG! WEG! WEG!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Best triest eigenlijk, kunnen jullie er wel mee omgaan verder?
Dat is het zeker!quote:
Sterfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Opkenkeren. En snel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef PusKut het volgende:
Die TT, omfg
Thanx Ouwe !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik maak wel een samenvatting J. Fijne vakantie en de groeten aan H.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |