Ik kan er ook niet mee omgaan lieverd. Het was 'bagger'. Alsof topics van jouw hand ooit 'bagger' zijn!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Inso, mijn topic is dichtgegooid.
TS kon er niet mee omgaan.
Nope! Stervende hoerenkankerkachel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:17 schreef Adelante het volgende:
Iemand hier al wat gehad van de baas?
Sysadminday 2008: de dag van de systeembeheerder
Post eens een plaatje van je tieten!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef de_boskanarie het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier!
Misschien moet ik er een topic over openen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan er ook niet mee omgaan lieverd. Het was 'bagger'. Alsof topics van jouw hand ooit 'bagger' zijn!
Is dat gebruikelijk dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post eens een plaatje van je tieten!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog wat suggesties:
de_wosbachter
de_bosslachter (ook leuk voor POL)
de_bosverkrachter
enz.
Echt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Anders mag je hier niet meeposten.
quote:
Alleen als jij dat even mijn grotje uitwoont stofi.quote:
Kan gebeuren!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef de_bostekkel het volgende:
Sorry, ik viel even weg!
*stil*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan gebeuren!
Random spreekwoord van de dag;
"De aanhouder wint."
Ehhhhh. Da ken helegar nie! Zal vanavond eens kijken in iPhoto.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
Jarno, voor je weg bent op weekendvakantie, heb jij enig idee waarom Iphoto ineens alle foto's die ik importeer uit mijn camera omzet in thumbs in plaats van gewoon de originelen te importeren?
Toch gebeurt het. Ik krijg geen een originele foto meer uit mijn camera, alleen maar thumbs. Erg grappig, not!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef de_boskabouter het volgende:
[..]
Ehhhhh. Da ken helegar nie! Zal vanavond eens kijken in iPhoto.
Ja! Daarom moet jij even uitzoeken hoe dat komt. Want ik wil weer gewoon mijn 7MB fotookes kunnen importeren, want aan postzegels heb ik niks!!quote:
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja! Daarom moet jij even uitzoeken hoe dat komt. Want ik wil weer gewoon mijn 7MB fotookes kunnen importeren, want aan postzegels heb ik niks!!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als jij dat even mijn grotje uitwoont stofi.
Anders niet!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
WAT ZEGT DE HELPDESK VAN APPLE DR VAN!?!?!?!?!?!?
quote:Nie' zo hard praten, ben nie' doof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |