Dat dacht ik ook eerst ja. Maar ik heb echt min gewone 7MB 10,2 MPJpeg plaatjes geschoten en de RAW's zijn dik over de 20MB. Maar hij importeert fotookes van 31kb enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ER, heb je niet toevallig wat instellingen op je camera zelf veranderd? Dat-ie nu bijvoorbeeld 3 MP plaatjes schiet?
quote:
Hej, dat topic kende ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
Mocht je snel even wat willen "pielen" kun je ook in eerste instantie kijken naar de bijgeleverde Garageband.
Naar wat ik hoor, is Logic een uitgebreide versie van.
Logic is dus wel aardig om muziek mee te bouwen.
Ableton Live heeft echter mijn voorkeur.
Mocht je een beetje twijfelen over welke muzieksoftware, kun je misschien een kijkje nemen in het "Producing" draadje in UVT.
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef de_bosbos het volgende:
Heb je Lightroom (. ) wel eens geprobeerd?
Anytime man. Gewoon posten daar, wat je vraag ook moge zijn op het producer vlak. (muziek soft-/hardware)quote:
Ja, dan vraag je er ook om, JK. Pas je eens aan!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En een neger maakte mij van het weekend uit voor "Kankernederlander" omdat ik het waagde op een zebrapad over te steken toen hij er aan kwam in zijn gepimpte Renault Megane CC.
Jammer dat die neger niet meegespoeld is.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen op deze stralende morgen!
Alles is vredig en schoongespoeld.
En een neger maakte mij van het weekend uit voor "Kankernederlander" omdat ik het waagde op een zebrapad over te steken toen hij er aan kwam in zijn gepimpte Renault Megane CC.
Hij heeft waarschijnlijk z'n kat gedoneerd voor de vakantie.quote:
quote:
Hey! Hoe was je weekendje? Genoten?quote:
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
Gelukkig volgend weekend lang weekend!!!
Bankholiday in Ierland, maandag 4 augustus landelijk vrijquote:
Mooi! Was het hotel een beetje in orde??quote:
Ja, die zijn er 4 per jaar, naast de gebruikelijke feestdagenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had laatst toch ook al zo een Bankholiday?
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdquote:
Ik weet het maar een vrije dag nu zou wel lekker zijn. ik heb het gevoel alsof ik een krat bier op heb terwijl ik al 3 weken niet heb gezopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdbehalve door mij dan, aangezien ik op die dag jarig ben
Ik geloof niet dat het aantal landelijke feestdagen veel scheelt met NL hoor??
Even kijken:quote:Op maandag 28 juli 2008 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Wij hebben geen pinksteren, en geen hemelvaart, en kanniginnedag wordt in Ierland niet echt gevierdbehalve door mij dan, aangezien ik op die dag jarig ben
Ik geloof niet dat het aantal landelijke feestdagen veel scheelt met NL hoor??
Iets minder dus?quote:Nieuwjaarsdag dinsdag 1 januari 2008
Goede vrijdag vrijdag 21 maart 2008 [<- niet iedereen krijgt vrij]
2e Paasdag maandag 24 maart 2008
Koninginnedag woensdag 30 april 2008
Bevrijdingsdag maandag 5 mei 2008 [<- eens in de vijf jaar nationale feestdag]
Hemelvaartsdag donderdag 1 mei 2008
2e Pinksterdag maandag 12 mei 2008
Eerste Kerstdag donderdag 25 december 2008
Tweede Kerstdag vrijdag 26 december 2008
Oudejaarsdag woensdag 31 december 2008 [<- geen officiele feestdag, volgens mij]
Och die heb ik pas 3 weken.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
MOggeh... Maandag weer....
Maar goed... Wat heb jij voor een sjiek hendige tag Arma!
Sorry... Ik let altijd meer op de inhoud van je berichten dna op de verpakking ervan.quote:
Hm, slim om een nationale feestdag te houden in het vakantie seizoen. Lekker goedkoop.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bankholiday in Ierland, maandag 4 augustus landelijk vrij
quote:
Ok, da's wel meer in mijn geval inderdaad. 30 dagen bij 40 uur. Waarvan dan wel weer 5 door werkgever kunnen worden aangewezen als verplicht vrij (dag na Hemelvaart bijv.). Bovendien kan werkgever nog vakantieperiode instellen in zomer (max. 2 weken).quote:Op maandag 28 juli 2008 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ga jezelf effe lekker verrot schelden zeg!!!
En JK, het zou best kunnen dat er hier een paar dagen meer zijn, maar hier doen ze dan weer niet aan ATV en dergelijke, gewoon 40 uur per week werken en 24 snipperdagen. Dus per saldo zul jij wel meer vakantie hebben dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |