dan sla ik die mod kapot man jwtquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wedden dat er straks een mod aankomt er een slotje opgooit met als sluitpost:
[..]
He, nu we Bossie als mod hebben geef ik dit topic een goede kans!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nu is het weer 'we'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
He, nu we Bossie als mod hebben geef ik dit topic een goede kans!
Nah niet als er in de OP wat meer info wordt gezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik begin je met de minuut meer te waarderen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
En weer open.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik begin je met de minuut meer te waarderen!
De OP kan idd wel wat uitgebreider, als iemand zin heeft om een goede te maken dan kan de mod hem er wel in editten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah niet als er in de OP wat meer info wordt gezet
ik ga je meer en meer waarderen als modquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Juup© het volgende:
Eerst het andere vol posten, dan gaat deze weer open.
En weer open.
Sony Soundforgequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef gers het volgende:
kent iemand een programma dat je meer dan 30seconden kan opnemen
windows recorder lijkt me niet echt handig
Wil zij haar ex vriendje terug?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
Iemand nog suggesties voor vragen aan der..?
Wat ze aan heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
waarom ze vreemd gingquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
Hoe ze het weer gaat goedmaken met TS!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is haar standaard wachtwoord
06 is ok, maar thuisnummer is sad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
PS: Ik heb nu zowel haar thuisnummer als 06![]()
jaloers dat hij em wel heeft maar jij niet?:$quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
06 is ok, maar thuisnummer is sad.
wat voor pizza lust ze?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef wazoomie het volgende:
Die ouders zijn elitair en praten niet met je als je geen gymnasium en sport doet of werkt. Dus als je thuis belt, zeg dan dat je vwo doet en een goede baan hebt en in je vrije tijd het liefst sport!
Oja.. Vraag of ze nog heeft gekotst of overwogen heeft zelfmoord te plegen.
Ik kreeg hem via PM.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef RickA het volgende:
[..]
jaloers dat hij em wel heeft maar jij niet?:$
op beide nummers niet ?quote:
Ik heb alleen 06, moet je anders even der andere nummer PM'nquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:34 schreef gers het volgende:
Ze had alleen gezoend, toch? Voor zover ik begrijp uit haar posts op MH - vooral die in het 'Met hoeveel mensen heb jij gezoend?' topic - vind ze zoenen gewoon heul lekker. Misschien was ze dronken? Niet dat dat een excuus is.
Waar is Chimaera eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ze is al een dag niet op msn, hyves en meidenhoekje geweest. Toch maar even bij vertragingen op ns.nl kijken.
was een stukje van dat forum waar ze op zatquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ze is al een dag niet op msn, hyves en meidenhoekje geweest. Toch maar even bij vertragingen op ns.nl kijken.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Heb je het opgenomen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, neemt ze zo op he.. ik zeg zo dat ik haar nog van vroeger ken en dat ik ook ruzie met TS heb, dat ze mij gerust alles kan vertellen..Kreeg ik één keer die pa aan de telefoon
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat niet meer lukken vandaag.
opgenomen ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, neemt ze zo op he.. ik zeg zo dat ik haar nog van vroeger ken en dat ik ook ruzie met TS heb, dat ze mij gerust alles kan vertellen..Kreeg ik één keer die pa aan de telefoon
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat niet meer lukken vandaag.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat mij niet meer lukken vandaag.
Heeft ie vast niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef znarch het volgende:
Plz zeg ons dat je dat gesprek hebt opgenomen![]()
Zeker.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
Een opname van dat telefoongesprek zou de kansen voor dit topic in de verkiezing topic van het jaar flink doen stijgen!
komt eraan nog 35 %quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
Een opname van dat telefoongesprek zou de kansen voor dit topic in de verkiezing topic van het jaar flink doen stijgen!
nee ik download een betere recorder dan dat standaard windows dingquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
O, dus jij gaat zeker bellen én opnemen?
Nee he.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
Valt niet zoveel meer te beleven in dat SHITSHITSHIT topic
De spanning van het komende telefoongesprek compenseert dat wel!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
Valt niet zoveel meer te beleven in dat SHITSHITSHIT topic
al gedaan is alleen niet drukquote:
NOOBquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
K***, zit ik te kutten met die recorder, geloof het of niet, zat de tape al aan het eind..![]()
![]()
Wat een n00b ben ik ook, ik begin nooit weer met dat gekut.
Maar het gesprek voor altijd in mijn geheugen gegrift staan, alleen daar hebben jullie zo weinig aan.
Meh, ik begin te twijfelen aan je geloofwaardigheid..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
K***, zit ik te kutten met die recorder, geloof het of niet, zat de tape al aan het eind..![]()
![]()
Wat een n00b ben ik ook, ik begin nooit weer met dat gekut.
Maar het gesprek voor altijd in mijn geheugen gegrift staan, alleen daar hebben jullie zo weinig aan.
Ze zien iemands Hyves verwijderen daar echt als de ultieme wraak.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef Emimich het volgende:
Deel 1: Gepwnt door ex
Het gejank van het meisje dat de hyves verwijderde: http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28613.0.html
Game on!
quote:Als ik roos was zou ik het gewoon negeren, FOK is voor 13 jarige pubertjes. =D
Hahaha echt hequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze zien iemands Hyves verwijderen daar echt als de ultieme wraak.En ze geven haar ook allemaal gelijk, want negeren is natuurlijk erger dan vreemdgaan.
[..]![]()
www.meidenhoekje.nl
www.meidenhoekje.nl
www.meidenhoekje.nl
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Stommie het volgende:
hehe, de eerste lemming op mh
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28743.0.html
Bij mij pakte ze alleen thuis op, misschien kan jij wel opnemenquote:
De topieks worden gesloten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:25 schreef Stommie het volgende:
ik wacht af
hehequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:30 schreef wazoomie het volgende:
Dat is de vader xD
wtfquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:26 schreef Stommie het volgende:
http://www.encyclopediadramatica.com/Offended
weet niet of het slim is om te klikken,
dit kreeg ik van een emo als pm om mh
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef gers het volgende:
met peter
http://www.megaupload.com/?d=T1M7O0XD
Zenuwslopende 45 seconden wachten bij MegaUploadquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef gers het volgende:
met peter
het is alleen met peterquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Zenuwslopende 45 seconden wachten bij MegaUpload
Serieus internet stompt je emotioneel af. Het doet mij allemaal niets meer. Trouwens de helft van de plaatjes staan er meerdere keren in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:26 schreef Stommie het volgende:
-linkje verwijderd-
weet niet of het slim is om te klikken,
dit kreeg ik van een emo als pm om mh
het zou kunnen, heb niet geklikt...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Serieus internet stompt je emotioneel af. Het doet mij allemaal niets meer. Trouwens de helft van de plaatjes staan er meerdere keren in.
quote:
De beste 17 seconden van mijn levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef gers het volgende:
met peter
*kras*quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
het zou kunnen, heb niet geklikt...
gewoon rotten.com shit dus?
Bel nou nog een keer en nu fatsoenlijk, verrekte stalker!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef gers het volgende:
met peter
wat moet ik dan zeggenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bel nou nog een keer en nu fatsoenlijk, verrekte stalker!
met de admin van meidenhoek,quote:
Iemand heeft gebeld, wij willen ons detail.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Of hij wel eens last heeft van roos (in zijn haar).
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Iemand heeft gebeld, wij willen ons detail.
Half detail dan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bellen met Roos. Niet met haar vader.
maar je kan toch niet om 22,49 nog bellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bellen met Roos. Niet met haar vader.
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
het zou kunnen, heb niet geklikt...
gewoon rotten.com shit dus?
mss wel een puik ideequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.
misschien even de link verwijderen voordat je er problemen mee krijgt op fok
Bijzondere collectie inderdaad. Vroeger keek ik al die zooi maar ik merkte dus ook dat het me niets meer deed. Toen ben ik gestopt met op die links te klinken. Het was dan ook fijn geweest als er even bij had gestaan dat er opengesneden lijken enzo te zien zijn. Ik hoef dat namelijk niet meer te zien. Ik wil daar lekker geshockeerd van blijven raken. Net zoals echte mensenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.
misschien even de link verwijderen voordat je er problemen mee krijgt op fok
Doe eens helemaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:52 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Roos ********* ** ******* ********** *** ***** ***.
hopelijk krijgt die hoer een banquote:ik krijg allemaal vieze plaatjes van deze user, hier ben ik absoluut niet van gediend en zoals je begrijpt ben ik er misselijk van geworden.
mvg,
Je wil gewoon te veel en te snel. Denk je dat die meid niet door heeft dat ze plotseling heel bekend is geworden? Gewoon even met rust laten... En achter een weekje als ze denkt: hehe gelukkig geen vuige berichten en telefoontjes meer lassen we een mad-pizza-delivery-friday in waarna weer een week rust en dan de destructive donderdag waar we met zijn allen met witte lakens en brandende fakkels een stille toch van het huis van marc naar het huis van roos lopen om aldaar aangekomen gezellig te picknicken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe eens helemaal.
Ten eerste wordt het toch niks meer, niemand belt en MH is boring, dus dan gaat dit topic op slot en weg met de pret.
Zeg het gewoon, anders moet ie dicht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef wazoomie het volgende:
Bel zelf dan.
Ik wil wel bellen, maar dat staat raar.
Je moet het topic niet gaan uitmelken, het is leuk geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:56 schreef santax het volgende:
[..]
Je wil gewoon te veel en te snel. Denk je dat die meid niet door heeft dat ze plotseling heel bekend is geworden? Gewoon even met rust laten... En achter een weekje als ze denkt: hehe gelukkig geen vuige berichten en telefoontjes meer lassen we een mad-pizza-delivery-friday in waarna weer een week rust en dan de destructive donderdag waar we met zijn allen met witte lakens en brandende fakkels een stille toch van het huis van marc naar het huis van roos lopen om aldaar aangekomen gezellig te picknicken.
Daarna houden we een maand rust en dan komt Stevige September, waarbij we elke dag 1 dood dier sturen naar d'r...
Jawel, dit topic heeft nog steeds potentie...Think big!
Ja maar... wat moet ik dan in september gaan doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je moet het topic niet gaan uitmelken, het is leuk geweest.
Ga maar naar MH.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:58 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maar... wat moet ik dan in september gaan doen![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:04 schreef Buckel het volgende:
Profiel
12036 x bekeken, Hyver sinds 12-03-2005
Naam: Roos Waterhout
lol
als ze nou der 06 opneemtquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:06 schreef Devz het volgende:
Gaat de goede kant op, nu graag het eerste volledige telefoongesprek.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:07 schreef Buckel het volgende:
zou jij je 06 opnemen als je 10.000 keer gebeld word door hijgers?
ik weet heul niet hoe dat moetquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef santax het volgende:
Waarom doe je het zelf niet even anders?
veel, maar alles is in te halenquote:
copy thatquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:19 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht.
klik
(Als ik morgen de CIA aan mijn bed heb staan neem ik het jou kwalijk)
OMGquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:25 schreef ssebass het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een andere. Waar een gast de vader van een meisje op ging bellen "uh ja zeg maar dat we een tros bananen hebben" of iets in die trant.
account aanmakenquote:
http://www.meidenhoekje.n(...)12722.html#msg612722quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef santax het volgende:
Je mag het mijne wel hebben anders.
Dushi Santax
ikbenhet
Ze vinden me eng nu! Wat doe jequote:Op donderdag 24 juli 2008 23:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
http://www.meidenhoekje.n(...)12722.html#msg612722
Goed topic!
whahahahah ;')quote:ik ben nu bang dat die hele nieuwe mensen
van het FOK komen..
sorry <3.
Ladies and gentlemen, we have a challenge!quote:Ik vind het echt wel zielig dat dat krapuul hier zich komt registreren om de sfeer een beetje te verzieken omwille van wat er gebeurd is.
Kap ermee, jullie kunnen ons toch niet aan. You have no chance
ja klopt en nu weer op 8quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Moet dit topic al niet automatisch dicht zijn of is Fok! weer gehackt?
edit: hij stond bij mij op pagina 8, nu op 4
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:21 schreef Arnoutvanh het volgende:
Bwhahah, geweldig dit
overigens heb ik ook een reactie op dr hyves achtergelaten
Nee die van MouzurX is echt veel beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
Die reactie van Kees!![]()
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28735.0.html
Fok loopt soms te kloten met 25 of 50 posts per pagina.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Moet dit topic al niet automatisch dicht zijn of is Fok! weer gehackt?
edit: hij stond bij mij op pagina 8, nu op 4
Yoow, is gebeurd!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:01 schreef Pietklaaso het volgende:
Die MYSWEET666
is nog best lekkerwie zegt dat even
![]()
Quote maar, ik ga me daar niet aanmelden:') pauperbende whehehehe
En ja ik heb gezien dat ze 15 is
Tief op met je subklacht op die Hyves!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef Arnoutvanh het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben de moeder van Marc om wie dit allemaal gaat.
Het zou fijn zijn als jullie nu eens zouden stoppen met die berichtjes naar Roos te sturen ze weet heus wel dat ze er fout aan gedaan heeft.
Dus stop je energie ergens anders in, ga lekker naar buiten of weet ik veel.
Marc heeft inmiddels een andere hyves dus laat het gaan en laat Roos met rust.
Dat wilde ik ff kwijt.
Groetjes Aniett
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
Die reactie van Kees!![]()
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28735.0.html
Roos is een slet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef Arnoutvanh het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben de moeder van Marc om wie dit allemaal gaat.
Het zou fijn zijn als jullie nu eens zouden stoppen met die berichtjes naar Roos te sturen ze weet heus wel dat ze er fout aan gedaan heeft.
Dus stop je energie ergens anders in, ga lekker naar buiten of weet ik veel.
Marc heeft inmiddels een andere hyves dus laat het gaan en laat Roos met rust.
Dat wilde ik ff kwijt.
Groetjes Aniett
Met jouw topicreeks. Djeez genius, kon je dat zelf ook niet bedenken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef gers het volgende:
Sorry Chimaera.rar, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
proxy en heb nog een account als je wiltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:06 schreef reetveter het volgende:
Idem hier, tenzij ik me ww vergeten ben ofzoIk kan die site maar niet begrijpen.
maak ff een screencap , ik kom er heul niet meer inquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:23 schreef right_turn het volgende:
They have been tubbed!
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28835.0.html
topic is al wegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
maak ff een screencap , ik kom er heul niet meer in
Jawel, ik heb een ip ban.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
volgens mij bannen ze user id's en geen ip's
Roos deed iets doms. Roos kreeg veel opmerkingen daarover en voelde zich kut (gok ik).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:39 schreef SarahD. het volgende:
Geen puf meer om de hele topic door te nemen, iemand een samenvatting?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:46 schreef JohnDDD het volgende:
Even een vraag, maar is er al een fanhyves voor de ouders van wazoomie ?
Hun zoon mag dan nog zo'n trieste kerel zijn, maar ze nemen het toch op een puike manier voor hem op.
Je vergeet erbij te zeggen dat mijn ouders lang niet zo cool zijn als die van jou.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:13 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Yoow, is gebeurd!
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28775.60.html
Hehehehehehehehehehehehehehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:37 schreef Buckel het volgende:
Ik voel een MH rel aankomen, net als dat Solomio gedoe van een tijd terug, wat overigens wel geniaal was
Ga ik op dat wijf haar hyves kijken, is ze 13quote:Weetje wat pas kansloos is, betalen voor hyves. Serieus iedereen moet hier is een hobby gaan zoeken en roos met rust laten. Ga marc pijpen ofzo.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:21 schreef Emimich het volgende:
De beruchte soulboy van het meidenhoekje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |