Heb je het opgenomen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, neemt ze zo op he.. ik zeg zo dat ik haar nog van vroeger ken en dat ik ook ruzie met TS heb, dat ze mij gerust alles kan vertellen..Kreeg ik één keer die pa aan de telefoon
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat niet meer lukken vandaag.
opgenomen ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, neemt ze zo op he.. ik zeg zo dat ik haar nog van vroeger ken en dat ik ook ruzie met TS heb, dat ze mij gerust alles kan vertellen..Kreeg ik één keer die pa aan de telefoon
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat niet meer lukken vandaag.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef KingOfPop het volgende:
, die kerel helemaal hellig en schelden met ziektes waar je bang van wordt.. Nee, dat werd hem ook niet, bellen gaat mij niet meer lukken vandaag.
Heeft ie vast niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef znarch het volgende:
Plz zeg ons dat je dat gesprek hebt opgenomen![]()
Zeker.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
Een opname van dat telefoongesprek zou de kansen voor dit topic in de verkiezing topic van het jaar flink doen stijgen!
komt eraan nog 35 %quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
Een opname van dat telefoongesprek zou de kansen voor dit topic in de verkiezing topic van het jaar flink doen stijgen!
nee ik download een betere recorder dan dat standaard windows dingquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
O, dus jij gaat zeker bellen én opnemen?
Nee he.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
Valt niet zoveel meer te beleven in dat SHITSHITSHIT topic
De spanning van het komende telefoongesprek compenseert dat wel!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
Valt niet zoveel meer te beleven in dat SHITSHITSHIT topic
al gedaan is alleen niet drukquote:
NOOBquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
K***, zit ik te kutten met die recorder, geloof het of niet, zat de tape al aan het eind..![]()
![]()
Wat een n00b ben ik ook, ik begin nooit weer met dat gekut.
Maar het gesprek voor altijd in mijn geheugen gegrift staan, alleen daar hebben jullie zo weinig aan.
Meh, ik begin te twijfelen aan je geloofwaardigheid..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
K***, zit ik te kutten met die recorder, geloof het of niet, zat de tape al aan het eind..![]()
![]()
Wat een n00b ben ik ook, ik begin nooit weer met dat gekut.
Maar het gesprek voor altijd in mijn geheugen gegrift staan, alleen daar hebben jullie zo weinig aan.
Ze zien iemands Hyves verwijderen daar echt als de ultieme wraak.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef Emimich het volgende:
Deel 1: Gepwnt door ex
Het gejank van het meisje dat de hyves verwijderde: http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28613.0.html
Game on!
quote:Als ik roos was zou ik het gewoon negeren, FOK is voor 13 jarige pubertjes. =D
Hahaha echt hequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze zien iemands Hyves verwijderen daar echt als de ultieme wraak.En ze geven haar ook allemaal gelijk, want negeren is natuurlijk erger dan vreemdgaan.
[..]![]()
www.meidenhoekje.nl
www.meidenhoekje.nl
www.meidenhoekje.nl
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Stommie het volgende:
hehe, de eerste lemming op mh
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,28743.0.html
Bij mij pakte ze alleen thuis op, misschien kan jij wel opnemenquote:
De topieks worden gesloten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:25 schreef Stommie het volgende:
ik wacht af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |