Hoe ze het weer gaat goedmaken met TS!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
Iemand nog suggesties voor vragen aan der..?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is haar standaard wachtwoord
06 is ok, maar thuisnummer is sad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
PS: Ik heb nu zowel haar thuisnummer als 06![]()
jaloers dat hij em wel heeft maar jij niet?:$quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
06 is ok, maar thuisnummer is sad.
wat voor pizza lust ze?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef wazoomie het volgende:
Die ouders zijn elitair en praten niet met je als je geen gymnasium en sport doet of werkt. Dus als je thuis belt, zeg dan dat je vwo doet en een goede baan hebt en in je vrije tijd het liefst sport!
Oja.. Vraag of ze nog heeft gekotst of overwogen heeft zelfmoord te plegen.
Ik kreeg hem via PM.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef RickA het volgende:
[..]
jaloers dat hij em wel heeft maar jij niet?:$
op beide nummers niet ?quote:
Ik heb alleen 06, moet je anders even der andere nummer PM'nquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:34 schreef gers het volgende:
Ze had alleen gezoend, toch? Voor zover ik begrijp uit haar posts op MH - vooral die in het 'Met hoeveel mensen heb jij gezoend?' topic - vind ze zoenen gewoon heul lekker. Misschien was ze dronken? Niet dat dat een excuus is.
Waar is Chimaera eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ze is al een dag niet op msn, hyves en meidenhoekje geweest. Toch maar even bij vertragingen op ns.nl kijken.
was een stukje van dat forum waar ze op zatquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ze is al een dag niet op msn, hyves en meidenhoekje geweest. Toch maar even bij vertragingen op ns.nl kijken.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef wazoomie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |