IBTLquote:
terechte klacht!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
bonusklacht: de afzuigkap in m'n nieuwe keuken is kapot
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
Vandaag was ik op de luchthaven om zoals gewoonlijk bij mijn favoriete friture patat te eten en pils te drinken. Terwijl ik bij de snackbar naar de ritmische klanken van Rick Astley luisterde op m'n iPod die ik vorige week bij de Mediamarkt gekocht had, en rustig de Telegraaf zat te lezen, kwam er opeens een famfare [..]
Misschien moet je het woord een intypen in google.fok.nlquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord een intypen in google.fok.nl
Ook hier hield mijn geduld op.quote:
Gelukkig open jij wel uberlollige en originele topics..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Ook hier hield mijn geduld op.
Klacht:
Semi- lollig doen door topic rond een überhippe tik-woordgrap.
Oplossing:
Doe eens niet?
Eigenlijk heb ik ze verspreid over drie topicsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef Agiath het volgende:
Prachtige OP
Alle cliché's in 1 keer samengevat
Zonde... Vond die topics beter en leuker om te lezen dan het gemiddelde andere topic dat open blijft namelijk.quote:
Je kan ze ook lezen als ze dicht zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:49 schreef Omniej het volgende:
Zonde... Vond die topics beter en leuker om te lezen dan het gemiddelde andere topic dat open blijft namelijk.
Ik wist dat die reactie zou gaan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:10 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Je kan ze ook lezen als ze dicht zijn
In de OP geef jij aan dat hier ook gelijk een slotje op mochtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ze verspreid over drie topics![]()
Vreemde gewaarwording in de trein
Vreemde gewaarwording op dansfeest
Maar die zijn inmiddels alweer dicht.
quote:samenvatting: kuttopic, slotje! [ afbeelding ]
Hint:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
In de OP geef jij aan dat hier ook gelijk een slotje op mocht
[..]
quote:
Eindelijk zie je het licht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig open jij wel uberlollige en originele topics..
quote:
Drie keer raden op wie ik hiermee doel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:42 schreef Sackboy het volgende:
Maar blijkbaar was het achteraf toch iets te hoog gegrepen voor sommige KLB-ers..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |