Dat dacht ik ook maar dat is zeker niet zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lang geleden dat ik zo uitkeek naar een film. Ben alleen bang dat hij 'tegen' gaat vallen naar al die lofkritieken etc.
Same here. Over een uurtje of wat zullen we het weten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lang geleden dat ik zo uitkeek naar een film. Ben alleen bang dat hij 'tegen' gaat vallen naar al die lofkritieken etc.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dat is meer dan duidelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:21 schreef Teije het volgende:
Vanochtend gezien, wat een geweldige film. Durf het haast niet te zeggen, maar Ledger > Nicholson als The Joker.
Morgen ga ik heen en kan niet wachten.. Laatst een andere superheld film gezien (Hulk) en dat was 10x niks. 157 minuten ofzo duurt Batman. Het lijkt lang maar als de film echt zo goed is dan zijn die 157 minuten echt zo voorbij. Morgen zullen er nog wel meer recensies online staan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:32 schreef Hankster het volgende:
Het is zeker een knaller. Dit is een van die films waarvan je direct bij de end credits al weet dat over deze film over 20 jaar nog gesproken gaat worden. Tijd geleden dat ik dit gevoel had toen ik de zaal uitliep.
Het is cliché, maar Ledger's Joker is meer dan Oscar waardig. Zelden zo'n sick fuck op het witte doek gezienDe scene met het "trucje met de pen" alleen al
Ik vond al het overdreven gedoe rond z'n dood allemaal wat overdreven. Ik kende hem niet persoonlijk, ik vond het treurig voor de nabestaanden, maar er werd net gedaan of er een groots acteur was overleden die een niet te vullen gat achter zich had gelaten. Maar toen TDK was afgelopen had ik wel het gevoel van "damn, wat zou ik deze Joker nog een keer willen zien zeg"...erg spijtig dat het helaas maar bij deze film zal blijven. En dat gevoel bleef ik maar houden bij elke scene waarin The Joker in voorkomt. Ik kon er in ieder geval geen genoeg van krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kom er net vandaan en vond hem erg tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook erg mooi.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:18 schreef Teije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook erg mooi.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef Manke het volgende:
Hij heeft the Godfather van #1 in de top250 verstoten op IMDB
Geniaal stuk. Geniale film ook. Het begon rustig, maar daarna geen moment saai.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar gasten, het gaafste van heel de film was toch wel "You prefer a magic trick, instead? Watch me make this pencil disappear. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gaat dat zien!
Was in Pathe de Kuip ook schandalig hard. Op zich is hard niet erg maar bij actie scenes was het zo hard dat het schel in je oren klonk. Alsof het zwaar vervormde oid. Zondequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef YoshiBignose het volgende:
en noem me maar zielig, maar waarom moet dat geluid altijd zo hard in die bioscopen tegenwoordig? is toch echt niet normaal meerof ligt het aan mij
Ik zou zeggen lees de reacties hier eens goed of kijk zelf de film.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:19 schreef Adidah het volgende:
Het lijkt mij best een aardige film. Alleen een beetje jammer dat het zo gehyped wordt. En dat alleen puur vanwege het feit dat één van de acteurs is overleden.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef Hankster het volgende:
Maar gasten, het gaafste van heel de film was toch wel "You prefer a magic trick, instead? Watch me make this pencil disappear. "
Ja, dat was erg mooi. Ik dacht dat de persoon naast me niet meer bij kwam.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef Hankster het volgende:
Hoe laat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef alwaysleft het volgende:
Dadelijk stukje over Batman op Journaal (Ned 2)
Net geweestquote:
Ik had het toch eff kunnen zienquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Net geweestWas maar anderhalve minuut dus niet veel gemist
He, was jij die ene gast net op 't journaal met die naamsveranderingsuggesties van je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:36 schreef Orbeatle het volgende:
Ze hadden de film beter The Joker kunnen noemen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:04 schreef Sala-adin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terechtquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef Merkie het volgende:
De zaal ging klappen na de potloodtruc.
quote:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/nos/journaal/laatstejournaalBB.wmv?start=0:0:0488.3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In m'n top 10
http://www.moviemeter.nl/user/71785
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:11 schreef -Mo- het volgende:
Maggie Gyllenhaal. Zelden zo'n lelijk wijf gezien.
Bedankt man.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee rijen achter me zat Theo Maassen ook al The Dark Knight te checken.
Niet zo brutaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vond ik veel thema's mooi uitgewerkt: welke offers breng je voor "the greater good"? Hoe ver kun je gaan om de wereld te beschermen? Mooi spul.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 25-07-2008 00:46:04 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Iemand moet het zeggen.quote:
Sorry, ik las hier overal scenebeschrijvingen en quotes over potloden enzo... dacht dat er vrijuit gespoilerd mocht worden nu de film uit isquote:
Ik ben de laatste die een film afvalt alleen om recalcitrant te doen. Maar als ik iets vind tegenvallen, ga ik dat niet voor me houden om andermans gevoelens te sparen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geheel rammelde m.i. gewoon teveel. De film probeerde heel veel punten te maken, waarvan er een aantal heel goed overkwamen, maar veel ook niet.
Maar misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen. Ik ga hem zeker nog eens kijken (niet in de bios) en wellicht dat ik er dan meer waardering voor kan opbrengen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 25-07-2008 01:29:56 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, ik las hier overal scenebeschrijvingen en quotes over potloden enzo... dacht dat er vrijuit gespoilerd mocht worden nu de film uit is![]()
Is er ook een spoilertopic dan?![]()
[..]
Ik ben de laatste die een film afvalt alleen om recalcitrant te doen. Maar als ik iets vind tegenvallen, ga ik dat niet voor me houden om andermans gevoelens te sparen ofzo![]()
Ik weet niet precies wat het was, maar de film greep me gewoon niet. Ik zat lang voor het einde telkens te denken "is het nu bijna afgelopen?" en dat is geen goed teken.
Ik denk dat het met name komt doordat ik elke keer dat de film met iets tofs kwam, het uiteindelijk teleurstelde:Ik kan me eerlijk gezegd wel vinden in je punten, maar vind ze niet zo zwaar wegen als jij dat blijkbaar vindt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geheel rammelde m.i. gewoon teveel. De film probeerde heel veel punten te maken, waarvan er een aantal heel goed overkwamen, maar veel ook niet.
Maar misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen. Ik ga hem zeker nog eens kijken (niet in de bios) en wellicht dat ik er dan meer waardering voor kan opbrengen.
Tja, ik vind het ook wel een beetje zeikpunten, maar het is de beste verklaring die ik kan bedenkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:21 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd wel vinden in je punten, maar vind ze niet zo zwaar wegen als jij dat blijkbaar vindt..
[ Bericht 76% gewijzigd door the_legend_killer op 25-07-2008 02:42:07 ]
Johnny is volgens mij meestal een wat rustigere gestoorde, weet dit niet zeker want heb niet al zijn filsm gezien maar ik vind hem niet echt bij the Joker passen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Misschien past Johnny Depp in de rol als nieuwe Joker? Heeft met PotC en die 'gestoorde-kapped-die-mensen-vermoord-om-saucijzen-van-te-bakken' -film ook wel bewezen een goede body language te hebben
Komt vrij goed overeen ja, als we het over dezelfde spoilerpic hebben althans.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:30 schreef fratsman het volgende:
Ik ga volgende week, wil alleen één ding weten. Die spoilerpic van Harvey/two-face laatst. Klopt die? Of is two-face toch anders in beeld gebracht?
Als ik Nolan was, zou ik er niet aan beginnen. The Dark Knight is zowel financieel als artistiek zo'n succes dat dat volgens mij niet te evenaren is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wanneer gaan ze nou 3e deel aankondigen
Dat-ie er gaat komen is al wel vrij zeker, maar verwacht geen aankondiging voor het einde van dit jaar. Bij Batman Begins was de officiële aankondiging voor The Dark Knight al niet voor ik dacht december 2005, terwijl Nolan nog niet eens had getekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wanneer gaan ze nou 3e deel aankondigen
Johnny is een echte karakter acteur en zou zijn Joker zeker modelleren naar de rol van Ledger. Maar ik geloof er weinig van dat hij dit gat zou willen dichten, en zoals ik al eerder zei ben ik er bijna wel van overtuigd dat Nolan geen recast wil voor The Joker.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Misschien past Johnny Depp in de rol als nieuwe Joker? Heeft met PotC en die 'gestoorde-kapped-die-mensen-vermoord-om-saucijzen-van-te-bakken' -film ook wel bewezen een goede body language te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze moet ik zowiezo nog wel een paar keer zien![]()
Dat is dan ook de bedoeling, The Joker is geëevolueerd tot aartsvijand van Batman omdat hij de beste / coolste / leukste / interessantste tegenstander was, de favoriet van de lezers. De anti-Batman, als het ware.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:27 schreef RedGuy het volgende:
...en dat een nieuwe superschurk altijd minder zou zijn dan The Joker.
Serieus? Hoe heb ik dat nou kunnen missen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:36 schreef TC03 het volgende:
Robin is de butler.
Robin is het hulpje van batman. In de vorige reeks is hij wel een paar films betrokken geweest. Helaas is robin een beetje gay in zijn kleuren pakje en turtles masker. Hem moeten ze er echt uit laten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:06 schreef Moozze het volgende:
Ik had nog even een vraagje, behalve batman begins en the dark knight heb ik nooit iets van batman gezien/gelezen. Wie is nou die Robin? En wanneer komt die in beeld?
Ja heb ff op wikipedia gekeken en van mij mag hij er ook uit blijvenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Robin is het hulpje van batman. In de vorige reeks is hij wel een paar films betrokken geweest. Helaas is robin een beetje gay in zijn kleuren pakje en turtles masker. Hem moeten ze er echt uit laten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Operc het volgende:
Hele gave film moet ik zeggen!
Voor mij is het verhaal nu ook wel klaar en hoeft er geen deel drie te komen, maar ik denk dat de hollywood mensen dat helaas niet met me eens zijn.
Nog wel even een vraagje:Hoe kan je dat nou menen na het einde van deze film gezien te hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, dat was bij mij ook. Ook nog ergens anders in de film begon iedereen te klappen. Ik vond em wel geweldig, maar niet waard om te klappen. Maar ja daar in tegen doe ik dat ook niet in een vliegtuig als dat geland isquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef Merkie het volgende:
Enorm goede film. De zaal ging klappen na de potloodtruc
. En een staande ovatie op het eind waarbij mensen uit hun stoel sprongen, zo bizar. Echt nog nooit meegemaakt (Pathé de Kuip).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
-zucht-quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
Serieus? Hoe heb ik dat nou kunnen missen?Waarschijnlijk omdat ik een Robin in een superheldenpakje verwachtte ofzo... Maargoed, ik ga me nu even terugtrekken in schaamte!
Edit: Nvm, het is niet waar!
Verder ook nog interessant:quote:Nolan explained that as long as he is directing, he is not including Robin in the franchise because Bale is portraying a "young Batman", which meant "Robin's not for a few films". Nolan jokingly listed Frankie Muniz as a potential choice, if the studio forced him to cast. Bale joked "I'll be chaining myself up somewhere and refusing to go to work" if Robin is introduced.
Bron: Wikipedia
quote:In addition, Nolan considered the Penguin difficult to portray on film, explaining, "There are certain characters that are easier to mesh with the more real take on Batman we're doing. The Penguin would be tricky." Christina Ricci, Sarah Michelle Gellar and Kate Beckinsale have shown interest in playing Catwoman, while David Tennant wishes to play the Riddler. Prior to the release of The Dark Knight in 2008, David Goyer ruled out using the Penguin or Catwoman as a villain in a future film, prefering to use antagonists from the comic that had not yet been portrayed on the big screen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Operc het volgende:
Hele gave film moet ik zeggen!
Voor mij is het verhaal nu ook wel klaar en hoeft er geen deel drie te komen, maar ik denk dat de hollywood mensen dat helaas niet met me eens zijn.
Nog wel even een vraagje:Het einde vraagt juist om een vervolg. En gelukkig maar! Zolang Nolan of een andere regisseur van het zelfde kaliber (oh, wat zou ik graag een Batman film zien met Fincher als regisseurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) op de stoel zit, mogen ze zo lang doorgaan als ze kunnen wat mij betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hopelijk zien we meer van hem in deel 3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |