Volgens mij niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het eerder wel eens zo snel gegaan?
Aangepast.quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee.
De stand in de OP is trouwens niet de nieuwste
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef APK het volgende:
Guttegut.
Die intrepvidepiverti gaat mij toch niet inhalen, hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel door, dndiek out.
Dit toernooi nog niet nee. Maar als je voor Chileense rukkers blijft kiezen, dan is het een kwestie van tijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Die intrepvidepiverti gaat mij toch niet inhalen, hè?
Maar effe tussendoor en serieus, vanwaar die naamswisseling?quote:
Dit is altijd al m'n username geweest, maarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Maar effe tussendoor en serieus, vanwaar die naamswisseling?
Of was dat altijd al jouw username en zag ik slechts de Intel-avatar?
Okay, 'Intel' it is then.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit is altijd al m'n username geweest, maarXL en BS
hebben daar intel van gemaakt.
Dit zal Martin niet graag lezen Timmersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:30 schreef Tim86 het volgende:
hij wil nu graag King genoemd worden...een bepaalde andere persoon is de nickname niet meer waard namelijk
er is een verschil tussen Koning en king hè..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zal Martin niet graag lezen Timmers
Je weet dat je nu Beckham hebt staan hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
En fuck die Brandsteder, een week vernedering was meer dan genoeg.
Yep, mooie man, hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je weet dat je nu Beckham hebt staan hè?
Ik zou hem nog een keer aangaan voor dit toernooi, kiet of dubbelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
En fuck die Brandsteder, een week vernedering was meer dan genoeg.
quote:Main Draw - Monday, July 28
CENTER COURT start 11:00 am
[12] T Robredo (ESP) vs M Fish (USA)
S Querrey (USA) vs P Mathieu (FRA)
[13] F Gonzalez (CHI) vs T Berdych (CZE)
Not Before 7:00 PM
D Tursunov (RUS) vs [WC] M Safin (RUS)
G Monfils (FRA) vs [WC] D Young (USA)
GRANDSTAND start 11:00 am
J Nieminen (FIN) vs E Gulbis (LAT)
F Lopez (ESP) vs A Seppi (ITA)
Qualifier vs R Ginepri (USA)
[14] M Youzhny (RUS) vs T Haas (GER)
Not Before 7:00 PM
M Ancic (CRO) vs J Acasuso (ARG)
COURT 3 start 11:00 am
T Bellucci (BRA) vs [16] I Karlovic (CRO)
J Benneteau (FRA) vs R Soderling (SWE)
P Kohlschreiber (GER) vs Qualifier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever lijstjes met voorkeuren intel, want als iedereen met mij mee kon liften zouden er alleen maar winnaars zijn. Of je moet doen alsof je mij elke dag een smsje stuurtquote:Op maandag 28 juli 2008 10:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na vandaag zal ik er even niet meer zijn, dus ik wens graag mee te gaan met de keuzes van XL als Karlovic stand houdt.
Jij gaat er op dag 1 al uit, met je kolenschijterquote:Op maandag 28 juli 2008 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Intel is dus uit na Dag 1.
Ok dus een nieuwe keuze mag neem ik aan?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Speelt Ancic nou wel?
http://www.cincytennis.com/1/en/news/newsarticle_1363.asp
Hier staat namelijk van niet...
Loop ik tenminste weer wat punten inquote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Het is vervelend maar ook risico van het vak. Tijdje terug hadden veel mensen bijv. Almagro en toen speelde zijn tegenstander niet..toen ging iedereen door..nu andersom.
Als we dat beleid hanteren liggen de Ancicjes er uit maar dat is wel erg gaar natuurlijk
Stalen ballen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:02 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 2: R. Federer (ervan uitgaande dat hij morgen speelt)
Als Tim het zo serieus neemt dan is het niet meer eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Het is vervelend maar ook risico van het vak. Tijdje terug hadden veel mensen bijv. Almagro en toen speelde zijn tegenstander niet..toen ging iedereen door..nu andersom.
Als we dat beleid hanteren liggen de Ancicjes er uit maar dat is wel erg gaar natuurlijk
IS DAT ZIJN MOEDER?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
DAG 2: MARIAN CILIC
Ik ga niet weg, dus ik zie je lijstje tegen die tijd wel verschijnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Ga je zelf nog weg Vaduz? Anders ben je mijn Go to guy bij de US Open
Lol, laatste partij, hierover staat niets in de regelementen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat te doen met Roddick. RayMania heeft hem gekozen voor dag 2 en bij borisz stond hij 2e op het lijstje dat ik heb ontvangen, op plek 3 had borisz Verdasco staan. Heeft hij die dan uitgespeeld als pick voor dag 2? En krijgt RayMania dan twee pickmogelijkheden voor dag 3?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:21 schreef XL het volgende:
Het is dus withdrawal van Roddick. Roddicks zijn dus OUT.
Ik heb de partij niet gezien, maar hij was toch nog niet begonnen omdat Kohlschreiber tegen een Koreaan moest spelen?quote:4. Een opgave telt als een nederlaag, bij een walk-over/withdrawal mag je een reserve kiezen.
Dit is dan ook meer dan zomaar een spel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent wel hard zeg.
Wat vind je jammer dan? Dat Roddick verhaal?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef RayMania het volgende:
Tsja. Beetje jammer zo.
ik gok op de XL gamequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat vind je jammer dan? Dat Roddick verhaal?
Zo lekker dat een aantal Top 10 ers kunnen fluiten naar hun T-Shirtquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Die Lapentti is ineens weer lekker aan het ballen
Het is maar een spelletje hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:23 schreef danusz1986 het volgende:
BEDANKT THOMAS BERDYCH. JE DOET JE NAAM WEER EER AAN! LA CHOKER!
WAT EEN LOSER IS HET OOK!
Eruit na dag 1: tennisboy, VectorSLD, XL, Dniek,quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 1:
IN
XL: F. Lopez
Intel: Karlovic
Nalbandian: Ginepri
tennisboy: Ancic
Vector_SLD: Ancic
Ambrosius: Monfils
groenen: Soderling
Tim86: Kohlschreiber
PietjePuk007: Karlovic
borisz: Ancic
Jojomen4: Kohlschreiber
Cavalier1: Kohlschreiber
Chriz2k: Soderling
VerdwaasdeVogel: Karlovic
danusz1986: Karlovic
wimderon: Kohlschreiber
Appeltjesmoes: Kohlschreiber
dndiek: Verdasco
norich: Kohlschreiber
Vaduz: Soderling
BliksemSchigt: Kohlschreiber
TheVulture: Soderling
kleinzusje: Monfils
Bruce117: Kohlschreiber
RayMania: Monfils
dekouwe: Kohlschreiber
TheGeneral: Kohlschreiber
Bos81: Soderling
APK: Kohlschreiber
erkel: Kohlschreiber
Miss_S: Monfils
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig voor de Ancicjes, wat mij betreft voor degenen diehem gekozen hebben en het niet op tijd zien 2 keuzes bij de 2e dag om dag 1 te overleven. (just my thoughts)
.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig voor de Ancicjes, wat mij betreft voor degenen diehem gekozen hebben en het niet op tijd zien 2 keuzes bij de 2e dag om dag 1 te overleven. (just my thoughts)
Volgens mij is XL hier GOD.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:44 schreef XL het volgende:
Oh blessure.... geen fout...
Vervangen dus als je het op tijd leest!
Lijkt mij wel gerechtvaardigd:quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
Ancic is out, zoals Roddick out is.
Borisz is door omdat Vaduz een van tevoren ingestuurde lijst heeft. Dit is twijfelachtig, want die lijst hebben wij niet gezien. Hier vertrouwen we op de goodwill van Vaduz.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Chips, ik ben bij dndiek in de fout gegaan wat betreft zijn lijstje. Gisteren speelde Verdasco niet. Kijk ik dan in zijn lijstje eerste ronde opties dan koos hij dus voor Lopez en is hij out. Dus dndiek is samen met XL out..
Goed gesproken Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
Borisz is door omdat Vaduz een van tevoren ingestuurde lijst heeft. Dit is twijfelachtig, want die lijst hebben wij niet gezien. Hier vertrouwen we op de goodwill van Vaduz.
en ik ben god niet, Martin is god.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
en ik ben god niet, Martin is god.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Ik zie die gekke Kroaat het die Zwitser behoorlijk moeilijk maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Gulbis vanaf dan tenminste ook een bijnaam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef danusz1986 het volgende:
Gulbus gaat Djokovic verassen denk k!
Ik gok dat het dan eerder 'de slager' wordt als hij Djokovic verast heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gulbis vanaf dan tenminste ook een bijnaam.
Ik zat eerder aan 'cremator' oid te denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef wimderon het volgende:
Ik gok dat het dan eerder 'de slager' wordt als hij Djokovic verast heeft
Ernie toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
huidige bijnaam is volgens mij Eagle ofzo (E-Gul)
die E-Gul heb ik ook al vaker gehoord..ach iedere speler heeft stiekem tig bijnamen..kijk maar eens naar de tekortschietende superlatieven voor Martinquote:
Tijd dat jij je Timmers list ergens post ! Nickname Heldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die E-Gul heb ik ook al vaker gehoord..ach iedere speler heeft stiekem tig bijnamen..kijk maar eens naar de tekortschietende superlatieven voor Martin
Timmers zelf kun je ook Tim Immers noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tijd dat jij je Timmers list ergens post ! Nickname Held
Dit is pas het eerste jaar dat het zo gespeeld wordt. Het plan is dat de punten er volgend jaar afgaan in de week dat het toernooi weer plaatsheeft, zoals in de echte rankings. Maar waarschijnlijk worden er nog dingen gewijzigd voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Dag 6 is een makkelijke pick voor mij: Karlovic.
Laatste mogelijkheid dus en einde toernooi voor moi.
EDIT: Ik zie in de OP niks over het verdedigen van de punten waar ik soms iets over gehoord hebt. Is dat een geintje of nemen de resultaten van verleden jaar ook mee bij het opmaken van de ranglijst?
There you go:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vaduz: neem je ook weer lijstjes aan voor de olympische spelen?![]()
Over de OS, trouwens, is er al iets meer bekend dan wie er ongeveer meedoen?
Ja hoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vaduz: neem je ook weer lijstjes aan voor de olympische spelen?![]()
Je hebt m'n nummer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stem voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog steeds voorstander van om de OS wel te doen..
Zullen we even stemmen?.
Nalbandian had dag 6 toch goed, maar geen keuze meer voor dag 7, of zit ik er langs te kijken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 6:
Nalbandian: Ginepri, Federer, Haas, Karlovic, Djokovic, Murray
Gezien en verwerktquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nalbandian had dag 6 toch goed, maar geen keuze meer voor dag 7, of zit ik er langs te kijken?
Thanks Brucequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nalbandian had dag 6 toch goed, maar geen keuze meer voor dag 7, of zit ik er langs te kijken?
De echte tennissers ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de OS kun je volgend jaar geen punten verdedigen, wat toch de opzet voor het komende jaar zou moeten zijn.
Thx Heidiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:00 schreef HiDiHo het volgende:
kleinzusje, dag6: karlovic
Die Masters Cup zit er voor jou toch niet meer in, dus misschien maar beter zo ook ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga na de US Open mezelf voorbereiden op het nieuwe seizoen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die Masters Cup zit er voor jou toch niet meer in, dus misschien maar beter zo ook ja.
Anarchie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat gebeurt er nu, ik wil 't niet geruisloos laten beginnen allemaal.
Dan moet je dit topic effe volblaffen zodat het bij een hoop spelers uit hun AT verdwijnt.quote:
Gewoon meedoenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef VegaKip het volgende:
Mag ik ook meedoen of moet ik dan wachten tot het nieuwe seizoen?
Leuk !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef VegaKip het volgende:
Mag ik ook meedoen of moet ik dan wachten tot het nieuwe seizoen?
0 puntenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:49 schreef XL het volgende:
Het voorspel schema voor de US Open
Pick 1: Maandag, 0 punten
Als 1 of meerdere mensen het toernooi uitspelen verloot ik onder diegene een Martin Verkerk tshirt! Foto volgt.
De eerste rondes grandslam zijn zo makkelijk... die ga ik minder goed belonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk !
Je kunt mij nog inhalen![]()
[..]
0 punten
Had je eerder moeten doen, stond ik nu boven Nalbyquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef XL het volgende:
[..]
De eerste rondes grandslam zijn zo makkelijk... die ga ik minder goed belonen.
VegaKip wel, maar jij niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef stefan92 het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? Al is het de eerste keer.
De draw is er al een tijdje. Of bedoel je de OOP?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
IS de draw er al?
Dat is een goed planquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk !
Je kunt mij nog inhalen![]()
Leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef stefan92 het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? Al is het de eerste keer.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef VegaKip het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en dacht dat het vandaag om 5 uur Nl tijd zou beginnen dus ik me haasten, zie ik dat er nog niemand gepost heeft hier
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je moest voorspellen voordat de eerste ronde begonnen was...Wilde het gistermorgen vroeg al doen voordat ik weg ging maar toen deed internet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik dus nog rustig een dag nadenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |