quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig voor de Ancicjes, wat mij betreft voor degenen diehem gekozen hebben en het niet op tijd zien 2 keuzes bij de 2e dag om dag 1 te overleven. (just my thoughts)
.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Lullig voor de Ancicjes, wat mij betreft voor degenen diehem gekozen hebben en het niet op tijd zien 2 keuzes bij de 2e dag om dag 1 te overleven. (just my thoughts)
Volgens mij is XL hier GOD.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:44 schreef XL het volgende:
Oh blessure.... geen fout...
Vervangen dus als je het op tijd leest!
Lijkt mij wel gerechtvaardigd:quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
Ancic is out, zoals Roddick out is.
Borisz is door omdat Vaduz een van tevoren ingestuurde lijst heeft. Dit is twijfelachtig, want die lijst hebben wij niet gezien. Hier vertrouwen we op de goodwill van Vaduz.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Chips, ik ben bij dndiek in de fout gegaan wat betreft zijn lijstje. Gisteren speelde Verdasco niet. Kijk ik dan in zijn lijstje eerste ronde opties dan koos hij dus voor Lopez en is hij out. Dus dndiek is samen met XL out..
Goed gesproken Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
Borisz is door omdat Vaduz een van tevoren ingestuurde lijst heeft. Dit is twijfelachtig, want die lijst hebben wij niet gezien. Hier vertrouwen we op de goodwill van Vaduz.
en ik ben god niet, Martin is god.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:15 schreef XL het volgende:
en ik ben god niet, Martin is god.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Ik zie die gekke Kroaat het die Zwitser behoorlijk moeilijk maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Gulbis vanaf dan tenminste ook een bijnaam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef danusz1986 het volgende:
Gulbus gaat Djokovic verassen denk k!
Ik gok dat het dan eerder 'de slager' wordt als hij Djokovic verast heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gulbis vanaf dan tenminste ook een bijnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |