Die intrepvidepiverti gaat mij toch niet inhalen, hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel door, dndiek out.
Dit toernooi nog niet nee. Maar als je voor Chileense rukkers blijft kiezen, dan is het een kwestie van tijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Die intrepvidepiverti gaat mij toch niet inhalen, hè?
Maar effe tussendoor en serieus, vanwaar die naamswisseling?quote:
Dit is altijd al m'n username geweest, maarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Maar effe tussendoor en serieus, vanwaar die naamswisseling?
Of was dat altijd al jouw username en zag ik slechts de Intel-avatar?
Okay, 'Intel' it is then.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit is altijd al m'n username geweest, maarXL en BS
hebben daar intel van gemaakt.
Dit zal Martin niet graag lezen Timmersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:30 schreef Tim86 het volgende:
hij wil nu graag King genoemd worden...een bepaalde andere persoon is de nickname niet meer waard namelijk
er is een verschil tussen Koning en king hè..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zal Martin niet graag lezen Timmers
Je weet dat je nu Beckham hebt staan hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
En fuck die Brandsteder, een week vernedering was meer dan genoeg.
Yep, mooie man, hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je weet dat je nu Beckham hebt staan hè?
Ik zou hem nog een keer aangaan voor dit toernooi, kiet of dubbelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
En fuck die Brandsteder, een week vernedering was meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |