Ik zat eerder aan 'cremator' oid te denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef wimderon het volgende:
Ik gok dat het dan eerder 'de slager' wordt als hij Djokovic verast heeft
Ernie toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
huidige bijnaam is volgens mij Eagle ofzo (E-Gul)
die E-Gul heb ik ook al vaker gehoord..ach iedere speler heeft stiekem tig bijnamen..kijk maar eens naar de tekortschietende superlatieven voor Martinquote:
Tijd dat jij je Timmers list ergens post ! Nickname Heldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die E-Gul heb ik ook al vaker gehoord..ach iedere speler heeft stiekem tig bijnamen..kijk maar eens naar de tekortschietende superlatieven voor Martin
Timmers zelf kun je ook Tim Immers noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tijd dat jij je Timmers list ergens post ! Nickname Held
Dit is pas het eerste jaar dat het zo gespeeld wordt. Het plan is dat de punten er volgend jaar afgaan in de week dat het toernooi weer plaatsheeft, zoals in de echte rankings. Maar waarschijnlijk worden er nog dingen gewijzigd voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Dag 6 is een makkelijke pick voor mij: Karlovic.
Laatste mogelijkheid dus en einde toernooi voor moi.
EDIT: Ik zie in de OP niks over het verdedigen van de punten waar ik soms iets over gehoord hebt. Is dat een geintje of nemen de resultaten van verleden jaar ook mee bij het opmaken van de ranglijst?
There you go:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vaduz: neem je ook weer lijstjes aan voor de olympische spelen?![]()
Over de OS, trouwens, is er al iets meer bekend dan wie er ongeveer meedoen?
Ja hoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vaduz: neem je ook weer lijstjes aan voor de olympische spelen?![]()
Je hebt m'n nummer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stem voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog steeds voorstander van om de OS wel te doen..
Zullen we even stemmen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |