Dan moet je dit topic effe volblaffen zodat het bij een hoop spelers uit hun AT verdwijnt.quote:
Gewoon meedoenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef VegaKip het volgende:
Mag ik ook meedoen of moet ik dan wachten tot het nieuwe seizoen?
Leuk !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef VegaKip het volgende:
Mag ik ook meedoen of moet ik dan wachten tot het nieuwe seizoen?
0 puntenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:49 schreef XL het volgende:
Het voorspel schema voor de US Open
Pick 1: Maandag, 0 punten
Als 1 of meerdere mensen het toernooi uitspelen verloot ik onder diegene een Martin Verkerk tshirt! Foto volgt.
De eerste rondes grandslam zijn zo makkelijk... die ga ik minder goed belonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk !
Je kunt mij nog inhalen![]()
[..]
0 punten
Had je eerder moeten doen, stond ik nu boven Nalbyquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef XL het volgende:
[..]
De eerste rondes grandslam zijn zo makkelijk... die ga ik minder goed belonen.
VegaKip wel, maar jij niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef stefan92 het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? Al is het de eerste keer.
De draw is er al een tijdje. Of bedoel je de OOP?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
IS de draw er al?
Dat is een goed planquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk !
Je kunt mij nog inhalen![]()
Leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef stefan92 het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? Al is het de eerste keer.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef VegaKip het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en dacht dat het vandaag om 5 uur Nl tijd zou beginnen dus ik me haasten, zie ik dat er nog niemand gepost heeft hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |