Hee, en nu is ' ie verkocht... toeval?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nouhou... er staat dus een paarse op fsot die ik ook wel HEUL mooi vind...
Dat wel, maar het was zo langdradig en als enigszins leekdrager wist ik denk ik al wel 90% van wat ze zei. Dan wil ik niet weten hoeveel de meer ervaren dragers al wisten zeg maarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
Dat stuk over de rekbare doek zat naar mijn idee juist vol met goede basisinformatie en tips die betrekking hadden op dragen in het algemeen. Maar ik kijk er misschien wat anders naar
Voorbeeld van zo'n tip: bij de meest gebruikte draaghouding (FWCC) , die je zowel met tricot als geweven doek kunt doen, wordt de eerste band vaak te laag aangelegd. Meestal doe je 'm om je buik/middel, want zo staat het in de gebruiksaanwijzingen. Eva doet 'm om haar borst en heeft zo nooit last er van dat haar kind te laag zit. Beetje laten zakken gaat ook veel makkelijker dan optrekken.
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Heel veel van wat ik opgeschreven heb staat niet in de syllabusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:13 schreef TearSong het volgende:
[..]
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stond
Erg leuke foto dit trouwens, allemaal een andere kant op kijkend!quote:
Als het na maart 2009 is heb ik ook wel interessequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik had Eva al toegezegd bij succes nog een keertje m'n huis open te gooien. Maar dan moeten er wel weer 10 gegadigden zijn.
Als de workshop eerder is mag je best een van mijn kinderen lenenquote:Op zondag 27 juli 2008 11:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als het na maart 2009 is heb ik ook wel interesse
Of heb je je baby niet direct nodig op zo'n workshop? Weet niet of je ter plekke dingen gaat uitproberen waar je dan tips enzow van Eva bij kunt krijgen?
Ikke!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's weer!
Hihi, dat camouflage tussenstuk van draagdoek.nl: wie heeft hem niet?![]()
Owlet, je kan ook 2 kinderen tegelijkertijd dragen! Dat heeft Chacama mooi bewezen laatst bij Macka
Ja; als je dan uitglijdt val je tenminste zacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
leuk om in de winter te proberen... twee kinders dragen
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja; als je dan uitglijdt val je tenminste zacht.
En ook een weelderige én uitgezakte boezem is daar geen garantie voorquote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Webkim het volgende:
Het is wel heel zinvol geweest.Ik heb gisteren niet heel fanatiek meegeoefend, maar vooral gekeken en geluisterd. Op het einde heeft Eva me geholpen met een bwcc (ik kon alleen een erg erg erg slordige ruck knopen) en waarempel: moeiteloos ging dat vanochtend voor de spiegel. Thomas is op mijn rug in romper en LaRae meegweest naar het verjaardagspartijtje van zijn nichtje. In een keurige bwcc. I like!
Maar voeden in de doek lijkt me met een beertje als de mijne toch wel heel lastig. Het positioneren dan bedoel ik. Mijn boezem is ook weer niet ze weelderig / uitgezakt dat er hoe dan ook wel een tiet bij zijn mond komt, ongeacht hoe hoog/laag ik Thomas leg.![]()
Ik ook niet, ik hou niet van camouflagequote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's weer!
Hihi, dat camouflage tussenstuk van draagdoek.nl: wie heeft hem niet?![]()
Owlet, je kan ook 2 kinderen tegelijkertijd dragen! Dat heeft Chacama mooi bewezen laatst bij Macka
Op zich lukt voeden in de doek me zelfs ook nog wel met de borstvoeding hulpset. Verwacht alleen niet dat ik er ook nog mee kan lopen en dat het discreet gaatquote:Op zondag 27 juli 2008 12:59 schreef owlet het volgende:
[..]
En ook een weelderige én uitgezakte boezem is daar geen garantie voorHet is mij nooit echt gelukt, dat voeden in de doek. Ook omdat ik echt een extra hand nodig heb om mijn borst te ondersteunen.
Leuk, _evenstar_! En vlindertjes voor Arwenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
we present, le mei tai
[ afbeelding ]
Voor de tweede keer in mijn leventje achter de naaimachine, afwerking kan veul netter, maar toch beetje trots is.
Oh in het echt istie dus paarser ^^ , en die vlindertjes zitten dus op dat flapje wat bij arwen toch naar beneden hangt ^^
In een mei tai en met een jas aan om de open zijkanten een beetje te bedekken gaat het helemaal onzichtbaar. Je zet zo je wandeling verder...quote:Op zondag 27 juli 2008 12:59 schreef owlet het volgende:
[..]
En ook een weelderige én uitgezakte boezem is daar geen garantie voorHet is mij nooit echt gelukt, dat voeden in de doek. Ook omdat ik echt een extra hand nodig heb om mijn borst te ondersteunen.
Ik had bijna die met de blauwe ster besteld...maar vond dit toch iets leuker om een klein meisje in mee te slepenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef Webkim het volgende:
Oeh, wat een lieve doek zo met dat bloemetje.Ik zou me ook *zo* te buiten zijn gegaan aan meisjesachtige dingen als ik in verwachting zou zijn geweest van een dochter.
Good taste!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef Igraine het volgende:
Ik heb van de week mijn draagdoek.nl binnengekregen. Hij is effen zwart, zonder camouflage tussenstuk.
Ik denk dat een Mei Tai meer knutselvaardigheid eist dan mijn Diddequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef PM-girl het volgende:
Wauw Icicle, dat doe je zo even, een ringsling bouwen?![]()
![]()
Mijn eigengemaakte Mei tai gebruik ik eigenlijk helemaal niet, de banden zijn veel te smal en snijden te erg in mijn lijf.
Je bent een leuke mama! Moet je dat koppie zien in die doek, helemaal vol vertrouwen dat mama er is.quote:Ik voel me een leuke mama. En eerlijk gezegd heb ik dat gevoel nog niet eerder gehad.
Oeh, millefioris zijn mooi! Macka heeft de stone versie en bij mij komt er een groene wonen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef cattie het volgende:
Die workshop klinkt leuk en nuttig! Een volgende keer zal ik ook mijn best doen om er bij te zijn.
Webkim, mooie foto's, ik vind jouw foto's met Thomas altijd erg vertederend. Zo vol liefde dat je kijkt!
Ik droom al een paar nachten van een Didymos Mille Fiori!Het moet niet gekker worden.
Nou die!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:57 schreef cattie het volgende:
Welke groene? De groen/rode vind ik errug mooi!
Oeh jee, nu breng je me op een ideequote:Op zondag 27 juli 2008 22:37 schreef Macka66 het volgende:
Icicle, wat een stijlvolle doeken heb je toch. Ben benieuwd wat jij voor een mei-tai zou maken!
Ja maar nou, ja maar nou! Nou maak je me in de war. Zou ik het door elkaar halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:26 schreef owlet het volgende:
Oh wat grappig, ik kreeg een ruck juist pas goed toen ik na een tip de onderrail goed aan ging spannen en daarna de bovenrail. Het middengedeelte van de doek laat in ongemoeid qua spanning.
Op Ronja heeft dat in ieder geval het effect dat ze mooi naar achter ploft met haar kont in de buidel.
Maar ik ga het de volgende keer eens proberen zoals hierboven getipt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |