Als het na maart 2009 is heb ik ook wel interessequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik had Eva al toegezegd bij succes nog een keertje m'n huis open te gooien. Maar dan moeten er wel weer 10 gegadigden zijn.
Als de workshop eerder is mag je best een van mijn kinderen lenenquote:Op zondag 27 juli 2008 11:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als het na maart 2009 is heb ik ook wel interesse
Of heb je je baby niet direct nodig op zo'n workshop? Weet niet of je ter plekke dingen gaat uitproberen waar je dan tips enzow van Eva bij kunt krijgen?
Ikke!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's weer!
Hihi, dat camouflage tussenstuk van draagdoek.nl: wie heeft hem niet?![]()
Owlet, je kan ook 2 kinderen tegelijkertijd dragen! Dat heeft Chacama mooi bewezen laatst bij Macka
Ja; als je dan uitglijdt val je tenminste zacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
leuk om in de winter te proberen... twee kinders dragen
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja; als je dan uitglijdt val je tenminste zacht.
En ook een weelderige én uitgezakte boezem is daar geen garantie voorquote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Webkim het volgende:
Het is wel heel zinvol geweest.Ik heb gisteren niet heel fanatiek meegeoefend, maar vooral gekeken en geluisterd. Op het einde heeft Eva me geholpen met een bwcc (ik kon alleen een erg erg erg slordige ruck knopen) en waarempel: moeiteloos ging dat vanochtend voor de spiegel. Thomas is op mijn rug in romper en LaRae meegweest naar het verjaardagspartijtje van zijn nichtje. In een keurige bwcc. I like!
Maar voeden in de doek lijkt me met een beertje als de mijne toch wel heel lastig. Het positioneren dan bedoel ik. Mijn boezem is ook weer niet ze weelderig / uitgezakt dat er hoe dan ook wel een tiet bij zijn mond komt, ongeacht hoe hoog/laag ik Thomas leg.![]()
Ik ook niet, ik hou niet van camouflagequote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's weer!
Hihi, dat camouflage tussenstuk van draagdoek.nl: wie heeft hem niet?![]()
Owlet, je kan ook 2 kinderen tegelijkertijd dragen! Dat heeft Chacama mooi bewezen laatst bij Macka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |