Altijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik even de lesbienne uit mag hangen:
Owh, dat vindt AirwiN helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral de nummer 2 van mijn foto's vind ik echt zo mooi, en ze is nog wel Braziliaans ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Miss_S het volgende:
Mooie vrouwenen gelukkig niet blond
EDIT hierboven dus de enige blonde vrouw die ik niet mijn bed uit zou schoppen
En wanneer krijgen we foto's van Kluts dan?
MLI kennen we nu dus ben benieuwd
leuk pakje heeft ze ook aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Belsezar het volgende:
Nu is het wel zeker dat alle mannen vanavond gaan teruglezen in het vorige topic hehe
Scarlet is ook erg okVooral die laatste foto is erg jam jam
Ik heb gewoon een fobo hoor, als je echt zo nieuwsgierig bent.quote:[b]Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Miss_S het volgende:
En wanneer krijgen we foto's van Kluts dan?
MLI kennen we nu dus ben benieuwd
Ahh gezien waar alle mannen van dit topic dus op geilenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fobo hoor, als je echt zo nieuwsgierig bent.
Yep, die zie ik graag aan de ontbijttafel op mij zitten wachten in die outiftquote:
Hmm geen boxjes op kantoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:
Even een youtube-je tussendoor:
Heb het idee dat er een sample in zit van een bekend nummer, maar weet niet welke.
Lees pagina 6 van het vorige topic nog evenquote:
O ja, daar had je het over!!quote:
Nee, ik post gewoon wat nieuwe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lees pagina 6 van het vorige topic nog even
Duh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O ja, daar had je het over!!
Ja, die wil ik ook wel
Goede smaak heb je dawg!
Nou ja zeg, dat valt toch ook wel weer mee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh gezien waar alle mannen van dit topic dus op geilen
Je lijkt trouwens op een collega van me
Nadat MLI niet veel meer post (of nadat ze foto's heeft geplaatst?) proberen de meeste jou toch wel te versieren volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch ook wel weer mee.![]()
Als je in Deventer werkt, zou het maar zo kunnen.
Suuuuuuuuuuure.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nadat MLI niet veel meer post (of nadat ze foto's heeft geplaatst?) proberen de meeste jou toch wel te versieren volgens mij
We zijn niet zoveel gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Elke vrouw valt hier goed in de smaak geloof ik
Kluts is net als HH: niet mijn type.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet meteen ontkennen he, dat komt helemaal verdacht over
Nah, valt mee hoor. Of tegen, tis net hoe je het bekijkt, maar ik weet niet echt hoe je daarbij komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nadat MLI niet veel meer post (of nadat ze foto's heeft geplaatst?) proberen de meeste jou toch wel te versieren volgens mij
En nee ik werk in Oss
Hoef je geen lesbo voor te zijn om dit wel geschikt te vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*checkt fobo*quote:
Ik lees natuurlijk maar weinig mee, maar als ik het doe zie ik je naam veel genoemd door de mannen daaromquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, valt mee hoor. Of tegen, tis net hoe je het bekijkt, maar ik weet niet echt hoe je daarbij komt.
Ik bén fout.quote:
Ze haalt het niet bij jou natuurlijk...quote:
Dat is toch ook tof?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Jij het mijne ook niet, maar ik vind je wel een gezelligerd hoor.
Nou dat weet ik verder niet, ik let daar niet zo op denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik lees natuurlijk maar weinig mee, maar als ik het doe zie ik je naam veel genoemd door de mannen daarom
Maar je bent wel single?
Nee, dan had ik ook wel"gezellige dikkerd" genoemd.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:36 schreef Q. het volgende:
"Gezelligerd". Ik ben geen 300 kilo hoor.
in deze staat met gemak...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij jou natuurlijk...
Dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Elke vrouw valt hier goed in de smaak geloof ik
Eigenlijk wel hè? Wel raar dat ik niet aan het standaard bier-alcoholist-verwachtingspatroon voldoe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na zoveel bier zou je dat wel verwachten.
Goeie vraag! Euhm.... dat kan ik niet zo onder woorden brengen, daar moet ik even over nadenken. Een paar jaar ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat is jouw type dan eigenlijk Q.?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef MissMSX het volgende:
in deze staat met gemak...
Degene die niet in de smaak vielen zijn vanzelf weggegaan, de vrouwen die er nu zijn zijn gewoon de betere vrouwenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:43 schreef Kluts het volgende:
Exactly.
Er is vast een bekende vrouw die jij hier kunt neergooienquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie vraag! Euhm.... dat kan ik niet zo onder woorden brengen, daar moet ik even over nadenken. Een paar jaar ofzo.
CL.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Er is vast een bekende vrouw die jij hier kunt neergooien
Waarom doet dit me echt meteen aan Sabrina denken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene die niet in de smaak vielen zijn vanzelf weggegaan, de vrouwen die er nu zijn zijn gewoon de betere vrouwen.
Omdat ze een bijzonder plekje in jouw hart heeft. Dan moet jij wel een groot hart hebben trouwens...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
Waarom doet dit met echt meteen aan Sabrina denken?
Eenschquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene die niet in de smaak vielen zijn vanzelf weggegaan, de vrouwen die er nu zijn zijn gewoon de betere vrouwen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze een bijzonder plekje in jouw hart heeft. Dan moet jij wel een groot hart hebben trouwens...
Jammer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, tis gewoon niet interessant eigenlijk.
Jij snapt het ook niet hè? Je moet nu zeggen: "Alles wat jij zegt is interessant!quote:
Dat hoeft niet hoor, ik weet al hoe hij over me denktquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet hè? Je moet nu zeggen: "Alles wat jij zegt is interessant!"
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet hè? Je moet nu zeggen: "Alles wat jij zegt is interessant!"
Is die weg dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
Over vrouwen die wegblijven gesproken, waar is Kasta gebleven?
Misschien heeft z'n baas eens gevraagd wanneer 'ie eens komt overwerken...quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
Over vrouwen die wegblijven gesproken, waar is Kasta gebleven?
Ik heb geen idee hoe hij heet. Speelt mee in One Perfect Day. Trig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dan de vraag die ik je al een jaar wil stellen, wie is dat in je avatar?
Precies op tijd om te gaan koken!quote:
Alle ingrediënten voor een heerlijke rijstmaaltijd zijn in huis...quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Q. het volgende:
Wat ga je voor AirwiN koken, HH?
Hier ook hoor. En als ze toch naar Den Haag gaat komt ze langs Utrecht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle ingrediënten voor een heerlijke rijstmaaltijd zijn in huis...
quote:
Hey, je weet toch dat je op mij kunt vertrouwen als het om obscure zaken gaat?quote:
Je bent liefquote:
Vitessequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Kreeg gister gewoon te horen dat ik een R'dams accent hebEn dat voor een rasechte Arnhemse
Ja, als Nijmegenaar moet je dat wel zeggen natuurlijk.quote:
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als Nijmegenaar moet je dat wel zeggen natuurlijk.
Spreek jij ook met zachte 'g' ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatEn dan zo'n winkelier die geen gele spullen wilt verkopen, want dat is Vitesse en die haat hij
Volwassen mensen
Het is dan ook zo ongeveer de extreemste derby van Nederland denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatEn dan zo'n winkelier die geen gele spullen wilt verkopen, want dat is Vitesse en die haat hij
Volwassen mensen
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Kreeg gister gewoon te horen dat ik een R'dams accent hebEn dat voor een rasechte Arnhemse
De enige wedstrijden die ik wil kijken als ik mijn vader mee mag naar het Gelredomequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook zo ongeveer de extreemste derby van Nederland denk ik.
Daar moet je niet blij mee zijn. Ernems is eg leluk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q..
In het stadion zal er niks meer gebeuren tegenwoordig, het geweld in de stadions is zo goed als uitgebannen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De enige wedstrijden die ik wil kijken als ik mijn vader mee mag naar het GelredomeAlleen maar wachten op rellen...
Ik heb nooit klachten gehoord. Maar gelukkig zit ik niet bij ziggoquote:
Maar er omheenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het stadion zal er niks meer gebeuren tegenwoordig, het geweld in de stadions is zo goed als uitgebannen.
Kijk Q. Zo doe je dat.quote:
Dat is gezondquote:
Zelfs dat komt nog maar zelden voor.quote:
Kom in de buurt van KAN als de derby er is. Meestal is er wel wat te doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dat komt nog maar zelden voor.
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.quote:
Ja, maar jij bent niets gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.
Dat is waar, je hebt me nog nooit suikerbuikje genoemd.quote:
Onzin, je wil het niet...quote:
Ik wil gewoon een lekker Utregs accent hebben! Helaas is zelfs mijn Haags nog beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar moet je niet blij mee zijn. Ernems is eg leluk!
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q..
Zelfs dat stukje Twente is bijna uit mijn hart van mijn tong verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Dat noemen ze in Twente toch pils?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bier
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cola, dat is dat bruine goedje wat al die lui die moeten rijden drinken in de kroeg, toch?
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Oh, was dat zo iets?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.
Stomquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Traag ziggo internet.
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.
De medische zorg is zo achteruit gegaan dat ze me zelfs geen do's and don'ts mee hebben gegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Met bier kan dat inderdaad gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaien
Je signature slaat op mij neem ik aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef dawg het volgende:
Plato!
Altijd leuk als de kip na onthoofding nog rond rent.quote:
Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je signature slaat op mij neem ik aan?
Wat een verrassende uitlating, in combinatie met je ondertitel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef dawg het volgende:
Plato!
Op het balkon, drie katten er achteraan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk als de kip na onthoofding nog rond rent.
Dat was ik hoor. Ooit, lang geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.
Ah, zie je wel.quote:
Dan is het ook alvast malser gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het balkon, drie katten er achteraan!
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.quote:
Ik ben verward.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een verrassende uitlating, in combinatie met je ondertitel.
Het is jullie van harte gegund!
Woonde ik ooit ergens anders dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.
Ja, in een gristelijk dorp op de Veluwe, maar het is begrijpelijk dat je dat verdrongen hebt.quote:
Ik kan mie er kats niks van herinner'n.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in een gristelijk dorp op de Veluwe, maar het is begrijpelijk dat je dat verdrongen hebt.
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Q. het volgende:
Woonde ik ooit ergens anders dan?
De haan lag net in de pan dus die gaat echt niet meer kraaien hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...
Dan is het de vraag wie Jezus is en wie de Judaskus geeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is het de vraag wie Jezus is en wie de Judaskus geeft.
Jij bent de Judas, dat lijkt mij duidelijk...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
Beter nog...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.
Vraag kasta wie Jezus is, hij is immers god.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij bent Pontius?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de Judas, dat lijkt mij duidelijk...
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef dawg het volgende:
Vraag kasta wie Jezus is, hij is immers god.
Amen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...
Als jij dat wil...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
En jij bent Pontius?
Dan hebben we de bad guys geselecteerd, nu nog een geloofwaardige Verlosser.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan hebben we de bad guys geselecteerd, nu nog een geloofwaardige Verlosser.
Welk deel van geloofwaardig snapte je niet?quote:
Wel een redheadquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.
Ik ben de Verlosser, dan maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van geloofwaardig snapte je niet?
Iddquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...
Ik ben slechts de boodschapper, Pheno had inspiratiequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Kluts het volgende:
Lithpo, die sig van jou!
*rolt van de bank van het lachen*
Dat heeft mijn grootmoeder al jaren geleden tegen me gezegdquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef dawg het volgende:
Dus: snoep verstandig, eet een appel, heren.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper, Pheno had inspiratie.
Bakerpraatjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heeft mijn grootmoeder al jaren geleden tegen me gezegd
Oud nieuws dus.
Biersoep natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zou ik eens gaan eten?
Ik kan m'n brood natuurlijk wel in bier dopen i.p.v. er kaas op leggen.quote:
quote:
Morgenquote:
Waarom dan vragen, als je toch al met kaas in de weer zou gaan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan m'n brood natuurlijk wel in bier dopen i.p.v. er kaas op leggen.
Oh, en mijn ouders. Want mijn ouders kregen pepermunt nadat ze bij de tandarts waren geweest. Dus zij hebben nu een slecht gebit.quote:
Cara?quote:
Omdat ik mijn brood ook met honing en met krabsalade zou kunnen beleggen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom dan vragen, als je toch al met kaas in de weer zou gaan?
Ik kan er niets aan doen dat ze slecht casten (of erger nog, politiek correct casten), de bijbelse Judas had rood haar.quote:
Zij zou best een geloofwaardige judas zijn toch?quote:
Ja, mits ze geheim weet te houden dat ze een man en kinderen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zij zou best een geloofwaardige judas zijn toch?![]()
Heeft ze die?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef AirwiN het volgende:
Wie heeft haar nieuwe nick al ontdekt?
En dat ze 46 is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, mits ze geheim weet te houden dat ze een man en kinderen heeft.
Vast wel! Cara was immers ook niet haar eerste nick...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Q. het volgende:
Heeft ze die?
quote:Marnix is vrienden geworden met Christine
PM! Snel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel! Cara was immers ook niet haar eerste nick...
Ik zit nog steeds te wachten tot onze vriendschap wordt 'hernieuwd'...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Q. het volgende:
Als je het over de duivel hebt, nu op Hyves:
Kliekjesverhalen. Jeweetz.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
Waar gaat het in godsnaam over?
Weet je zeker dat je dat wil weten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
newbiequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
Het is an sich geen oninteressan verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil weten?.
Ik denk het wel, ze is immers ook bereid om voor geld bij de IKEA te gaan werken.quote:
waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze is immers ook bereid om voor geld bij de IKEA te gaan werken.
Dan ben ik het ookquote:
Op je baan bij de IKEA natuurlijk.quote:
Jij kreeg gewoon geld van paps en mams om je studie te betalen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
Op je baan bij de IKEA natuurlijk.
Erg grappig plat, erg grappig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op je baan bij de IKEA natuurlijk.
Ik had uiteraard ook een bijbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kreeg gewoon geld van paps en mams om je studie te betalen?
Niet iedereen is zo erudiet als jij Sjow, sorryquote:
Chronische Aspecifieke Respiratoire Aandoeningen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat dat gedoe met Cara is.
Staat je PM aan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat dat gedoe met Cara is.
Ja, d'r zou zelfs ruimte moeten zijn na al mijn playerpms.quote:
Ze werd eens 'boos' op mij toen ik zei dat ik steeds aan die ziekte moest denken bij haar posts, maar daar kon ik toch ook niets aan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chronische Aspecifieke Respiratoire Aandoeningen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze werd eens 'boos' op mij toen ik zei dat ik steeds aan die ziekte moest denken bij haar posts, maar daar kon ik toch ook niets aan doen.
Ik wilde net iets vergelijkbaars postenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Bestaat de kloon teelbalkanker dan al?
SMTAquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde net iets vergelijkbaars posten.
Ik heb géén smaak, ik heb (nog) geen uitgebreide kennis over het wel en wee van elk persoon, ben nog maar een junior, maar ik vind wel gewoon dat je elk persoon in zijn/haar waarde moet laten. En dat deed je zeker niet bij M-M.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo erudiet als jij Sjow, sorry.
Bijna!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Hou toch op man, het was in het geheel niet kwaad bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb géén smaak, ik heb (nog) geen uitgebreide kennis over het wel en wee van elk persoon, ben nog maar een junior, maar ik vind wel gewoon dat je elk persoon in zijn/haar waarde moet laten. En dat deed je zeker niet bij M-M.
Hij kwam anders niet heel aardig over. Dat leek mij ook wel duidelijk uit de reactie van M-M.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
Hou toch op man, het was in het geheel niet kwaad bedoeld.
Nee, maar zo kwam het wel overquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou toch op man, het was in het geheel niet kwaad bedoeld.
Precies!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Moet je jezelf maar niet naar een ziekte noemen op Fok.
welcome to my life.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb koopzin.
Het was in het geheel niet kwaad bedoeld, maar kennelijk kwam het verkeerd over. Hoe dan ook, reageert Sjowhan sterk overdreven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kwam anders niet heel aardig over. Dat leek mij ook wel duidelijk uit de reactie van M-M.
Jezus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Q. het volgende:
Als je het over de duivel hebt, nu op Hyves:
[..]
Jezus ook al op hyves? Ik loop echt achterquote:
Oh fuck, laat het niet zo zijn, icm koopzin.quote:Think MacBook screen, possibly a bit smaller, in glass with iPhone-like, but fuller-featured Multi-Touch. Gesture library. Full Mac OS X. This is why they bought P.A. Semi. Possibly with Immersion's haptic tech. Slot-loading SuperDrive. Accelerometer. GPS. Pretty expensive to produce initially, but sold at "low" price that will reduce margins. Apple wants to move these babies. And move they will. This is some sick ****. App Store-compatible, able to run Mac apps, too. By October at the latest.
http://jezus.hyves.nl/quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jezus ook al op hyves? Ik loop echt achter
Hij reageert wat mij betreft terecht op jouw sarcastisch overkomende 'niet zo erudiet' post.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het was in het geheel niet kwaad bedoeld, maar kennelijk kwam het verkeerd over. Hoe dan ook, reageert Sjowhan sterk overdreven.
Grafkankerquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Dat wel, maar de laatste zin van zijn post had een hoog Rouvoetgehalte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij reageert wat mij betreft terecht op jouw sarcastisch overkomende 'niet zo erudiet' post.
Ik heb wel vaker koopzin. Maar meestal kan ik me beheersen. Stom gezond verstandquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welcome to my life.
en mijn boekje van Fitzgerald is vertraagd.
Ah, die gast die iedereen aan 20 kinderen wilt hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de laatste zin van zijn post had een hoog Rouvoetgehalte.
De manier waarop jij afgeeft op de zwakkeren in de samenleving geeft jouw posts in het algemeen een hoog VVD gehalte!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds ik één van de Fok!-crewleden aan een gmail-invite heb geholpen (vroegahquote:
Ik ben dan ook liberaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De manier waarop jij afgeeft op de zwakkeren in de samenleving geeft jouw posts in het algemeen een hoog VVD gehalte!
Salonsocialist!
Met die briljante actie dat je een vliegreisje via Duitsland kan winnen. Alsof verstandige mensen dat al niet dedenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De manier waarop jij afgeeft op de zwakkeren in de samenleving geeft jouw posts in het algemeen een hoog VVD gehalte!
Salonsocialist!
Met GPSquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh fuck, laat het niet zo zijn, icm koopzin.
Je bent een combinatie van Mark Rutte en Wouter Bos. Een besluiteloze draaikont...quote:
Gelukkig heb en zal ik nooit stemmen op de CU.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vlieg toch echt nog gewoon vanaf Schiphol, vliegtax of niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die briljante actie dat je een vliegreisje via Duitsland kan winnen. Alsof verstandige mensen dat al niet dedenDie lui voelen zich ook te goed, populistische prut
Of übercrew.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is helaas niet van wannabecrew, zal wel een #filosofie-kloon zijn.
Nee, dan heb je sandstorm/boswachter en wat nog meer voor kutkloongedoe voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is helaas niet van wannabecrew, zal wel een #filosofie-kloon zijn.
Ik vlieg liever zonder file vooraf over duitsland, en goedkoperquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vlieg toch echt nog gewoon vanaf Schiphol, vliegtax of niet.
Dat is nog altijd beter dan blind voort te denderen op een ingeslagen weg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een combinatie van Mark Rutte en Wouter Bos. Een besluiteloze draaikont...
volgens mij heb ik toch een iets andere koopzin dan jijquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh fuck, laat het niet zo zijn, icm koopzin.
Ik neem gewoon de trein naar Schiphol, van mijn huis is het dan zo'n drie kwartier reizen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vlieg liever zonder file vooraf over duitsland, en goedkoper
Ga deze in KLB posten. En dan vanaf 1:34!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, dan heb je sandstorm/boswachter en wat nog meer voor kutkloongedoe voor
voor ons is dat sneller jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vlieg liever zonder file vooraf over duitsland, en goedkoper
Nah, die NS geef ik geen geld meer. Wanbeleid moet je niet stimuleren. Zij minder treinen in het oosten laten rijden, dan ik geen trein nemen. Dan vervuil ik de lucht nog wel eens goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de trein naar Schiphol, van mijn huis is het dan zo'n drie kwartier reizen.
gelukkig voor jou of voor hem?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik toch een iets andere koopzin dan jij. gelukkig maar.
Ga jij binnenkort nog vliegen danquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor ons is dat sneller ja. voordeel van niet in de Randstad wonen
.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef Q. het volgende:
Mijn mooiste klonen waren toch wel kutkloon en knutkloon. Helaas hebben die allebei een permban..
gelukkig voor mij. ik heb dit jaar m'n eerste pc gekocht, dat wil ik wel houden zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
gelukkig voor jou of voor hem?
Nee, niemand wil meequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga jij binnenkort nog vliegen dan?
Ik blijf die failplaatjes wel grappig vinden, hij werd echt geflipt er vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga deze in KLB posten. En dan vanaf 1:34!
Hij doet 't weer?quote:
Ik koop geen pcs. Sterker nog, ik heb er 1 aan een medefokker meegegevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig voor mij. ik heb dit jaar m'n eerste pc gekocht, dat wil ik wel houden zo.
Yvonne PM'en!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Q. het volgende:
Inloggen lukt wel, alleen er mee posten niet..
Maar hij heeft meestal beheersing, dus zo vaak zal hij niet van die aankopen doen? En volgens mij heeft hij ook een heul aardig salaris, dus af en toe een grote aankoop moet dan kunnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig voor mij. ik heb dit jaar m'n eerste pc gekocht, dat wil ik wel houden zo.
dan is het goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop geen pcs. Sterker nog, ik heb er 1 aan een medefokker meegegeven
Ik laat Q. nu even proberen om met kutkloon te PM'en.quote:
En die vluchten naar Kerkrade zijn nog wel zo goedkoopquote:
Die zijn vast aan het neuken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik constateer dat alle Singles nieuwe stijl weer foetsie zijn...
Het heeft langer geduurd dan bij eerdere fusiesquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Die hebben hun wekeleijkse single gangbang?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Misschien hebben ze een stiekeme meet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Niks mis met alleen op reis gaanquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
Ik hoop wel dat ze terug komen, ze zijn tof..
Tsk, dat doe je toch niet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien hebben ze een stiekeme meet.
Dat zou kunnen, wij worden toch niet uitgenodigd, alleen aardige mensen (in hun ogen).quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een stiekeme meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |