We zijn niet zoveel gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Elke vrouw valt hier goed in de smaak geloof ik
Kluts is net als HH: niet mijn type.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet meteen ontkennen he, dat komt helemaal verdacht over
Nah, valt mee hoor. Of tegen, tis net hoe je het bekijkt, maar ik weet niet echt hoe je daarbij komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nadat MLI niet veel meer post (of nadat ze foto's heeft geplaatst?) proberen de meeste jou toch wel te versieren volgens mij
En nee ik werk in Oss
Hoef je geen lesbo voor te zijn om dit wel geschikt te vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik even de lesbienne uit mag hangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*checkt fobo*quote:
Ik lees natuurlijk maar weinig mee, maar als ik het doe zie ik je naam veel genoemd door de mannen daaromquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, valt mee hoor. Of tegen, tis net hoe je het bekijkt, maar ik weet niet echt hoe je daarbij komt.
Ik bén fout.quote:
Ze haalt het niet bij jou natuurlijk...quote:
Dat is toch ook tof?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Jij het mijne ook niet, maar ik vind je wel een gezelligerd hoor.
Nou dat weet ik verder niet, ik let daar niet zo op denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik lees natuurlijk maar weinig mee, maar als ik het doe zie ik je naam veel genoemd door de mannen daarom
Maar je bent wel single?
Nee, dan had ik ook wel"gezellige dikkerd" genoemd.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:36 schreef Q. het volgende:
"Gezelligerd". Ik ben geen 300 kilo hoor.
in deze staat met gemak...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij jou natuurlijk...
Dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef JanesBrownie het volgende:
Elke vrouw valt hier goed in de smaak geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |