Kom in de buurt van KAN als de derby er is. Meestal is er wel wat te doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dat komt nog maar zelden voor.
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.quote:
Ja, maar jij bent niets gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.
Dat is waar, je hebt me nog nooit suikerbuikje genoemd.quote:
Onzin, je wil het niet...quote:
Ik wil gewoon een lekker Utregs accent hebben! Helaas is zelfs mijn Haags nog beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar moet je niet blij mee zijn. Ernems is eg leluk!
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q..
Zelfs dat stukje Twente is bijna uit mijn hart van mijn tong verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Dat noemen ze in Twente toch pils?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bier
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cola, dat is dat bruine goedje wat al die lui die moeten rijden drinken in de kroeg, toch?
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Oh, was dat zo iets?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.
Stomquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Traag ziggo internet.
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.
De medische zorg is zo achteruit gegaan dat ze me zelfs geen do's and don'ts mee hebben gegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Met bier kan dat inderdaad gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |