Vitessequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Kreeg gister gewoon te horen dat ik een R'dams accent hebEn dat voor een rasechte Arnhemse
Ja, als Nijmegenaar moet je dat wel zeggen natuurlijk.quote:
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als Nijmegenaar moet je dat wel zeggen natuurlijk.
Spreek jij ook met zachte 'g' ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatEn dan zo'n winkelier die geen gele spullen wilt verkopen, want dat is Vitesse en die haat hij
Volwassen mensen
Het is dan ook zo ongeveer de extreemste derby van Nederland denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta altijd weer verbaasd hoeveel politie op de been is als de plaatselijke derby weer aan de gang gaatEn dan zo'n winkelier die geen gele spullen wilt verkopen, want dat is Vitesse en die haat hij
Volwassen mensen
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Kreeg gister gewoon te horen dat ik een R'dams accent hebEn dat voor een rasechte Arnhemse
De enige wedstrijden die ik wil kijken als ik mijn vader mee mag naar het Gelredomequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook zo ongeveer de extreemste derby van Nederland denk ik.
Daar moet je niet blij mee zijn. Ernems is eg leluk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q..
In het stadion zal er niks meer gebeuren tegenwoordig, het geweld in de stadions is zo goed als uitgebannen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De enige wedstrijden die ik wil kijken als ik mijn vader mee mag naar het GelredomeAlleen maar wachten op rellen...
Ik heb nooit klachten gehoord. Maar gelukkig zit ik niet bij ziggoquote:
Maar er omheenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het stadion zal er niks meer gebeuren tegenwoordig, het geweld in de stadions is zo goed als uitgebannen.
Kijk Q. Zo doe je dat.quote:
Dat is gezondquote:
Zelfs dat komt nog maar zelden voor.quote:
Kom in de buurt van KAN als de derby er is. Meestal is er wel wat te doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dat komt nog maar zelden voor.
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.quote:
Ja, maar jij bent niets gewend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar raar vinden als Q. dawg suikerbuikje zou noemen.
Dat is waar, je hebt me nog nooit suikerbuikje genoemd.quote:
Onzin, je wil het niet...quote:
Ik wil gewoon een lekker Utregs accent hebben! Helaas is zelfs mijn Haags nog beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar moet je niet blij mee zijn. Ernems is eg leluk!
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef Q. het volgende:
Tegen mij zeggen ze dat ik een Arnhems accent heb. En dat voor een euh... Q..
Zelfs dat stukje Twente is bijna uit mijn hart van mijn tong verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen jou nog nooit 'cola' horen zeggen!
Dat noemen ze in Twente toch pils?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij drinkt en bestelt dan ook meer bier
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cola, dat is dat bruine goedje wat al die lui die moeten rijden drinken in de kroeg, toch?
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Oh, was dat zo iets?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.
Stomquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Traag ziggo internet.
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroeg.
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je de fles niet helemaal dichtdraaien, is het koolzuur er zo uit.
De medische zorg is zo achteruit gegaan dat ze me zelfs geen do's and don'ts mee hebben gegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt nog cola drinken eigenlijk? Mensen met maag/darmproblemen raden ze toch altijd af koolzuurhoudende dranken te drinken?
Met bier kan dat inderdaad gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink nooit uit flesjes die je dicht kan draaien
Je signature slaat op mij neem ik aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef dawg het volgende:
Plato!
Altijd leuk als de kip na onthoofding nog rond rent.quote:
Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je signature slaat op mij neem ik aan?
Wat een verrassende uitlating, in combinatie met je ondertitel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef dawg het volgende:
Plato!
Op het balkon, drie katten er achteraan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk als de kip na onthoofding nog rond rent.
Dat was ik hoor. Ooit, lang geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet zeker dat je ooit in een kroeg in Utrecht geweest bent.
Ah, zie je wel.quote:
Dan is het ook alvast malser gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het balkon, drie katten er achteraan!
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.quote:
Ik ben verward.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een verrassende uitlating, in combinatie met je ondertitel.
Het is jullie van harte gegund!
Woonde ik ooit ergens anders dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno ook, jij woonde toen nog niet in Utrecht.
Ja, in een gristelijk dorp op de Veluwe, maar het is begrijpelijk dat je dat verdrongen hebt.quote:
Ik kan mie er kats niks van herinner'n.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in een gristelijk dorp op de Veluwe, maar het is begrijpelijk dat je dat verdrongen hebt.
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Q. het volgende:
Woonde ik ooit ergens anders dan?
De haan lag net in de pan dus die gaat echt niet meer kraaien hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...
Dan is het de vraag wie Jezus is en wie de Judaskus geeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij gaat net zoals Petrus je afkomst driemaal verloochenen voor de haan kraait...
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is het de vraag wie Jezus is en wie de Judaskus geeft.
Jij bent de Judas, dat lijkt mij duidelijk...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
Beter nog...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.
Vraag kasta wie Jezus is, hij is immers god.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij bent Pontius?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de Judas, dat lijkt mij duidelijk...
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef dawg het volgende:
Vraag kasta wie Jezus is, hij is immers god.
Amen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...
Als jij dat wil...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
En jij bent Pontius?
Dan hebben we de bad guys geselecteerd, nu nog een geloofwaardige Verlosser.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan hebben we de bad guys geselecteerd, nu nog een geloofwaardige Verlosser.
Welk deel van geloofwaardig snapte je niet?quote:
Wel een redheadquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat Judas een lekker wijf is.
Ik ben de Verlosser, dan maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van geloofwaardig snapte je niet?
Iddquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag werkt ben je geen God maar een dwaas...
Ik ben slechts de boodschapper, Pheno had inspiratiequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Kluts het volgende:
Lithpo, die sig van jou!
*rolt van de bank van het lachen*
Dat heeft mijn grootmoeder al jaren geleden tegen me gezegdquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef dawg het volgende:
Dus: snoep verstandig, eet een appel, heren.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper, Pheno had inspiratie.
Bakerpraatjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heeft mijn grootmoeder al jaren geleden tegen me gezegd
Oud nieuws dus.
Biersoep natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zou ik eens gaan eten?
Ik kan m'n brood natuurlijk wel in bier dopen i.p.v. er kaas op leggen.quote:
quote:
Morgenquote:
Waarom dan vragen, als je toch al met kaas in de weer zou gaan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan m'n brood natuurlijk wel in bier dopen i.p.v. er kaas op leggen.
Oh, en mijn ouders. Want mijn ouders kregen pepermunt nadat ze bij de tandarts waren geweest. Dus zij hebben nu een slecht gebit.quote:
Cara?quote:
Omdat ik mijn brood ook met honing en met krabsalade zou kunnen beleggen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom dan vragen, als je toch al met kaas in de weer zou gaan?
Ik kan er niets aan doen dat ze slecht casten (of erger nog, politiek correct casten), de bijbelse Judas had rood haar.quote:
Zij zou best een geloofwaardige judas zijn toch?quote:
Ja, mits ze geheim weet te houden dat ze een man en kinderen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zij zou best een geloofwaardige judas zijn toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |