Dat is dan je eigen probleemquote:
Er waren ook te weinig verschillende voortuigen dat is ook zo jammerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet echt vreemd hoor, de eerste dagen heb ik ook genoten, maar als je de main story eenmaal uitgespeeld hebt is er nog maar weinig aan omdat er simpelweg bijna niks te doen is en veel te weinig side activities/side stories zijn.
Ik vind GTA IV achteraf ook een grote tegenvaller.
Ja precies!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:41 schreef Digixz het volgende:
Dat heb ik dus ook. Ik vind het gewoon te serieus op 1 of andere manier.
Fasering,.... Saints Row is na 1 maand ook niet interessant meer voor de meeste gamers straks! Ik speel games vaak 1 tot 3 keer uit. Geniet en behoud de beste,...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen probleemIk hoor ook hordes mensen klagen over Fable, was ook gewoon een toffe game.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:53 schreef SteelDogg het volgende:
Agree with everyone that says: GTA IV is niet echt wat je ervan verwacht had :S
''Ik ben kut en niet meer gebruikt'' games
Gelukkig weet ik de context bij deze uitspraakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Maar toch voor 50 Euro even heerlijk genoten,... daar gaat het om!
Proestquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik de context bij deze uitspraak
Ik vond Saints row echt vet en die heb ik meer gespeeld dan GTA 4! En nu krijgt deel 2 nog meer van die wacky shit en dat is tofquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fasering,.... Saints Row is na 1 maand ook niet interessant meer voor de meeste gamers straks! Ik speel games vaak 1 tot 3 keer uit. Geniet en behoud de beste,...
Men geniet tegenwoordig meer van de hype dan van het daadwerkelijk spel!
Pitfall movesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom loopt je character van Saints Row 2 nog steeds als een mongool
Het kan nog veel erger hoor. Gabe Logan uit Syphon Filter...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom loopt je character van Saints Row 2 nog steeds als een mongool
Al kreeg ik er geld bij dan wou ik ze nog nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb net NBA Live 06 gekocht voor ¤2,52 inclusief verzenden bij cd-wow.com, LOL!
Ze hebben ook Football Manager 2006 voor diezelfde prijs.
Ach, ik heb al in geen jaren meer een basketbal game gespeeld, lijkt me wel weer eens grappig om te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij dan wou ik ze nog niet
Waarom niet? Ze zijn absoluut AQuila-approved hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij dan wou ik ze nog niet
Sportgamesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn absoluut AQuila-approved hoor
AQuila houdt niet van sportgames omdat hij niet aan sport doet en een dik menneke isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sportgames![]()
Die zijn nooit [ afbeelding ] Approved!!
Die fotoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
AQuila houdt niet van sportgames omdat hij niet aan sport doet en een dik menneke is![]()
[ afbeelding ]
Tering vet zoiets wil ik altijd al wel spelen! Gewoon standhouden tegen wave after wave met vijanden!quote:Op zondag 27 juli 2008 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hord Mode Gears 2 in beeld:
http://gamekyo.com/video1(...)om-the-e3-party.html
Ben hem weer aan het spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
En cyb Mass Effect is de definitie van next-gen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |