quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb mijne net terug,..... maar dan wel dezelfde. Ik herkende hem direct aan een bepaald krasje. Mijn moederbord was vervangen. Gek genoeg ook ineens een stuk stillerReparatie ging vlot. Ongeveer 9 dagen.
Het is nog vol te houden hierquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog heel eventjes wachten...
[ afbeelding ]
Wil je dat aub niet meer doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog heel eventjes wachten...
[ afbeelding ]
Iedereen aan de Soul Calibur !quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je dat aub niet meer doenSoulCaliber kan me geen reet schelen maar ik wil the Force unleashed spelen en zo denk er ik weer aan
soul calibur heeft zijn charme na deel 1 en 2 wel verloren jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je dat aub niet meer doenSoulCaliber kan me geen reet schelen maar ik wil the Force unleashed spelen en zo denk er ik weer aan
Volgende week FU spelen bij Activisionquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude, je verpest Operatie Aquila Opgeilen Voor Force Unleashed Om Hem Daarna Met een Preview Om Zijn Oren Slaan!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgende week FU spelen bij Activision![]()
Ja maar Operatie-AQuila-zo-ver-krijgen-dat-hij-een-sollicitatiemail-stuurt-waarna-we-hem-snoeihard-kunnen-afwijzen verloopt voorspoedig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, je verpest Operatie Aquila Opgeilen Voor Force Unleashed Om Hem Daarna Met een Preview Om Zijn Oren Slaan!fail!
Daar heb je weer een goed puntquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Operatie-AQuila-zo-ver-krijgen-dat-hij-een-sollicitatiemail-stuurt-waarna-we-hem-snoeihard-kunnen-afwijzen verloopt voorspoedig!
Fuckwin!
Mijn mail voor de gecombineerde functie van HR & ER is onderweg!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Operatie-AQuila-zo-ver-krijgen-dat-hij-een-sollicitatiemail-stuurt-waarna-we-hem-snoeihard-kunnen-afwijzen verloopt voorspoedig!
Fuckwin!
Lees je dat Rossie, een van ons is de HR!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn mail voor de gecombineerde functie van HR & ER is onderweg!
Spanky en jij kunnen dus ook wegIk kan trouwens nog wel 1 van jullie beide als loopjongen gebruiken
![]()
Prachtigquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lees je dat Rossie, een van ons is de HR!Laat Morty dat maar niet horen!
Staat de switch goed? Of zit die niet op een HDMI-kabel?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe?
Ik stop mijn hdmi kabel in de xbox, andere kant in de tv, en ik krijg geen beeld...de gewone component kabel doet het wel. Wat is er aan de hand?
quote:Molyneux heeft medelijden met Dyack
Jaren werk je aan een game en je presenteert het spel groots op de E3. Terwijl je klaar staat om al het enthousiasme in ontvangst te nemen krijg je niets dan kritieken.
Het overkwam Dennis Dyack, producer van Too Human, een spel dat inmiddels alweer wat jaartjes in de maak is. Toen het spel enkele jaren geleden bij de E3 werd getoond werd het met de grond gelijk gemaakt door de aanwezige pers. Molyneux geeft nu aan dat hij medelijden heeft met Dyack:
“I feel sorry for Denis Dyack because you know, I think a few things were said wrong, there was that really unfortunate showing at E3 a few years ago. Everyone got on the bandwagon of saying things about Too Human. Now I’ve played it and, you know, it’s a good game. It doesn’t deserve a lot of that harsh criticism. But as soon as something starts it’s very hard to turn the tide and pull it back again. Unless you’ve got something in your back pocket to say, ‘Ahaa, but what about this?’ then it’s really, really tough.”
Too Human verschijnt eind augustus op de Xbox 360 en op Xbox Live kun je alvast een voorproefje krijgen middels een demo.
Toen was er wel iets van xbox marketplace pipeline o.i.d. maar geloof dat die niet meer bestaat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Wat is die site ook alweer waar je alle themes and pics van Live kan zien. Kan hem even niet zo snel vinden. De Microsoft site is zwaar gedateerd lijkt wel.
Die is inderdaad switchloosquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat de switch goed? Of zit die niet op een HDMI-kabel?
Ach, die Molyneux is precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hier hoef je geen medelijden voor te hebben. Dit heeft die kneus volledig aan zichzelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |