Is ter compensatie van weekend, waar je gerust met 1 topic kan doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Hee, alweer een nieuw topic? Het gaat hard de afgelopen dagen!
Hier ook, als de rest ook meegesleurd kan wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
ja zometeen om half 1
Dat verklaart mijn radiostilte
Nee dat is een lief nummerquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
ja zometeen om half 1
Dat verklaart mijn radiostilte
Hier ook..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook, als de rest ook meegesleurd kan worden
Wat een matige lijst zeg..Twijfel tussen 1 en 2 maar ga maar voor nummer 2. Dunequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
IEJAAHOOOR! Doormidden gaat die week. En wel hakkend om half 4. Waarmee?
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
Dune - Hand in hand
Ramirez - El gallinero
Ach waren wel de nummers waar ik vroeger naar luisterdequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
IEJAAHOOOR! Doormidden gaat die week. En wel hakkend om half 4. Waarmee?
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
Dune - Hand in hand
Ramirez - El gallinero
Ach ja, dat moet dan hè.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:Mooi altijd hoe Cos reageert op Rabberink z'n keuzes
Ik vind't allemaal niet zo eigenlijk deze keer
Was een goed idee inderdaad. Nu hoeven we bij nieuwe topics ook nog maar één lijst te updaten ipv tweequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
De OP is trouwens wel een stuk kleiner geworden, is een stuk overzichtelijker zo.
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op tegen is. Immers, de lijst is er nog steeds, hij staat alleen niet meer in de OP.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Aan einde van topic maar bepalen of er mensen tegen de op zijn in de nieuwe vorm, anders maar doorvoeren. scheelt enorm veel werk , misschien wel leuk om iets met de usericons te doen
er konden nog 300 topic links geplaatst worden, maar dan waren wel weer 30 regels extra erbij met 10 linkjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was een goed idee inderdaad. Nu hoeven we bij nieuwe topics ook nog maar één lijst te updaten ipv twee.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op tegen is. Immers, de lijst is er nog steeds, hij staat alleen niet meer in de OP.
Bovendien zaten we volgens mij bijna aan het maximum aantal tekens in een post.
Ik zeg houden zo, niets meer aan toevoegen ook tenzij we echt ergens nog een linkje naartoe missen...
Wie lijmt 'm weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
Zie de zon eens doorbreken. Fantastisch !
quote:
Natuurlijk veel meer bandjes uit die tijd. Kon je altijd mooi OF het instrumentaal horen, OF het acapella.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi inderdaad, zo van: we hebben stereo, dan gebruiken we het ook! Zang links, instrumenten rechts
Hadden de Beatles ook een handje van
IK ga even roken denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb een garnalenkroket in de frituurpan gedaan
quote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
"uitschelden natuurlijk want dat is pas mooie radio! "
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef cosmick het volgende:
En het is al weer tijd voor de Rabster!
Yup, dat is onze Rab. Met zijn eeuwige Faithless en liefde voor die draak van Krezipquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...![]()
Zijn Quiz, uit je dip tip onderdeel en de vrijdag middag mix zijn wel erg leuk...
Agnethaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
Die andere zangeres uit Zweden, Nina, wordt echter alleen maar mooier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die andere zangeres uit Zweden, Nina, wordt echter alleen maar mooier!.
Pas toch maar op. Schijn kan bedriegen....quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Er is niks lief aan mij
Kan me niet voorstellen
Ik wilde net, "oooo god wat is dit toch een ongeloooooooooooooooooovelijk KUTnummer" tikken.quote:
Geeft niets hoor!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
Ik wilde net, "oooo god wat is dit toch een ongeloooooooooooooooooovelijk KUTnummer tikken".
Sorry. Die zangeres, die rapper .. afgrijselijk!
Vind het nu al niks meer. Geen kooks nummer wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef -Hans- het volgende:
The Kooks! leuk, maar maak die plaat ajb geen Megahit.
Ik wil niet weten waar Guus Meeuwisquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontgroeningsherinneringen. Augustus 1995.
Juistquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar Guus Meeuwis.
Doet mij wel denken aan een bepaald vriendinnetje dit.
De Joffer, Zwolle 1995.
Triestquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Gewoon een goede herinneringsplaat
.
En ik kan élk woord meezingen.
Gelukkig was het een behoorlijke baggerplaat, dus in dit geval...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, start dan geen plaat in. Plannen heet zoiets.
En ondertussen blijven de benzineprijzen nog net zo hoog, evenals die belachelijke 'brandstoftoeslagen' (ondernemersrisico noem ik dat).quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
hoge energieprijzen?
De olieprijs is gedaald van 145 dollar per vat naar 127 in een paar weken!
Hij zakt als een ouwe onderbroek op het moment
Alleen is er geen touw aan vast te knopen, morgen kan'ie alweer 150 dollar zijn
het is weer even stil op oorlogsgebied, ook daar is komkommertijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
hoge energieprijzen?
De olieprijs is gedaald van 145 dollar per vat naar 127 in een paar weken!
Hij zakt als een ouwe onderbroek op het moment
Alleen is er geen touw aan vast te knopen, morgen kan'ie alweer 150 dollar zijn
net zoals jaren geleden dat patat/friet duurder werd door de slechte aardappel oogsten, nu hebben we aardappeloverschotten en de prijs blijft wederom hoger dan toenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ondertussen blijven de benzineprijzen nog net zo hoog, evenals die belachelijke 'brandstoftoeslagen' (ondernemersrisico noem ik dat).
plaatje van vroeger, maar geeft de verhouding wel weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja de benzine is maar gedaald met 4 cent ofzo. Beetje vaag, toen vroeger de olie 127 was, was de benzine 148 ofzo. Nu is'ie 164
Ik snap't niet
Waar gaat dat geld heen?
Ik denk naar de regering of naar Shell ofzoEerder verdenk ik shell
Shell is de grootste monopolist ter wereld. Pompt de olie op en kan vervolgens ook het eindproduct verkopen. Logisch dat je dan de prijzen ook zelf kunt bepalen. En ondertussen meer dan 25 miljard euro WINST per jaar rapporteren. Dat krijg je niemand uitgelegd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja de benzine is maar gedaald met 4 cent ofzo. Beetje vaag, toen vroeger de olie 127 was, was de benzine 148 ofzo. Nu is'ie 164
Ik snap't niet
Waar gaat dat geld heen?
Ik denk naar de regering of naar Shell ofzoEerder verdenk ik shell
Die verhouding moet nu anders zijn. Het is niet zo dat de accijns met tig cent is gestegen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
plaatje van vroeger, maar geeft de verhouding wel weer
[ afbeelding ]
Accijns is een vast bedrag, alleen de BTW is een percentage. Dus waar blijft die paar eurocent die het scheelt met vorige keer dat't op 127 dollar stond?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
plaatje van vroeger, maar geeft de verhouding wel weer
[ afbeelding ]
Don't break me the back openquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:23 schreef cosmick het volgende:
Dit is toch werkelijkwaar zo vreselijk slecht.
Is dat een column?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://vara.dmd.omroep.nl(...)XJ5HmmiWG7vsdI.fwU69.
Love is noise toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde gister op de BBC (radio one) een (nieuw ??) ander nummer van de Verve, die vond ik stiekem best goed
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had een chaos meeting
Zal nog wel ff doorstomen komende dagen, wordt rustig van mijn kant dan weer hier
Ik zal jullie missen
Maar als ik de kans heb, zal ik altijd ff eenachterlaten of een
voor Coldplay
Nee hoor, was op weg naar huis...quote:
Ik naar de Engelse Radio 1...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Naar radio 1. Nu met De Dijk
.
Dat hoeft voor mij ook voor ook weer niet, te benauwd hier in Nederlandquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
RTV Noord heeft als kop bij het weerbericht ' Hittegolf in aantocht! ' Ik zeg: prima!![]()
![]()
mag dan ook wel een keer..
Dat is een leuk programma inderdaad. Vergeet vaak te kijken, want de tv staat nooit aan eigenlijk...quote:
Ja, dat is inderdaad wel een nadeel van dit land want met name vrijdag zou het wel eens feest kunnen worden want pas aan het eind van de avond worden er flinke buien verwacht en dan is het vaak een dag erna ook nog erg benauwd. Er wordt dan ook 30 graden verwacht. Maaruh, ben wel blij dat het wat warmer wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook voor ook weer niet, te benauwd hier in Nederland
20-25 graden met zon, is meer dan genoeg voor mij hier...
een nummer van Faithless dat te pruimen isquote:
Hahah, Paul.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
een nummer van Faithless dat te pruimen is
Lachen toen Gerard sdamen met Paul Ekstra weekend deed. Dit was het eerste nummer (suggestie van Paul neem ik aan) en Gerard gooit daar opeens zo'n stadiontoeter door
vond Paul heiligschennis geloof ik
Ik gok Tjibbe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef -Hans- het volgende:
Wie is de producer vanavond??
Kan het helaas niet checken op de cam maar dat zou opzich wel logisch zijn.quote:
Yep, volgens mij zag ik zojuist een Tjibbe.quote:
Ik weet wel zekerquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, volgens mij zag ik zojuist een Tjibbe.
Ja erg he?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Zenuwen plaat van NERD. Helaas is de nieuwe single van NERD niet heel veel anders.
En ga je dan liever voor:quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ola! (doe mij maar een waterijsje)
Festini peer FTW!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
En ga je dan liever voor:
[ afbeelding ]
De aloude raket
óf
[ afbeelding ]
Een overheerlijke Festini Peer of Aardbei?
Nu nog de nieuwe single van Room Eleven erachteraan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
"I walked across, an empty land, I new the pathway like the back of my ha-and..."
Eerst Stevie Ann, nu dit... Voel me helemaal relaxed worden!
Goed ideequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu nog de nieuwe single van Room Eleven erachteraan!
Foeiquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Het begint alleen wel een beetje als Sky Radio te klinken nu...
Maar voor een keertje is dat niet erg.
Heb 'm niet zelf bedacht hoor, had altijd deze:quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Piles, ik vind jouw avatar erigenlijk best wel cool!
Wij hebben hier thuis boven t koffiezetapparaat een heel cool coca-cola tinnen plaatje hangen; zo leuk die ouderwetse stijl!
Giel in vermommingquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm niet zelf bedacht hoor, had altijd deze:
[ afbeelding ]
Maar iedereen vind me cola-verslaafd, en daarom maakte iemand deze voor me
Te vroeg gejuicht...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn, wat een héérlijke playlist vanavond!
Je kan natuurlijk wel overschakelen naar MP3FM.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat je af en toe radio niet door kan spoelen
En hoezo is dat offtopic?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Tjitse het volgende:
Offtopic: en ik ben ook weer present, hoor!Maar dat geheel terzijde.... Wilde alleen maar ff melden dat ik weer eens was ingelogd op Fok!
Heeeee, hallo en hoi!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Tjitse het volgende:
Offtopic: en ik ben ook weer present, hoor!Maar dat geheel terzijde.... Wilde alleen maar ff melden dat ik weer eens was ingelogd op Fok!
Kan daar ook cappucino enzo mee gemaakt worden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hehe, nee, is een Seaco (ofzo), maalt bonen zelf enzo.
Mn vriend is ontzettend koffiefanaat!
Ja, Alex' favo koffie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan daar ook cappucino enzo mee gemaakt worden?
Ik zing 'm ook mee...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap![]()
Kut, ik kan em nog steeds meezingen...
Vanmiddag even lekker meegezongen met YMCA en nu heel stiekem met de Vengaboys en het voelt lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik zing 'm ook mee...
Stiekem toch best leuk zo af en toe.
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie djquote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, Alex' favo koffie.
Koopt-ie biologische volle melk, die schuimt-ie dan op, en dan dus de koffie erbij (liefst koffie uit Ibiza, hahahaha!)
schiet jij is op met een leuk icoontjequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie dj
Ik post ook alleen maar als ik zin hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie dj
s&m studio 3fmquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik post ook alleen maar als ik zin heb
Heb je Martijn al net zo goed afgericht als Domien?
Seriously..? Het zag eruit als een gebakje ofzo.. maar kon me al niet voorstellen dat dat daar ongeschonden bleef staanquote:
Sorry, gaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Ps; tis STIL aan de overkant! (pssssst, waar zijn jullie?)
Zeker, hij haalt voor mij de koffie (en gebak) !quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik post ook alleen maar als ik zin heb
Heb je Martijn al net zo goed afgericht als Domien?
Anouk heeft een aantal luisteraars weggejaagd en Kane deed de rest...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... de vriend van een vriendin van mij zingt in een band (www.donwunderband.nl) en zijn stem wordt weleens vergeleken met die van Kane... maar hun muziek (van down under) klinkt toch écht véél beter!!
Moest even schijten, heb ik wel vaker als Kane voorbij komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
...
Ben totaal niet bang voor spinnen , hoe klein of hoe groot ze ook zijnquote:
Geen idee...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... hebben wij al kennis gemaakt?
Zo nee; hoi, ik ben Janneke!
Zo ja; never mind
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Mn eerste sexuele voorlichting kreeg ik volgens mij tijdens schoolkamp in groep 8.
Ik geloof nooit dat ik dat op school heb gehad....quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Die van mij denk ik bij de les verzorging in de 2e klas middelbare.
Mn zusje kreeg trouwens al seksuele voorlichting op de basisschool in groep 7!
Vraagje; hoe oud ben je?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof nooit dat ik dat op school heb gehad....![]()
Ik denk eerder van Pay tv ofzo...
Heb het ook nooit gehad, althans, kan het me niet herinneren. Sowieso niet van m'n ouders, hoewel ze er wel literatuur over in huis haddenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Sexuele voorlichting? Nooit gehad. Filmpjes kijken
Niet snel edittenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tis maar goed dat mijn reactie niet kwam
Je haalde m net weg, maarruh, da's wel jong!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tis maar goed dat mijn reactie niet kwam
Inderdaad. Geweldig nummer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Maaruh, "got love for you, if tou were born in the '80"
Ik heb het ook nooit gehad: Sexuele voorlichting.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Sexuele voorlichting? Nooit gehad. Filmpjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |