Is ter compensatie van weekend, waar je gerust met 1 topic kan doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Hee, alweer een nieuw topic? Het gaat hard de afgelopen dagen!
Hier ook, als de rest ook meegesleurd kan wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
ja zometeen om half 1
Dat verklaart mijn radiostilte
Nee dat is een lief nummerquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
ja zometeen om half 1
Dat verklaart mijn radiostilte
Hier ook..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook, als de rest ook meegesleurd kan worden
Wat een matige lijst zeg..Twijfel tussen 1 en 2 maar ga maar voor nummer 2. Dunequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
IEJAAHOOOR! Doormidden gaat die week. En wel hakkend om half 4. Waarmee?
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
Dune - Hand in hand
Ramirez - El gallinero
Ach waren wel de nummers waar ik vroeger naar luisterdequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
IEJAAHOOOR! Doormidden gaat die week. En wel hakkend om half 4. Waarmee?
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
Dune - Hand in hand
Ramirez - El gallinero
Ach ja, dat moet dan hè.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:Mooi altijd hoe Cos reageert op Rabberink z'n keuzes
Ik vind't allemaal niet zo eigenlijk deze keer
Was een goed idee inderdaad. Nu hoeven we bij nieuwe topics ook nog maar één lijst te updaten ipv tweequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
De OP is trouwens wel een stuk kleiner geworden, is een stuk overzichtelijker zo.
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op tegen is. Immers, de lijst is er nog steeds, hij staat alleen niet meer in de OP.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Aan einde van topic maar bepalen of er mensen tegen de op zijn in de nieuwe vorm, anders maar doorvoeren. scheelt enorm veel werk , misschien wel leuk om iets met de usericons te doen
er konden nog 300 topic links geplaatst worden, maar dan waren wel weer 30 regels extra erbij met 10 linkjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was een goed idee inderdaad. Nu hoeven we bij nieuwe topics ook nog maar één lijst te updaten ipv twee.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op tegen is. Immers, de lijst is er nog steeds, hij staat alleen niet meer in de OP.
Bovendien zaten we volgens mij bijna aan het maximum aantal tekens in een post.
Ik zeg houden zo, niets meer aan toevoegen ook tenzij we echt ergens nog een linkje naartoe missen...
Wie lijmt 'm weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
Zie de zon eens doorbreken. Fantastisch !
quote:
Natuurlijk veel meer bandjes uit die tijd. Kon je altijd mooi OF het instrumentaal horen, OF het acapella.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi inderdaad, zo van: we hebben stereo, dan gebruiken we het ook! Zang links, instrumenten rechts
Hadden de Beatles ook een handje van
IK ga even roken denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb een garnalenkroket in de frituurpan gedaan
quote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
"uitschelden natuurlijk want dat is pas mooie radio! "
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef cosmick het volgende:
En het is al weer tijd voor de Rabster!
Yup, dat is onze Rab. Met zijn eeuwige Faithless en liefde voor die draak van Krezipquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...![]()
Zijn Quiz, uit je dip tip onderdeel en de vrijdag middag mix zijn wel erg leuk...
Agnethaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
Die andere zangeres uit Zweden, Nina, wordt echter alleen maar mooier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |