Wie lijmt 'm weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
Zie de zon eens doorbreken. Fantastisch !
quote:
Natuurlijk veel meer bandjes uit die tijd. Kon je altijd mooi OF het instrumentaal horen, OF het acapella.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi inderdaad, zo van: we hebben stereo, dan gebruiken we het ook! Zang links, instrumenten rechts
Hadden de Beatles ook een handje van
IK ga even roken denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb een garnalenkroket in de frituurpan gedaan
quote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
"uitschelden natuurlijk want dat is pas mooie radio! "
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef cosmick het volgende:
En het is al weer tijd voor de Rabster!
Yup, dat is onze Rab. Met zijn eeuwige Faithless en liefde voor die draak van Krezipquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met zijn onlogische bruggetjes, kromme verwijzingen en niets zeggende feitjes...![]()
Zijn Quiz, uit je dip tip onderdeel en de vrijdag middag mix zijn wel erg leuk...
Agnethaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
Die andere zangeres uit Zweden, Nina, wordt echter alleen maar mooier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor de zangeressen van Abba, ook Zweeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |