Lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, Alex' favo koffie.
Koopt-ie biologische volle melk, die schuimt-ie dan op, en dan dus de koffie erbij (liefst koffie uit Ibiza, hahahaha!)
schiet jij is op met een leuk icoontjequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie dj
Ik post ook alleen maar als ik zin hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie dj
s&m studio 3fmquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik post ook alleen maar als ik zin heb
Heb je Martijn al net zo goed afgericht als Domien?
Seriously..? Het zag eruit als een gebakje ofzo.. maar kon me al niet voorstellen dat dat daar ongeschonden bleef staanquote:
Sorry, gaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Ps; tis STIL aan de overkant! (pssssst, waar zijn jullie?)
Zeker, hij haalt voor mij de koffie (en gebak) !quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik post ook alleen maar als ik zin heb
Heb je Martijn al net zo goed afgericht als Domien?
Anouk heeft een aantal luisteraars weggejaagd en Kane deed de rest...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... de vriend van een vriendin van mij zingt in een band (www.donwunderband.nl) en zijn stem wordt weleens vergeleken met die van Kane... maar hun muziek (van down under) klinkt toch écht véél beter!!
Moest even schijten, heb ik wel vaker als Kane voorbij komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
...
Ben totaal niet bang voor spinnen , hoe klein of hoe groot ze ook zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |