Te vroeg gejuicht...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn, wat een héérlijke playlist vanavond!
Je kan natuurlijk wel overschakelen naar MP3FM.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat je af en toe radio niet door kan spoelen
En hoezo is dat offtopic?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Tjitse het volgende:
Offtopic: en ik ben ook weer present, hoor!Maar dat geheel terzijde.... Wilde alleen maar ff melden dat ik weer eens was ingelogd op Fok!
Heeeee, hallo en hoi!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Tjitse het volgende:
Offtopic: en ik ben ook weer present, hoor!Maar dat geheel terzijde.... Wilde alleen maar ff melden dat ik weer eens was ingelogd op Fok!
Kan daar ook cappucino enzo mee gemaakt worden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hehe, nee, is een Seaco (ofzo), maalt bonen zelf enzo.
Mn vriend is ontzettend koffiefanaat!
Ja, Alex' favo koffie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan daar ook cappucino enzo mee gemaakt worden?
Ik zing 'm ook mee...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap![]()
Kut, ik kan em nog steeds meezingen...
Vanmiddag even lekker meegezongen met YMCA en nu heel stiekem met de Vengaboys en het voelt lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik zing 'm ook mee...
Stiekem toch best leuk zo af en toe.
Euh euh, omdat het heeft verder weinig met 3FM/MetMichiel te maken, maar lees Fok! tijdens uitzendingen wel veel. Reageren alleen indien ik zin heb. Ik ga Martijn nu nog eens naar de koffie automaat sturen! Werken zal 'ie, luie djquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |