quote:i took a little nap where the roots all twist
squished a rotten peach in my fist
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef bartrid het volgende:
PResidents of the united states of america - peaches.
quote:Shattered windows and the sound of drums
People could not believe what I'd become
Dan is het vast van Krezip.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Geen peach deze keer
Kane - Shot Of A Gunquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:nummer van een band (die hier ahum "zeer geliefd" is) waarvan de zanger wel iets met een ander fruit te maken heeft...
Van welk nummer zijn dit dan de lyrics?quote:I feel the time has come in a melody
I see the golden one
Well I’m not the only one with the remedy
I’m not the only one
I feel the time has come
Dinges. TVP.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef knars het volgende:
[..]
Van welk nummer zijn dit dan de lyrics?
Op basis hiervan: iets van Radiohead dan maar?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht. Ken de band wel, maar het nummer verder niet. Vraag me af of dit snel geraden gaat worden...
quote:The album cover uses photographs of's 1968 concert in the Royal Albert Hall. It states that "All the instruments played on this album are accoustic"
quote:
quote:we went on holiday of the money….
Speciaal omdat we morgen (eigenlijk vandaag dus) op vakantie gaanquote:
Titel is uitvoerende bij deze plaat. Wat is de titel of wie is de uitvoerende?quote:I've been going out with a girl, her name is Julie
But last night she said to me, when we were watching telly
This is what she said...
She said: "listen, I love you, but there's this bloke, I fancy
I don't want to two time you, so it's the end for you and me"
"Who's this bloke?" I asked her.
"Gordon," she replied.
"Not that puff," I said dismayed
"Yes, but he's no puff," she cried
"He's more of a man than you'll ever be"
Geen idee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Titel is uitvoerende bij deze plaat. Wat is de titel of wie is de uitvoerende?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vragen van n0r en belsen opgezocht, en nooit van gehoord...
quote:We gotta install microwave ovens
Custom kitchen deliveries
We gotta move these refrigerators
We gotta move these colour tvs
Punt in da House! + 1quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dire Straits - Money For Nothing
quote:You're like my yo-yo
That glowed in the dark
What made it special
Made it dangerous,
So I bury it
And forget
Deze weet je wel.quote:
quote:The song is a look at a special relationship between a boy and his father. It describes psychologist Wilhelm Reich's arrest and imprisonment through the eyes of his son, Peter, who wrote his father's story in A Book Of Dreams, published in 1973, on which the song is based. Wilhelm Reich is the inventor of the, which looks very much like the machine that is pictured on the cover of this single
En recentelijk werd dit nummer geremixedsampledquote:was released on October 14, 1985 and made the top twenty in the UK Singles Chart, climbing to number 20
Zie je welquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:54 schreef ranja het volgende:
Kate Bush - Cloudbusting
met Kate in de rol van het zoontje
alsof die van Nazareth zo spannend isquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Everly Brothers (erg langzame, saaie versie)
Meervoud = Lesquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef Burnett het volgende:
le poppys
dat lopt welquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef knars het volgende:
Gudmundsdottir?
Nou zo recentelijk is het origineel van Something Good nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En nog wat info:
[..]
En recentelijk werd dit nummer geremixedsampledin een Top 40 nummer.
Ik zei ook: geremixedquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nou zo recentelijk is het origineel van Something Good nou ook weer niet
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef Charmian het volgende:
Nonkel Bob of Bobbejan Schoepen of zoiets?
quote:
Ach ja, bijna weekend enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
O, Mark heeft al aan zelfbevlekking gedaan...
FGTHquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:04 schreef ranja het volgende:
Welke band had op hun 1e album, amerikaanse release, de aankondiging 'England's Newest Hitmakers' staan?
of het als kwinkslag bedoeld is weet ik niet, maar het zijn inderdaad de Stones.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:45 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij gewoon de Stones (als kwinkslag naar de Beatles).
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
KC van KC & The Sunshine Band?
quote:You're on a mission and you're wishin'
someone could cure you're lonely condition
You're lookin for love in all the wrong places
Not fine girls just ugly faces
quote:you're lonely condition
He he he, beat'cha.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op verzoek van belsen nog even mijn resultaat van de Music Nerd Test:
61.5942% - Mega Music Nerd
quote:This here's a tale for all the fellas
Try to do what those ladies tell us
Get shot down cause you're over zealous
Play hard to get an females get jealous
Ok smartie, go to a party
Girls are stancin the crowd is showin body
A chick walks by you wish you could sex her
But you're standin on the wall like you was Poindexter
Ja dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef Mark het volgende:
Of was het nou alleen Rhinestone?
newbiedoobiedoo +1quote:
Ik wilde net een gokje wagen op Vengaboyz...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was This Cowboy Song, volgens mij..
ik zit te denken aan Chipz
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:55 schreef schaap001 het volgende:
Thin Lizzy ! ! ! ! ! !
tjiezus zelfs mijn haar is nog nooit zo 'hoog' geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:01 schreef schaap001 het volgende:
En WIE zijn dit nou weer?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:21 schreef knars het volgende:
ZIjn dit de Cowboys from hell in hun glamperiode, oftewel: Pantera?
quote:Basically an '80s update of Alice Cooper (with some Iron Maiden-esque riffs mixed into the melting pot), the group built a substantial regional following on the West Coast with an over-the-top stageshow, but failed to break through commercially. Like Cooper, the bandhad a lead singer who shared the same name as the band, issuing several albums on the Metal Blade label from 1984-1990.
also appeared in the 1988 Penelope Spheeris-directed documentary about the '80s metal scene, The Decline of Western Civilization Part II.
With the hard rock musical climate changing by the early '90s (and grand stageshows becoming old hat),decided to pack it in. The group reunited by the end of that decade, just in time for 2000's Deal with the Devil and ensuing tours.
Da's juist! Ze zien er tegenwoordig ZO uit:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef Mark het volgende:
Aan de bijl te oordelen Lizzy Borden
quote:And I dream of the things I'll do
With a subway token and a dollar tucked inside my shoe
There'll be a load of compromisin'
On the road to my horizon
Er gaat een belletje rinkelen...quote:
Reken ik goed... (lees de vorige posts nog even door inclusief de vraag van newbiedoobiedoo...)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:59 schreef Gambolputty het volgende:
"Like a pomtidom Cowboy", verder geen idee wie de uitvoerende is.
Vorige posts niet eens gelezen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:05 schreef Burnett het volgende:
[..]
Reken ik goed... (lees de vorige posts nog even door inclusief de vraag van newbiedoobiedoo...)
Het is nogmaals een van de vele gezichten van Glen Campbell...
Ditmaal een mugshot uit 2004
Gambolputty +1![]()
Tikkie trugquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Burnett het volgende:
oeps, jim croce...
The B-52's hebben volgens mij nog een hitje gehad, kom alleen niet op de titel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:31 schreef Charmian het volgende:
Candy met Iggy Pop en met de B52's The Love Shack en The Flinstones?
Ow ja en Shiny Happy People met REM, meer weet ik echt niet.
Volgens mij niet, veel later in de 90-er jaren meen ik...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:26 schreef Gambolputty het volgende:
Rock Lobster dan?
Ja, Good Stuff..CD staat hier in de kast zelfs....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, veel later in de 90-er jaren meen ik...
Die dus, meer zou ik er niet weten...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, Good Stuff..CD staat hier in de kast zelfs....
Volgens mij dan zonder Rocklobster dus (waarbij Good Stuff een gok is omdat ik dat nummer niet ken):quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:31 schreef Gambolputty het volgende:
Zoiets dus:
Good Stuff
Rock Lobster
Candy
Shiny Happy People
The Love Shack
The Flintstones
Charmian +1quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij dan zonder Rocklobster dus (waarbij Good Stuff een gok is omdat ik dat nummer niet ken):
Good Stuff
Candy
Shiny Happy People
The Love Shack
The Flintstones
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de soundtrack van de Flintstones film werd het tijdelijk The BC-52's, onder die naam is ook de single uitgebracht...
gecontroleerd, correct. game onquote:Op zondag 27 juli 2008 14:59 schreef Burnett het volgende:
zager and evans? in the year 2525?
Wat van wie?quote:Kaalgeschoren kuiten trillen heftig voor de start
Rondjes langs de kerk, alle toe-clips zitten strak
Bij het vallen van de vlaggen trekken spaken klagend krom
Sleuren kerels aan het frame, het vertrek, de helse trom
krezip is in de door mij geraadpleegde bronnen geen bewust anagram voor perzik en een "gewone" fantasienaam, dus geen spelfout.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef Burnett het volgende:
krezip![]()
beatles![]()
lynnyrd skynnyrd![]()
mötorhead![]()
mötley crüe![]()
depeche mode![]()
hüsker dü![]()
prml scrm
rammstein![]()
counting crows![]()
guns n' roses![]()
boss hog![]()
yello![]()
limp bizkit![]()
dEUS![]()
(1 voor de zekerheid...) fIREHOSE![]()
Nog-nooit-van-gehoord.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef Grobbel het volgende:
Hintje: deze vraag had ook in Movie Trivia gevraagd kunnen worden, gezien de identiteit van deze toch zeker niet onbekende mevrouw.![]()
Ik ga in elk geval slapen, zie morgen het resultaat wel.
Inderdaad!quote:
Serieus? Dochter van Francis Ford Coppola, nichtje van Nicholas Cage, getrouwd geweest met videodirector Spike Jonze? En bovendien is ze ook nog director van onder andere The Virgin Suicides en Lost in Translation?quote:
quote:Such a beautiful day, such a beautiful day
I think I'll wear my brand new negligee
I'll probably change my mind
it happens every time
Just speak to my ex-fiance
Dat zou dan Imani Coppola kunnen zijn, maar de titel van dat nummer ben ik echt helemaal kwijt...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vervolgvraag...
Sorry schaap, maar dit antwoord zocht ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:14 schreef Grobbel het volgende:
Legend of a Cow Girl?
quote:is een plaats in de Duitse gemeente Bergheim, deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen, en telt 1313 inwoners (2006).
Die zocht ikquote:Op maandag 28 juli 2008 13:10 schreef Burnett het volgende:
paffendorf?
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:23 schreef ranja het volgende:
vrijdag: Anouk
zaterdag: Underworld
zondag: Editorsik weet wel dat ik weinig in de Alpha ga komen (net als eerdere jaren trouwens)
ik geloof dat ik geen completer antwoord hoef te verwachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef placebeau het volgende:
de dame is inerimzangeres voor de zomertour?
quote:Also known as Petra Marklund,is a dance-pop singer and performer from Sweden.
iddquote:Op maandag 28 juli 2008 19:13 schreef bartrid het volgende:
Nick Cave - Tender Prey dan. Met Deanna.
September dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:37 schreef bartrid het volgende:
Niemand die deze dame, die zich heeft vernoemd naar een maand, kent? Grote hit in Europa op het moment.
Da's snel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Snow Patrol - Run
Keur ik goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:13 schreef Burnett het volgende:
en die andere iets met Drum, rhythm and steel band - januari, februari, maart etc
De titel ook niet, zo te lezen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik krijg die naam maar niet "onthouden"...
Als jij aan de beurt bent, zo rond de lunchquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:34 schreef ranja het volgende:
komt er straks een vraag die gewoon 3 uur open staat
Thx, ik was even treinen en tuben.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:34 schreef ranja het volgende:
komt er straks een vraag die gewoon 3 uur open staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |