gecontroleerd, correct. game onquote:Op zondag 27 juli 2008 14:59 schreef Burnett het volgende:
zager and evans? in the year 2525?
Wat van wie?quote:Kaalgeschoren kuiten trillen heftig voor de start
Rondjes langs de kerk, alle toe-clips zitten strak
Bij het vallen van de vlaggen trekken spaken klagend krom
Sleuren kerels aan het frame, het vertrek, de helse trom
krezip is in de door mij geraadpleegde bronnen geen bewust anagram voor perzik en een "gewone" fantasienaam, dus geen spelfout.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef Burnett het volgende:
krezip![]()
beatles![]()
lynnyrd skynnyrd![]()
mötorhead![]()
mötley crüe![]()
depeche mode![]()
hüsker dü![]()
prml scrm
rammstein![]()
counting crows![]()
guns n' roses![]()
boss hog![]()
yello![]()
limp bizkit![]()
dEUS![]()
(1 voor de zekerheid...) fIREHOSE![]()
Nog-nooit-van-gehoord.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef Grobbel het volgende:
Hintje: deze vraag had ook in Movie Trivia gevraagd kunnen worden, gezien de identiteit van deze toch zeker niet onbekende mevrouw.![]()
Ik ga in elk geval slapen, zie morgen het resultaat wel.
Inderdaad!quote:
Serieus? Dochter van Francis Ford Coppola, nichtje van Nicholas Cage, getrouwd geweest met videodirector Spike Jonze? En bovendien is ze ook nog director van onder andere The Virgin Suicides en Lost in Translation?quote:
quote:Such a beautiful day, such a beautiful day
I think I'll wear my brand new negligee
I'll probably change my mind
it happens every time
Just speak to my ex-fiance
Dat zou dan Imani Coppola kunnen zijn, maar de titel van dat nummer ben ik echt helemaal kwijt...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vervolgvraag...
Sorry schaap, maar dit antwoord zocht ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:14 schreef Grobbel het volgende:
Legend of a Cow Girl?
quote:is een plaats in de Duitse gemeente Bergheim, deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen, en telt 1313 inwoners (2006).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |