abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60563398
Ok, het woord beleidsmedewerker is al om depressief van te worden!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:19:33 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60563476
"Belast met kleine ergernissen"

Zo stond het heus in één der personeelsadvertenties. Wie wil er nu belast worden met kleine ergernissen?
The End Times are wild
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:02:55 #207
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_60565771
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Z het volgende:
Ja, zo bedoel ik het natuurlijk niet.

Moet jij geen vakantie vieren ofzo?
Vakantie? Ik zit tien uur per dag powerpointspresentaties te bekijken met een jetlag van hier tot tokio (nou ja, iets minder ver, maar toch).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:08:24 #208
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_60566739
Dat valt ook wel mee hoor. Ik zou mijn zondagmiddagkaters met liefde voor zo'n jetlag verruilen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_60566967
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef Thisbe het volgende:
Nee, het beroepsgeheim is absoluut. Tenzij ik een collega van kantoor aan de haak sla, natuurlijk.
Je werkt dus nog voor het leger? Kun je er niet gewoon blijven dan, en een andere functie vervullen?
Kantoorwerk kan best spannend zijn, ik had zelf nooit gedacht dat het notariaat opwindend zou zijn, maar die saaie indruk komt gewoon door het beroepsgeheim.
Overdag ben ik catwoman, en 's avonds doe ik gewoon de afwas op mijn slippers.
Misschien moet je eens op je slippers naar je werk gaan en 's avonds eens de 'catwoman' uithangen?
Zomaar een idee hoor. .
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:21:58 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60569736
Ik heb met veel belangstelling "Het pauperparadijs" gelezen. Nu ben ik bezig in "De graanrepubliek" en als ik daarna nog meer wil lezen over geschiedenis van Noord-Nederland ga ik (eindelijk?) "Hoe god verdween uit Jorwerd" lezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_60569971
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Vakantie? Ik zit tien uur per dag powerpointspresentaties te bekijken met een jetlag van hier tot tokio (nou ja, iets minder ver, maar toch).
Ah. Hoe heet is het in Japan op dit moment?
Aldus.
pi_60575721
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ohohohohohohohoh.
Leg jij me dan eens uit - alsjeblieft en als je daar tijd voor wilt maken en er zin in hebt - wat ik allemaal mis als ik schrijf dat het boek zo rottig wegleest.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:15:10 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60578401
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef mane het volgende:

[..]

Leg jij me dan eens uit - alsjeblieft en als je daar tijd voor wilt maken en er zin in hebt - wat ik allemaal mis als ik schrijf dat het boek zo rottig wegleest.
Gokje, misschien gold I.R.'s ge-ohoh meer de spelfout van Z.

Wat I.R. nu natuurlijk glashard kan gaan ontkennen.
pi_60579466
Die zie ik nu pas.
Aldus.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:13:53 #215
11923 I.R.Baboon
pi_60579765
Ja, RG, van jou valt het me nog erger tegen.

Het is 7 jaar geleden dat ik Nooit Meer Slapen las, dus daar ga ik niks over zeggen.

Mijn jetlag heeft trouwens plaatsgemaakt voor een ordinaire combinatie van weinig slaap en veel bier. Vertrouwd terrein dus.
pi_60582658
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb met veel belangstelling "Het pauperparadijs" gelezen. Nu ben ik bezig in "De graanrepubliek" en als ik daarna nog meer wil lezen over geschiedenis van Noord-Nederland ga ik (eindelijk?) "Hoe god verdween uit Jorwerd" lezen.
Nou vond ik 'De graanrepubliek' geweldig en 'Hoe god verdween uit Jorwerd' verschrikkelijk.
Wil je mij laten weten of je na lezing van deze twee je mij 'Het pauperparadijs' nog zou aanraden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:22:21 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60583613
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou vond ik 'De graanrepubliek' geweldig en 'Hoe god verdween uit Jorwerd' verschrikkelijk.
Wil je mij laten weten of je na lezing van deze twee je mij 'Het pauperparadijs' nog zou aanraden?
Dat kan ik je nu al wel zeggen. Ik vond 'Het pauperparadijs' mooi verteld. De schrijfster schetst de geschiedenis aan de hand van haar eigen stamboom. Ze weeft heel mooi de 'grote' geschiedenis en de 'kleine' geschiedenis door elkaar. En voor een (oud-)inwoner van Drenthe is het interessant om te lezen hoe het daar was in de negentiende eeuw.

Ik heb van anderen ook al gehoord dat Jorwerd niet Mak's beste werk is.
pi_60583712
Ok, dan zal ik het eens opscharrelen. Kan het wel mijn Drentse lief kado doen - hij verjaart eerdaags.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_60586843
Ik heb het eigenlijk nu al wel weer gehad met die Olympische Spelen.
Aldus.
pi_60591446
Pfff, net terug en nog weinig bijgelezen: wat is Londen toch een fantastische stad! Duur, maar vol prachtige plekken. En Paul Smith winkels met uitverkoop!
anonieme razernist
pi_60591995
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:56 schreef NoCigar het volgende:
Pfff, net terug en nog weinig bijgelezen: wat is Londen toch een fantastische stad! Duur, maar vol prachtige plekken. En Paul Smith winkels met uitverkoop!
Londen is idd geweldig, heb er vorig jaar twee maanden gewerkt, vond het er heerlijk.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:32:30 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60593997
Ja, hoi.
pi_60594176
Ha.
Aldus.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:52:21 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60595474
Lekker rustig.
pi_60595906
Nou.
Aldus.
pi_60596933
morning. misschien wil iemand een plaatje doen
Raad de Straat - Amsterdam - deel XIX
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60600282
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, RG, van jou valt het me nog erger tegen.
Ik las over die zin van Z heen en had alleen oog voor jouw reactie. Zo goed?

Verder kan ik je nu wel vertellen dat ik gister en vannacht in één ruk de briefwisseling tussen Hermans en Reve heb uitgelezen en dat beviel wel.

Voor wie was jij? Of had jij geen voorkeur voor de brieven en de stellingnames van één van de twee? Of nee, nog erger: ben je wellicht genuanceerd?
pi_60600403
Oh, en trouwens, zodiakk. Ik weet dat je meeleest. Mijn reactie op jouw vraag naar de opties die ik overwoog aangaande de stelling dat je te oud bent om mij belerend toe te spreken, is weggehaald. En dat terwijl ik er zoveel zorg aan had besteed. . Als je nog wilt weten wat er stond (misschien had je 't inmiddels al wel gelezen en zelfs al gereageerd maar is die reactie eveneens in de duistere krochten van 't fokforum waar alle gedelete posts terecht komen, verdwenen) dan kan ik overwegen het nogmaals te gaan typen. Mocht ik daar zin in hebben en toch niets voor handen hebben. Je weet maar nooit.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:15:44 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60600426
Is er een post gedeletet in de LPT?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:16:48 #230
37950 JAM
pi_60600448
Vandaag moest ik voor het kantonrecht verschijnen. Dat was allemaal bijzonder pijnlijk. Uiteindelijk is de boete die me opgelegd was omgezet naar een voorwaardelijke met twee jaar proeftijd omdat ze dachten dat ik gestoord / dronken / fysiek en emotioneel uitgeput / arm als een kerkrat of een combinatie daarvan was. Ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben over de uitkomst maar het had wel wat minder vernederend gemogen allemaal.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:17:51 #231
37950 JAM
pi_60600477
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef Z het volgende:

[..]

Ah. Hoe heet is het in Japan op dit moment?
Als ik m'n aanstaande geloven moet is het nu ATSUIATSUIATSUI!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:21:27 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60600569
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Vandaag moest ik voor het kantonrecht verschijnen. Dat was allemaal bijzonder pijnlijk. Uiteindelijk is de boete die me opgelegd was omgezet naar een voorwaardelijke met twee jaar proeftijd omdat ze dachten dat ik gestoord / dronken / fysiek en emotioneel uitgeput / arm als een kerkrat of een combinatie daarvan was. Ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben over de uitkomst maar het had wel wat minder vernederend gemogen allemaal.
En wat mag je nou twee jaar niet meer doen?
pi_60600782
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Is er een post gedeletet in de LPT?
Nee, wel in Weet je nog dat je Nevermind voor het eerst hoorde?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:31:21 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60600808
quote:
De klootzakken. Het was zeker off topic?
pi_60600824
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben over de uitkomst maar het had wel wat minder vernederend gemogen allemaal.
Ja, dat lijkt me ook bijzonder vernederend. Maar wel voer voor een mooi en pijnlijk verhaal. Doet me trouwens denken aan J.C. Bloem die ooit is opgepakt en bekeurd omdat hij sodomie aan het plegen was met te jonge jongens. Hij heeft er nooit over willen praten (laat staan schrijven).
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:32:35 #236
37950 JAM
pi_60600833
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat mag je nou twee jaar niet meer doen?
Artikel 76.a van de Algeme Politie Verordening (waarom ze dat met hoofdletters en die spatie ertussen schrijven weet ik ook niet) van de gemeente 's-Gravenhage aan m'n laars lappen. Oftewel, drinken in het openbaar.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:33:55 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60600865
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef JAM het volgende:

[..]

Artikel 76.a van de Algeme Politie Verordening (waarom ze dat met hoofdletters en die spatie ertussen schrijven weet ik ook niet) van de gemeente 's-Gravenhage aan m'n laars lappen. Oftewel, drinken in het openbaar.
Omdat ze het afkorten tot APV.

Je was liederlijk dronken, dus. Viel je ook mensen lastig?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:35:08 #238
37950 JAM
pi_60600894
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Omdat ze het afkorten tot APV.

Je was liederlijk dronken, dus. Viel je ook mensen lastig?
Geen van beiden. Het is al een overtreding als je überhaupt drank bij je hebt (aangebroken flessen, blikjes, etc). Je reinste Stalinisme zeg ik je!
pi_60600956
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De klootzakken. Het was zeker off topic?
Zéér. Het ging nl. om een fout in spelling en vervolgens wisselden zodiakk en ik wat informatie uit over de kwestie van iemand belerend toespreken. Maar alles in het nette uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door mane op 06-08-2008 14:43:06 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:38:03 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60600959
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef JAM het volgende:

[..]

Geen van beiden. Het is al een overtreding als je überhaupt drank bij je hebt (aangebroken flessen, blikjes, etc). Je reinste Stalinisme zeg ik je!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:40:49 #241
37950 JAM
pi_60601018
quote:
Artikel 76a
1. Het is verboden op de weg, die deel uit maakt van een door burgemeester en wethouders
aangewezen gebied* , alcohol te nuttigen of aangebroken flessen, blikjes en dergelijke met
alcoholhoudende drank bij zich te hebben.
2. Het bepaalde in het eerste lid geldt niet voor:
a. een terras dat behoort bij een horecabedrijf, als bedoeld in art. 56, 2e lid APV.
b. de plaats niet zijnde een horecabedrijf, als bedoeld onder a, waarvoor een ontheffing
krachtens art. 38 tweede lid van de Drank- en Horecawet.'
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:41:00 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60601023
Ik zit hier met gepaste verontwaardigheid voor zowel JAM als mane.
pi_60601042
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, klopt. Een vriend van me liep tijdens een EK wedstrijd van het ene café naar het andere (voor insiders zoals JAM: van Cremers naar de Grote Markt) met een plastic bekertje bier en kreeg ook een bekeuring. Hij was niet dronken, maar liep daar rustig en niets-aan-'t-handje. Berserker (David) heeft het ook eens gehad bij het Malieveld samen met een vriend. Hij zat daar rustig in het gras en ze deelden samen een biertje. Toen ontstond een hele discussie over wie dan de bekeuring moest krijgen. Ik geloof dat B. het biertje in de hand had, maar dat het biertje 'officieel' van zijn vriend was.

Hilarische maar ook droevige voorvalletjes.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:41:49 #244
37950 JAM
pi_60601044
Nu ja, ik ga ervandoor. Mijn lieve moeder wacht op me met een kopje koffie in de Bijenkorf. .
pi_60602429
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef mane het volgende:
Oh, en trouwens, zodiakk. Ik weet dat je meeleest. Mijn reactie op jouw vraag naar de opties die ik overwoog aangaande de stelling dat je te oud bent om mij belerend toe te spreken, is weggehaald. En dat terwijl ik er zoveel zorg aan had besteed. . Als je nog wilt weten wat er stond (misschien had je 't inmiddels al wel gelezen en zelfs al gereageerd maar is die reactie eveneens in de duistere krochten van 't fokforum waar alle gedelete posts terecht komen, verdwenen) dan kan ik overwegen het nogmaals te gaan typen. Mocht ik daar zin in hebben en toch niets voor handen hebben. Je weet maar nooit.
Ik heb je reactie gezien en toen ik deze las dacht ik nog "wat een verzorgde reactie!". Ik had nog niet gereageerd, maar ik weet nu niet meer goed welke opties je nou geschetst had. Gelukkig weten we allebei dat je niks voorhanden hebt, dus ik zie de reactie graag tegemoet! .
pi_60604472
Ik heb zelfs zo weinig omhanden dat ik - naar aanleiding van de briefwisseling tussen Hermans en Reve - bij iemand langs ben geweest om toch nog een boek van Hermans te lenen. En ik ben er nu achter, waarschijnlijk ter geruststelling van enkelen, dat het tussen Nooit meer Slapen en mijzelf blijkbaar niet werkte, maar dat ik wel erg blij word van Een wonderkind of een total loss.

Ik ga nu in zee zwemmen. En dat is best avontuurlijk.
quote:
Duitser verdronken in Katwijk
Gepubliceerd op 04 augustus 2008, 16:01
Een 49-jarige man uit Duitsland is gisterochtend voor de kust van Katwijk verdronken

De man ging net ten zuiden van de Uitwatering het water in, een gebied dat bekend staat vanwege muien en banken en stromingen. Zijn echtgenote zag hem vanaf het strand steeds verder het water in drijven. Zij rende naar de Boulevard en liet in een hotel de hulpdiensten bellen.
Tot zover de vakantiemededelingen.
pi_60604731
Pas ook op zwinkuilen !
Aldus.
pi_60606242
Graag op anoniem
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:31:39 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60607153
Ha! Couleur locale.
pi_60607328
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef mane het volgende:
Ik heb zelfs zo weinig omhanden dat ik - naar aanleiding van de briefwisseling tussen Hermans en Reve - bij iemand langs ben geweest om toch nog een boek van Hermans te lenen. En ik ben er nu achter, waarschijnlijk ter geruststelling van enkelen, dat het tussen Nooit meer Slapen en mijzelf blijkbaar niet werkte, maar dat ik wel erg blij word van Een wonderkind of een total loss.

Ik ga nu in zee zwemmen. En dat is best avontuurlijk.

Tot zover de vakantiemededelingen.
Tegenwoordig is het toiletbezoek al avontuurlijk.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:53:16 #251
11923 I.R.Baboon
pi_60607631
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:10 schreef mane het volgende:

[..]

Ik las over die zin van Z heen en had alleen oog voor jouw reactie. Zo goed?

Verder kan ik je nu wel vertellen dat ik gister en vannacht in één ruk de briefwisseling tussen Hermans en Reve heb uitgelezen en dat beviel wel.

Voor wie was jij? Of had jij geen voorkeur voor de brieven en de stellingnames van één van de twee? Of nee, nog erger: ben je wellicht genuanceerd?
In principe ben ik meer een Reve-aanhanger dan een Hermansaanhanger, maar in de briefwisseling heb ik toch wel respect voor de mildheid waarmee WFH jarenlang die Engelse fratsen van Reve accepteert. Op het moment dat hij het contact verbreekt en Reve brieven gaat schrijven om hem zo veel mogelijk te jennen, begin ik Reve aan te moedigen.

Hoe zit dat bij jou?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:58:43 #252
11923 I.R.Baboon
pi_60607749
Wellicht vraagt de trouwe lezer zich trouwens af 'zeg, waarom zit die IR bijna nooit meer op fok maar wel wanneer hij in amerika zit en ook gewoon allerlei vrouwen zou kunnen betasten'. Goede vraag, zeg ik dan, maar besef goed dat ik hier langzaam krankzinnig word van alle 'valuable contributions' van allerlei mongolen die geen woord Engels kunnen, van icebreakingactivities die een groepsgevoel moeten opdringen en me tot waanzin drijven en van het feit dat ik me weer heel erg aan mezelf erger omdat ik het niet allemaal over me heen kan laten komen. Daarom heb ik dringend behoefte aan jullie ratio.

En bedenk goed dat het hier veel eerder is, waardoor ik nog een stuk langer moet. Tot zo ver dit blokje zelfmedelijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door I.R.Baboon op 06-08-2008 20:03:56 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:23:03 #253
37950 JAM
pi_60608314
Juist dán moet je vrouwen betasten, I.R.
pi_60608780
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daarom heb ik dringend behoefte aan jullie ratio.
Mijn ratio zegt: get over it en ga vrouwen betasten. Just fucking do it.
pi_60609690
Mijn ratio zegt dat je niet zo moet miepen.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')