Hoe beter je iemand kent, hoe makkelijk die toon ook te vinden is, vind ik zelf. Omdat je sowieso al de juiste toon bij elkaar te pakken hebt, zullen we maar zeggen. Ik sprak van de week na jaren een exvriend van me, met wie ik vijf jaar een relatie heb gehad. Hij is zijn beide ouders op jonge leeftijd verloren, allebei aan kanker, en nu vertelde hij dat ook één van zijn zussen op 40-jarige leeftijd is overleden aan jawel: kanker. Hoe groot dit familieleed ook is, wij kunnen daar samen heel goed over praten en om lachen, maar dat komt omdat je elkaar wel goed aanvoelt. In alle andere gevallen kom je gewoon niet veel verder dan: wat erg voor je.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel maar (op mijn milde ironische wijze, voordat het weer verkeerd wordt uitgelegd): eigenlijk ontkomt niemand aan een zekere mate van invullen. Het is moeilijk iemand te troosten zonder uit je eigen ervaringen te putten en mensen kunnen niet dwars door je heen kijken om te weten welke toon je nodig hebt.
Dito. En dat in mijn turbokoffermetvierwieltjeseneenextralangtrekding, tevens mijn eerste echte bijenkorfaankoop ooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:46 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom in "De laatste werkdag voor de vakantie". Ik zie dat het weer alvast is omgeslagen. Ik pak een extra boek in.
Zo, ik ben aangekomen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dito. En dat in mijn turbokoffermetvierwieltjeseneenextralangtrekding, tevens mijn eerste echte bijenkorfaankoop ooit.
Ik koos voor die om duidelijk te maken dat het om Bush ging en niet om het roer. Herinner ik me nu.quote:En als GM valt. Oh-la-la, dan staat ons nog wat te wachten. Gelukkig staat momenteel een financiëel genie aan het roer van de VS die Bush heet, misschien weet hij nog wel een list. Ik denkt dat die list bestaat uit het bijdrukken van veel, heel veel, heel erg veel dollars en deze in het noodruftige bedrijf pompen. Wat maakt het allemaal uit mensen, papier genoeg.
Hoewel de taal-Zionisten zullen zeggen dat het allebei mag (de en het) heb je helemaal gelijk. Het is dé topic.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef Megter het volgende:
Niet om vervelend te zijn, maar het is de topic (en dat in TTK)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |