abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60440410
Nee, geen veilingen maar ik struin wel marktjes af en ook in kringloopwinkels kun je 'ineens' iets moois vinden. Dat vind ik wel een beetje een sport. Maar ik wil mijn kennis vergroten, vandaar dus dat boek. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_60454705
Nou mane, misschien dat je op je struintochtjes mijn moeder dan ook tegen gaat komen. Zij heeft namelijk de meest complete Mobach-verzameling van Gouda en omstreken!
pi_60459770
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:02 schreef mane het volgende:

Ik hoop dat het een beetje gaat met Claudia.
Ik ben geneigd te zeggen: goed. Maar misschien bevind ik me wel in het oog van de storm.

Intussen loop ik een beetje verstrooid rond. Normaliter zijn al mijn handelingen efficiënt, maar ik kom nu niet uit beslissingen en ik kan moeilijk vooruit kijken. Gister moest ik de dierenarts vertellen aan welke medicijnen onze katten zitten (huidproblemen, nieren, verstopt neusje), maar ik wist het gewoon niet meer. Ik heb de hele avond nagedacht over hoe dat vanavond moet met het ophalen van de ouders van mijn lief, maar ik kwam er niet uit. Ik begin aan het een, ga onderwijl op het ander over, en weet dan niet meer waar ik mee bezig was.

Vervroegde dementie. Ik voel me cool, calm en niet zo collected.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:41:51 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60460923
Ja, het is zwaar. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar toch weet ik niet goed wat ik tegen je kan zeggen.

Mijn ervaring is dat mensen geneigd zijn het voor je in te vullen: 'je zult je wel zus of je zult je wel zo voelen'. En dan is dat helemaal niet altijd zo. Maar gelukkig trof ik ze ook die zeiden: 'ja, en dan moet je ook nog omgaan met verwachtingen die anderen hebben over hoe je je wel zult voelen'. En dát luchtte wel op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_60461453
Maar goed, dat had jij dan weer.
pi_60463109
Ik bedoel maar (op mijn milde ironische wijze, voordat het weer verkeerd wordt uitgelegd): eigenlijk ontkomt niemand aan een zekere mate van invullen. Het is moeilijk iemand te troosten zonder uit je eigen ervaringen te putten en mensen kunnen niet dwars door je heen kijken om te weten welke toon je nodig hebt.
pi_60463294
Dat had ik niet 1-2-3 uit je eerdere post gehaald.
Aldus.
pi_60464834
D'rom. Ik dacht: ik licht het even toe.
pi_60468627
Ik denk niet dat het zo belangrijk is of je omgeving precies begrijpt hoe je je voelt, zolang je maar wat steun krijgt (en accepteert) in praktische dingen die geregeld moeten worden. Iemand die even boodschappen voor je haalt, een hap voor jullie maakt of de ouders van je man ophaalt. Verder is het handig om een agenda bij de telefoon te leggen waarin je je afspraken en gesprekken meteen opschrijft.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60481160
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, het is zwaar. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar toch weet ik niet goed wat ik tegen je kan zeggen.

Mijn ervaring is dat mensen geneigd zijn het voor je in te vullen: 'je zult je wel zus of je zult je wel zo voelen'. En dan is dat helemaal niet altijd zo. Maar gelukkig trof ik ze ook die zeiden: 'ja, en dan moet je ook nog omgaan met verwachtingen die anderen hebben over hoe je je wel zult voelen'. En dát luchtte wel op.
Ik kan er niet zo mee zitten. Ze proberen alleen maar te helpen, en hebben zelf vaak ook gewoon verdriet.

Mijn kamergenootje op mijn werk is een paar maanden geleden haar vader verloren en zij was erg lichtgebrand. Als je dan aan haar vroeg of ze een fijne vakantie had gehad, dan snauwde ze: "Wat denk je zelf?" Op den duur brachten we maar niet meer ter sprake hoe het met haar ging, en dat was ook niet goed. Ze wil er graag over praten, maar vindt dat tegelijkertijd moeilijk. Dat moet je haar niet kwalijk proberen te nemen. De rouwende heeft altijd gelijk.

Moeheid gaat me denk ik op den duur opbreken. Ik slaap nog altijd vrijwel niet, en dat maakt dat ik me steeds waziger voel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_60481278
Nachtelijke demonen...
Je hebt er nu helemaal niets aan maar de scherpe kantjes van het verdriet zullen slijten.
Nogmaals, ik wens heel veel sterkte in deze tijd.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 03:30:57 #162
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_60482007
Claudia, je gaat morgen op vakantie? Hopelijk kan je dan goed uitrusten .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_60482662
Goedemorgen en welkom in "De laatste werkdag voor de vakantie". Ik zie dat het weer alvast is omgeslagen. Ik pak een extra boek in.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:55:57 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60482755
Waar gaat de (huwelijks)reis naartoe?
pi_60482868
Zevenhuizen, Groningen. . en daarna nog een weekje Friesland. .
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:29:05 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60483124
Ha, een proximity holiday.

Ik kan wel vragen wanneer de verbinding in den echt gaat plaatsvinden, maar ik verwacht eigenlijk geen antwoord.
pi_60483800
Nee, ik doe daar graag geheimzinnig over.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:18:35 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60483826
http://www.brabantsdagbla(...)heerlijk-languit.ece

En vorige maand stonden we ook al met z'n drieen groots in het Boxtels maandblad toen we een staatslotje gingen halen!
The End Times are wild
pi_60483890
quote:
Moeder Andrea Gijsbertsen heeft er haar handen vol aan.
(...)
Andrea Gijsbertsen heeft het liever wat drukker
Hm. Geen groot licht, die journalist. Maar het ziet er ontspannen uit, L.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:32:36 #171
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60484028
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:18 schreef LXIV het volgende:

En vorige maand stonden we ook al met z'n drieen groots in het Boxtels maandblad toen we een staatslotje gingen halen!
Is dat toeval, of bellen jullie zelf naar de krant, telkens als jullie je huis verlaten?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:33:27 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60484044
Staat er in de Telegraaf een stukje over de oudste moppen ter wereld (serieus). http://www.telegraaf.nl/b(...)4000_jaar_oud__.html, wordt ook deze mop vermeld:
quote:
8. Augustus was touring his Empire and noticed a man in the crowd who bore a striking resemblance to himself. Intrigued he asked: "Was your mother at one time in service at the Palace?" "No your Highness," he replied, "but my father was." (Credited to the Emporer Augustus 63 BC – 29 AD)
En, oud als hij is, vind ik het toch écht een goede!
The End Times are wild
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:34:14 #173
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60484061
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:32 schreef Frollo het volgende:

[..]

Is dat toeval, of bellen jullie zelf naar de krant, telkens als jullie je huis verlaten?
Toeval? Wie weet. We bellen in ieder geval niet.
The End Times are wild
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:35:09 #174
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60484077
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:33 schreef LXIV het volgende:
Staat er in de Telegraaf een stukje over de oudste moppen ter wereld (serieus). http://www.telegraaf.nl/b(...)4000_jaar_oud__.html, wordt ook deze mop vermeld:
[..]

En, oud als hij is, vind ik het toch écht een goede!
Ik ken een nog oudere!
quote:
Hammurabi was touring his Empire and noticed a man in the crowd who bore a striking resemblance to himself. Intrigued he asked: "Was your mother at one time in service at the Palace?" "No your Highness," he replied, "but my father was."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:45:19 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60484249
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:18 schreef LXIV het volgende:

Wat een leuk brusje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')