quote:Op maandag 28 juli 2008 21:20 schreef k_man het volgende:
En dan betrap je je er 's ochtends op de fiets op dat je Vanmorgen Vloog Ze Nog neuriet...
Hij kan niet zonder mij
Hij heeft me nodig
Onopvallend
Alle dagen
Hij wil me om zich heen
Al zal hij dat nooit aan me vragen
Het moet zo zijn
Het is misschien de wil van God
En luidt de opdracht
Wees voortaan uw broeder's hoeder
Wees z'n verzorgster
Wees z'n moeder
't Is ons lot
Hij kan niet zonder mij
Ja, onuitstaanbaar waarschijnlijk, zoals altijd, maar dan nog een tikkeltje erger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:21 schreef Gellius het volgende:
Tsjongejonge, wat zal dìe eigenwijs zijn vandaag.
Ik ben geneigd te zeggen: goed. Maar misschien bevind ik me wel in het oog van de storm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:02 schreef mane het volgende:
Ik hoop dat het een beetje gaat met Claudia.
Ik kan er niet zo mee zitten. Ze proberen alleen maar te helpen, en hebben zelf vaak ook gewoon verdriet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, het is zwaar. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar toch weet ik niet goed wat ik tegen je kan zeggen.
Mijn ervaring is dat mensen geneigd zijn het voor je in te vullen: 'je zult je wel zus of je zult je wel zo voelen'. En dan is dat helemaal niet altijd zo. Maar gelukkig trof ik ze ook die zeiden: 'ja, en dan moet je ook nog omgaan met verwachtingen die anderen hebben over hoe je je wel zult voelen'. En dát luchtte wel op.
Hm. Geen groot licht, die journalist. Maar het ziet er ontspannen uit, L.quote:Moeder Andrea Gijsbertsen heeft er haar handen vol aan.
(...)
Andrea Gijsbertsen heeft het liever wat drukker
Is dat toeval, of bellen jullie zelf naar de krant, telkens als jullie je huis verlaten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:18 schreef LXIV het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)heerlijk-languit.ece
En vorige maand stonden we ook al met z'n drieen groots in het Boxtels maandblad toen we een staatslotje gingen halen!
En, oud als hij is, vind ik het toch écht een goede!quote:8. Augustus was touring his Empire and noticed a man in the crowd who bore a striking resemblance to himself. Intrigued he asked: "Was your mother at one time in service at the Palace?" "No your Highness," he replied, "but my father was." (Credited to the Emporer Augustus 63 BC – 29 AD)
Toeval? Wie weet. We bellen in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is dat toeval, of bellen jullie zelf naar de krant, telkens als jullie je huis verlaten?
Ik ken een nog oudere!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:33 schreef LXIV het volgende:
Staat er in de Telegraaf een stukje over de oudste moppen ter wereld (serieus). http://www.telegraaf.nl/b(...)4000_jaar_oud__.html, wordt ook deze mop vermeld:
[..]
En, oud als hij is, vind ik het toch écht een goede!
quote:Hammurabi was touring his Empire and noticed a man in the crowd who bore a striking resemblance to himself. Intrigued he asked: "Was your mother at one time in service at the Palace?" "No your Highness," he replied, "but my father was."
Wat een leuk brusje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:18 schreef LXIV het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)heerlijk-languit.ece
En vorige maand stonden we ook al met z'n drieen groots in het Boxtels maandblad toen we een staatslotje gingen halen!
Hoe beter je iemand kent, hoe makkelijk die toon ook te vinden is, vind ik zelf. Omdat je sowieso al de juiste toon bij elkaar te pakken hebt, zullen we maar zeggen. Ik sprak van de week na jaren een exvriend van me, met wie ik vijf jaar een relatie heb gehad. Hij is zijn beide ouders op jonge leeftijd verloren, allebei aan kanker, en nu vertelde hij dat ook één van zijn zussen op 40-jarige leeftijd is overleden aan jawel: kanker. Hoe groot dit familieleed ook is, wij kunnen daar samen heel goed over praten en om lachen, maar dat komt omdat je elkaar wel goed aanvoelt. In alle andere gevallen kom je gewoon niet veel verder dan: wat erg voor je.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel maar (op mijn milde ironische wijze, voordat het weer verkeerd wordt uitgelegd): eigenlijk ontkomt niemand aan een zekere mate van invullen. Het is moeilijk iemand te troosten zonder uit je eigen ervaringen te putten en mensen kunnen niet dwars door je heen kijken om te weten welke toon je nodig hebt.
Dito. En dat in mijn turbokoffermetvierwieltjeseneenextralangtrekding, tevens mijn eerste echte bijenkorfaankoop ooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:46 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom in "De laatste werkdag voor de vakantie". Ik zie dat het weer alvast is omgeslagen. Ik pak een extra boek in.
Zo, ik ben aangekomen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dito. En dat in mijn turbokoffermetvierwieltjeseneenextralangtrekding, tevens mijn eerste echte bijenkorfaankoop ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |