Ik was 30 en zat juist in de fase dat ik wel zelf uit ging maken wat ik mooi vond.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Frollo het volgende:
In OOR had ik wel eens iets over Bleach gelezen, maar mijn eerste echte kennismaking met Nirvana kwam toen ze die enorme hit hadden met Teen Spirit. En aangezien ik me toen nog net in het staartje bevond van de fase waarin ik alles wat populair was automatisch stom vond, heb ik me nooit in ze verdiept.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:47 schreef DuTank het volgende:
Ik ben echt een noob dat ik niet weet over welk nummer het gaat, maar ik heb gelukkig altijd andere muziek leuk gevonden en dat zal zo blijven. Doe mij maar hip-hop
Als je It takes a Million van Public Enemy het beste hip hop album vindt ben je hier welkomquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:47 schreef DuTank het volgende:
Ik ben echt een noob dat ik niet weet over welk nummer het gaat, maar ik heb gelukkig altijd andere muziek leuk gevonden en dat zal zo blijven. Doe mij maar hip-hop
OMG. Dat je het niet leuk vindt, is kwestie van smaak... Maar als je dit niet kent mankeert er echt iets aan je algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:47 schreef DuTank het volgende:
Mooi dit zoek ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:50 schreef Monolith het volgende:
Toen ik op m'n 10e ofzo voor het eerst Nevermind hoorde, was dat voor mij de reden om echt naar muziek te gaan luisteren. Daarvoor boeide muziek mij eigenlijk niet zo.
Desbetreffende user was 2 in 1991.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
OMG. Dat je het niet leuk vindt, is kwestie van smaak... Maar als je dit niet kent mankeert er echt iets aan je algemene ontwikkeling.
Tussen alles en een door velen als één van de beste albums van het decennium betiteld album zit nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Desbetreffende user was 2 in 1991.
Dus ergens begrijp ik het wel. Ik kende op mijn 19e zeker ook niet alles uit 1973.
Bij mij net het tegenovergestelde. Ik was een typisch grungemeisje gedurende mijn studententijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef Gellius het volgende:
Ik vond de grunge eigenlijk een beetje vervelend.
Ik denk wel dat als ik net als sommige users hier in de jaren 70 was geboren het album nauwelijks invloed op mij zou hebben gehad. Het album boeit me ook al jaren totaal niet meer. Ik heb het nu eerder met een nieuw album van Enslaved ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dit zoek ik.
Die ervaring van mijn god.......
Grunge was een naam die de media er aan hing.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef Gellius het volgende:
Ik vond de grunge eigenlijk een beetje vervelend. Nirvana ging dan nog wel. De ervaring waar Tong op doelt had ik zeker bij de Pixies, een paar jaar eerder en met Daydream Nation van Sonic Youth.
Laten we eens kijken naar de beste albums van de 70s volgens Pitchfork:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tussen alles en een door velen als één van de beste albums van het decennium betiteld album zit nog wel een verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |