Ik hoop van wel, maar ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef koemleit het volgende:
ik ben echt benieuwd of er iets gaat veranderen op KLB, ik vermoed nl van niet.
Opperkwalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Willen al die trieste mensen die begonnen met die megabagger na de bekendmaking van de uitslag zich a.u.b. melden bij de balie?
mwah, mss snel een andere modquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef koemleit het volgende:
ik ben echt benieuwd of er iets gaat veranderen op KLB, ik vermoed nl van niet.
waarom doe je niet mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Willen al die trieste mensen die begonnen met die megabagger na de bekendmaking van de uitslag zich a.u.b. melden bij de balie?
Deal with it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je 65 jaar geleden geleeft had was je bij de NSB gegaan he!
Was zijn opa niet vlak na WW2 erschossen, of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je 65 jaar geleden geleeft had was je bij de NSB gegaan he!
en toen moest ie naar bed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Eerst dit aanzien, hij is nog maar 1,5 uur mod.
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, Terminator, dit bedoelde ik dus.
Ondeugend en Boswachter konden de drukte niet aan en gaan weg, zodat jij en Bio de rotzooi op kunnen ruimen...
Lief doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja nu t over is kom je terug, vuile lafaard.
IK heb nu tieten én bier.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die miertentietjes van jou en Bavaria zekerquote:
Dat paaldansen ging verder achter de schermen, je had er bij moeten wezen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Teringnoob ben je ook hé, hij heeft 65000 en als je dat niet weet heb je onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij deze gaat KLB naar de haaien.
Hoe kan iemand met een userid > 170000 het tot mod schoppen en moet ik me suf solliciteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet echt..quote:
ik wat minderquote:
Ja , maar je minipikie is er niets bij, knap van me dat ik er toch wel op kon gaan staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die miertentietjes van jou en Bavaria zeker
Of mij mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat minder
het is net zoiets als beverton ONZ mod maken
Ha, is dat even een goeiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja , maar je minipikie is er niets bij, knap van me dat ik er toch wel op kon gaan staan.
Is goed, maak me maar mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat paaldansen ging verder achter de schermen, je had er bij moeten wezen!
Vonniequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:09 schreef yvonne het volgende:
Oy, kap es met dat gebagger, "Jullie" mod ligt allang te pitten
Ik las net dat users veranderde zodra ze blauw werden, in deze gevallen misschien ook wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat minder
het is net zoiets als beverton ONZ mod maken
Hij mag nog niet zo lang opblijven hèquote:
eerst komen, dan heeft ze pattatje oorlogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ha, is dat even een goeie
Als ik je anaal neem en flink door druk, pijp je me ook gelijk, [ afbeelding ]
"Mijn" mod nog niet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:09 schreef yvonne het volgende:
Oy, kap es met dat gebagger, "Jullie" mod ligt allang te pitten
Je kan alles zijn op het internet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
Zou me niets verbazen als Sandstorm gewoon 16 is ofzo!
Jullie hebben hem gekozenquote:
Kijk, jíj bent er nogquote:
idd topper Ludo is dr nogquote:
Nee, jullie hebben hem gekozen. FOK! is immers geen democratiequote:
dat dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben hem gekozen. FOK! is immers geen democratie
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eenschquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd topper Ludo is dr nog![]()
![]()
![]()
LudoSanders for mod on KLB
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je Boswachter zat bent.
Neuh, deze ronde niet, jullie keuze, jullie mod, jullie baggerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het spijt ons yvonne.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, deze ronde niet, jullie keuze, jullie mod, jullie bagger
*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je Boswachter zat bent.
Waar zijn de users van het kaliber Ludo en MASD?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eensch
Hij kan tenminste wel normaal reageren
Ohja, en Bio en die Schwarzenegger zijn ook wel okeaf en toe ;D
Ik stemde op chris2kquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
rofl, kun je dat ook zeggen zonder te lachen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik stemde op chris2k
En is FOK! nu voor altijd een democratie?
nah, maar niet heusquote:
He, dat is niet het antwoord waar ik op hooptequote:
Ja hoor, er was een verkiezing, jullie wilden D_B, en zie het reslutaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, kun je dat ook zeggen zonder te lachen?
Maar vind je het een goed resultaat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, er was een verkiezing, jullie wilden D_B, en zie het reslutaat
Dabedoelikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, dat is niet het antwoord waar ik op hoopte
Of juist wel, als ik al zie wat democratie nu gedaan heeft
ik wilde die triangeljosti heul niet als modquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, er was een verkiezing, jullie wilden D_B, en zie het reslutaat
Zie je de slotjes;ijst?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar vind je het een goed resultaat?
Whehe, hou t maar zo danquote:
Ik ga me opgeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zullen we trouwens voor de gein eens opnieuw een stemming doen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, maar niet heus![]()
KLB doe jij met 2 vingers in je neus dr bij
Niet zo hè! Kan ik er aan doen dat het lekker rustig op mijn baantje.quote:
Ja maar ja maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Niet zo hè! Kan ik er aan doen dat het lekker rustig op mijn baantje.
Kom Ludo, je wil het echt wel graagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Niet zo hè! Kan ik er aan doen dat het lekker rustig op mijn baantje.
Ik moet je toch echt teleurstellen.quote:
Neehoor, wij dwingen je gewoonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet je toch echt teleurstellen.
Trekt je string?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Wat kanker kansloos, nou die mongool mod is, moeten ineens al die dichtgeklapte josti's zich bewijzen. En dan met die josti's bedoel ik biogarde en terminator en dat zootje ongeluk.
Je bedoelt niet mij hé met D_A?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nu Dirkh nog mod op R&P, Meki mod op NWS, StefanP mod op POL, D_A forumadmin en de FOK! vervormingen zijn compleet!
Dark_Angelusquote:
Bier.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Lees ik hier het woord "deceptie" tussen de regels door?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bôh gek die ken ik, paar weken terug nog bier mee gedronken
Waarom moet hij FA worden dan?
Lees je maar even in, knuppelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bôh gek die ken ik, paar weken terug nog bier mee gedronken
Waarom moet hij FA worden dan?
Doelpaal door je rectum, kliek-modquote:
Ik lees geen ONZ/PUBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lees je maar even in, knuppel
Daarom zeg ik ook, lees je in.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik lees geen ONZ/PUB
Wil je het plsssssssssssssssssssssssssss vertellen?
In welke van de 1178923 topics van FOK!?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, lees je in.
Mowoachquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Je bedoelde 1178989?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In welke van de 1178923 topics van FOK!?
Je kunt beter aan een farce denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik heb een ochtendhumeur en mijn odol is nog niet door komen zettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef yvonne het volgende:
Makkelijk zo de TT
Zeg DB, wij nemen ene vrije dag, succes
Zie de slotjeslijstquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:12 schreef Jarno het volgende:
Haha, is die sukkel het toch geworden? Cool. Dat gaan we eens volgen dan..
Nu zal KLB wel snel leefbaar worden dan he.quote:
Moet ik roflcopter slotjes zetten dan ? Verzuurd stuk vretenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Jarno het volgende:
Haha, check 'm nu al politiek correcte slotjes zetten dan. Er is helemaal niks meer over van die toughguy-ik-ben-de-geeeeeeksteeeeeee act van 'm.. Ik voorspel een stille aftocht na een maand of 2, 3 ivm studie en/of werk.
Dat is net zoiets als voorspellen dat Nederland het WK misschien niet gaat winnen..quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Jarno het volgende:
Ik voorspel een stille aftocht na een maand of 2, 3 ivm studie en/of werk.
Correctie: anderhalve maand.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik roflcopter slotjes zetten dan ? Verzuurd stuk vreten
Ik durf het aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als voorspellen dat Nederland het WK misschien niet gaat winnen..
Ik zeg 4 weken, J:/.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien moet je gewoon een touw pakken, je nek erdoorheen steken, op een krukje gaan staan en het touw aan de trap hangen. Vergeet vooral niet de kruk onder je uit te schoppen.
Succes
Ja, je collega'squote:
Ik ben benieuwd of de crew één lijn durft te trekken met deze mongool. Leuk experiment, ik ben voor!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:25 schreef Kreator het volgende:
Misschien moeten er even een FB topic van maken:
"is dit nou de manier waarop moderators tegenwoordig met hun users omgaan?"
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of neequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het echt nodig om 2 KLB SC's te hebben?
Ik heb op je gestemd, triangelboy.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
Eerst me belachelijk maken dat ik geen mod werd en Juup(c) wel en dat ik het ook nooit zou worden. En nu ben ik het en nu is het huil:huil. Want wij hebben al zolang geslijmt op blauw te worden/wij functioneerden zelf bagger in het blauw, dus hoe kan die mongool het dan worden![]()
![]()
![]()
Jullie zijn gePWND. En hard in het poepertje
En bevalt het afzeiken je goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of nee
Je hebt een voorbeeldfunctie rukkertje. Gedraag je en ga puin ruimen. KLB is nu al een grotere teringzooi dan voor je mod was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
Eerst me belachelijk maken dat ik geen mod werd en Juup(c) wel en dat ik het ook nooit zou worden. En nu ben ik het en nu is het huil:huil. Want wij hebben al zolang geslijmt op blauw te worden/wij functioneerden zelf bagger in het blauw, dus hoe kan die mongool het dan worden![]()
![]()
![]()
Wel snotverdesnotverdesnotver, ik kom juist voor je opquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En bevalt het afzeiken je goed![]()
Zal wel he. Mooizo.
Hela hela, dat zouden we niet meer doen he, in 'het nieuwe KLB'! Straks ga je nog lolcats of rickrolls plaatsen. Tsk.quote:
Het lijkt me dat jij met je rooie naam daar ook andere manieren voor hebtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of nee
Misschien begint ie straks ook nog met doodverwensingen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef Jarno het volgende:
Hela hela, dat zouden we niet meer doen he, in 'het nieuwe KLB'! Straks ga je nog lolcats of rickrolls plaatsen. Tsk.
We hebben voor je gelobby't, kutmod.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
![]()
![]()
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hebben voor je gelobby't, kutmod.
Ah, een crewlikkertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.
Log es uit , het is lekker weer buiten. Misschien krijg je dit keer wel eens aandacht van de vrouwtjes.
Hou het gewoon bij je orginele account kutmod.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.
Log es uit , het is lekker weer buiten. Misschien krijg je dit keer wel eens aandacht van de vrouwtjes.
Wie is't dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij je orginele account kutmod.
Beter lezen. Is al gebeurd. En de lollercats etc. ziiten nog in hun mandje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien begint ie straks ook nog met doodverwensingen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Laten we hopen dat de geschiedenis zich zal herhalen, dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:37 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen aspiratie hebt om detective te worden. Ik ben niemands kloon.
Mijn originele account is al een tijd geleden gebanned.
Ligt Nijmegen in Limburgquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Zou het valkuilen-graven in omgeving Nijmegen ook minder worden, nu hij vaker hier moet zijn?
Een beetje krampachtig is het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Haha, wat een loser.
Checkerdecheckcheck.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:40 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ik ben z'n bilmaat
Ja hallo, met mij, Ik snap het niet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we dadelijk mooi verder napraten in napraattopic deel 1.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wen er maar niet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:44 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik loop echt achter, die_Boscopter ook mod.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je moet het meegemaakt hebben he.quote:
Je favoriete nieuwsposter.quote:
Die is mee naar achter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hey godverdomme, wat doe je met mijn posts kutnewbiemod.
Die heb ik gefrituurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hey godverdomme, wat doe je met mijn posts kutnewbiemod.
Nu heb jij gelukkig ervaring met kwijlen en in je broek poepen, dat scheelt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Als ik hier naar kijk :
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst zo hard lachen dat het kwijl uit m'n mondhoek loopt. Daarna krijg ik meteen aandrang om eens flink te schijten.
Das toch net Alberts. Die kwal uit de racerij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Als ik hier naar kijk :
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst zo hard lachen dat het kwijl uit m'n mondhoek loopt. Daarna krijg ik meteen aandrang om eens flink te schijten.
Zo doorgaan, je hebt zo een FB topic aan je draaitafel hangen.quote:
Klopt, die faalt al net zo hard als die Kreator.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das toch net Alberts. Die kwal uit de racerij.
Niet met je kloon lullen. Staat een beetje onnozel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Klopt, die faalt al net zo hard als die Kreator.
Ik blijf het niet herhalen. Vraag het anders eens aan Yvonne.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet met je kloon lullen. Staat een beetje onnozel.
Ohja die is ie in de grindbak vergeten, klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Kreator het volgende:
Albers is zonder T.
Je symptomen klinken een beetje als sydroom van down. Ik zou er eens naar laten kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo doorgaan, je hebt zo een FB topic aan je draaitafel hangen.
Gelukkig word je wél steeds grappiger.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja die is ie in de grindbak vergeten, klopt.
Je humor is even hi-la-risch als die van die boshomo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
M'n oude oma heeft nog wel eens last van obstipatie.
Moeten de verzorgers weer helpen met vaseline enzo.
Ik denk dat ik die foto van Kreator maar eens bij haar op de plee hang. Succes gegarandeerd.
Nou, datquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
M'n oude oma heeft nog wel eens last van obstipatie.
Moeten de verzorgers weer helpen met vaseline enzo.
Ik denk dat ik die foto van Kreator maar eens bij haar op de plee hang. Succes gegarandeerd.
quote:
In onze serie: kortste topics ooit!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef Kreator het volgende:
Kunnen we de titel anders even veranderen in: "Goede grappen van DJ Sandstorm en zijn klonen Bosnicht & Jaap Knaaplikker."
Je moet er snel bij zijn om jouw nog blauw te zien, dus ik zat al 3 dagen te f5'en.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe kijk boswachter blauw zijn en ik niet.
Niet te hard van stapel lopen, een mod is eerst op proef.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Kan een nieuwsposter niet even een FP berichtje plaatsen over het aanstellen van dbw
Dan ben jij dus de faalkloon van Kreator zeker ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, dat
JAAP.KOORKNAAP EEN KLOON IS VAN DJ_BOSWACHTERT
is nu wel bewezen lijkt me. Zelfde 'aparte' gevoel voor 'humor'.
Dit heeft iets van kleuterschool retoriek.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de faalkloon van Kreator zeker ?
Jij lult hem alleen maar na, en faalt dus net zo hard.
Een kloon die er eerder was dan de originele user. Wel schattig hoor, maar zo ga je niet winnen, DJ.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Er schemert iets door Krea. Maar wat? Maar wat!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:03 schreef Kreator het volgende:
Is die kraakvandaal een oldbie met gevoel voor posten ofzo?
Het was een compliment kutnewbie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef kraakvandaal het volgende:
*selecti*
Mja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een compliment kutnewbie.
Hij is gezakt, J:.
Bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een compliment kutnewbie.
Hij is gezakt, J:.
Nou, ik vind het niveau van dj_bosmarmot anders consequent dramatisch. Doet -ie goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
Valt nog niet mee, users vinden die een beetje consequent op niveau kunnen blijven.
Daar kan ik nog een boel van leren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niveau van dj_bosmarmot anders consequent dramatisch. Doet -ie goed.
KLB gaat deaud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom worden topics gesloten waar vrolijk in gebaggerd wordt. Voordat de_boswachter mod was deed hij daar zelf aan mee en nu mag het ineens niet meer.
Het is toch ook een napraat topic? Zij zijn de enige die de TT eer aan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
nee dit was ook de afspraak toch. Minder bagger in KLB, maar meer kwaliteitstopics.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom worden topics gesloten waar vrolijk in gebaggerd wordt. Voordat de_boswachter mod was deed hij daar zelf aan mee en nu mag het ineens niet meer.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat je zelf niet wil, doe het zelf dan ook niet.
Hee, die hangt bij m'n oma op de plee. Naast de foto van Kreator !quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Hier hoort een fail plaatje bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Minder bagger in KLB, maar meer kwaliteitstopics.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Hee, die hangt bij m'n oma op de plee. Naast de foto van Kreator !
En delete die foto even.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:13 schreef Kreator het volgende:
Boswachtertje? Wees dan ook eens consequent... (Y).
Nee.quote:
Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nee.
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?quote:
Partijdige pollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?< 1 Dag < 1 week < 2 weken < 3 weken < 4 weken Weet ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een foto plaatsen van een user en het verzoek om die te verwijderen weigeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Daarvoor is de ik weet niet optiequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Partijdige pollIk mis eeuwig.
Oh ik dacht dat je het over die DJ foto had Kreator. Wees dan ook duidelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Staan ze op FOK?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.
..geeft niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik dacht
Astu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..geeft niet.
Vergeet je de quotes ook niet?
Zo leer je elke dag weer wat bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Is niet netjes van je, boswachtertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.
Veel leesplezierquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
12:00 Zo mijn dagdeel zit erop![]()
Amuseer jullie !![]()
![]()
quote:
Mods die een leven faken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Amuseer jullie !![]()
![]()
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie gaquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef jordeeeh het volgende:
Bos, waarom neem je niet de avonddienst? Of vind mama het niet leuke als je zo laat nog achter de pc zit?[ afbeelding ]
Ja nou? Alsof FOK! niet voor gaat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie ga
Nee niet als teletoeter.
Teletoeters
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe je moet gewoon op tijd naar bed.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Amuseer jullie !![]()
![]()
Leugenaarquote:
Ik las kleurtjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Ik ookquote:
Wannabe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Geeft niet J:/. Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Jarno het volgende:
Sorry, misschien heb ik de indruk gewekt dat het mij zou interesseren wat jouw mening is.
Dat is ten onrechte. Excuus.
Het blijft maar doorratelen K. Kun jij 'm geen FFA-ban opleggen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, wanneer wordt StefanP/rood_verzet mod van POL?
of Meki mod van NWS?
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:01 schreef slindenau het volgende:
Ik praat dan ook tegen jullie, niet met jullie. Dat is zegmaar uit principe, ik praat niet met kutusers.
Ik ben ook anti-boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).
Zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |