Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we dadelijk mooi verder napraten in napraattopic deel 1.
Wen er maar niet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:44 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik loop echt achter, die_Boscopter ook mod.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we dadelijk mooi verder napraten in napraattopic deel 1.
Je moet het meegemaakt hebben he.quote:
Je favoriete nieuwsposter.quote:
Die is mee naar achter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hey godverdomme, wat doe je met mijn posts kutnewbiemod.
Die heb ik gefrituurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hey godverdomme, wat doe je met mijn posts kutnewbiemod.
Nu heb jij gelukkig ervaring met kwijlen en in je broek poepen, dat scheelt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Als ik hier naar kijk :
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst zo hard lachen dat het kwijl uit m'n mondhoek loopt. Daarna krijg ik meteen aandrang om eens flink te schijten.
Das toch net Alberts. Die kwal uit de racerij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Als ik hier naar kijk :
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst zo hard lachen dat het kwijl uit m'n mondhoek loopt. Daarna krijg ik meteen aandrang om eens flink te schijten.
Zo doorgaan, je hebt zo een FB topic aan je draaitafel hangen.quote:
Klopt, die faalt al net zo hard als die Kreator.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das toch net Alberts. Die kwal uit de racerij.
Niet met je kloon lullen. Staat een beetje onnozel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Klopt, die faalt al net zo hard als die Kreator.
Ik blijf het niet herhalen. Vraag het anders eens aan Yvonne.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet met je kloon lullen. Staat een beetje onnozel.
Ohja die is ie in de grindbak vergeten, klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Kreator het volgende:
Albers is zonder T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |