Je symptomen klinken een beetje als sydroom van down. Ik zou er eens naar laten kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Dan moet ik eerst zo hard lachen dat het kwijl uit m'n mondhoek loopt. Daarna krijg ik meteen aandrang om eens flink te schijten.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo doorgaan, je hebt zo een FB topic aan je draaitafel hangen.
Gelukkig word je wél steeds grappiger.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja die is ie in de grindbak vergeten, klopt.
Je humor is even hi-la-risch als die van die boshomo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
M'n oude oma heeft nog wel eens last van obstipatie.
Moeten de verzorgers weer helpen met vaseline enzo.
Ik denk dat ik die foto van Kreator maar eens bij haar op de plee hang. Succes gegarandeerd.
Nou, datquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
M'n oude oma heeft nog wel eens last van obstipatie.
Moeten de verzorgers weer helpen met vaseline enzo.
Ik denk dat ik die foto van Kreator maar eens bij haar op de plee hang. Succes gegarandeerd.
quote:
In onze serie: kortste topics ooit!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef Kreator het volgende:
Kunnen we de titel anders even veranderen in: "Goede grappen van DJ Sandstorm en zijn klonen Bosnicht & Jaap Knaaplikker."
Je moet er snel bij zijn om jouw nog blauw te zien, dus ik zat al 3 dagen te f5'en.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe kijk boswachter blauw zijn en ik niet.
Niet te hard van stapel lopen, een mod is eerst op proef.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Kan een nieuwsposter niet even een FP berichtje plaatsen over het aanstellen van dbw
Dan ben jij dus de faalkloon van Kreator zeker ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, dat
JAAP.KOORKNAAP EEN KLOON IS VAN DJ_BOSWACHTERT
is nu wel bewezen lijkt me. Zelfde 'aparte' gevoel voor 'humor'.
Dit heeft iets van kleuterschool retoriek.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de faalkloon van Kreator zeker ?
Jij lult hem alleen maar na, en faalt dus net zo hard.
Een kloon die er eerder was dan de originele user. Wel schattig hoor, maar zo ga je niet winnen, DJ.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Er schemert iets door Krea. Maar wat? Maar wat!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:03 schreef Kreator het volgende:
Is die kraakvandaal een oldbie met gevoel voor posten ofzo?
Het was een compliment kutnewbie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef kraakvandaal het volgende:
*selecti*
Mja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een compliment kutnewbie.
Hij is gezakt, J:.
Bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een compliment kutnewbie.
Hij is gezakt, J:.
Nou, ik vind het niveau van dj_bosmarmot anders consequent dramatisch. Doet -ie goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
Valt nog niet mee, users vinden die een beetje consequent op niveau kunnen blijven.
Daar kan ik nog een boel van leren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niveau van dj_bosmarmot anders consequent dramatisch. Doet -ie goed.
KLB gaat deaud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom worden topics gesloten waar vrolijk in gebaggerd wordt. Voordat de_boswachter mod was deed hij daar zelf aan mee en nu mag het ineens niet meer.
Het is toch ook een napraat topic? Zij zijn de enige die de TT eer aan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
nee dit was ook de afspraak toch. Minder bagger in KLB, maar meer kwaliteitstopics.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom worden topics gesloten waar vrolijk in gebaggerd wordt. Voordat de_boswachter mod was deed hij daar zelf aan mee en nu mag het ineens niet meer.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat je zelf niet wil, doe het zelf dan ook niet.
Hee, die hangt bij m'n oma op de plee. Naast de foto van Kreator !quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Hier hoort een fail plaatje bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Minder bagger in KLB, maar meer kwaliteitstopics.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Hee, die hangt bij m'n oma op de plee. Naast de foto van Kreator !
En delete die foto even.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:13 schreef Kreator het volgende:
Boswachtertje? Wees dan ook eens consequent... (Y).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |