Ik hoop van wel, maar ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef koemleit het volgende:
ik ben echt benieuwd of er iets gaat veranderen op KLB, ik vermoed nl van niet.
Opperkwalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Willen al die trieste mensen die begonnen met die megabagger na de bekendmaking van de uitslag zich a.u.b. melden bij de balie?
mwah, mss snel een andere modquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef koemleit het volgende:
ik ben echt benieuwd of er iets gaat veranderen op KLB, ik vermoed nl van niet.
waarom doe je niet mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Willen al die trieste mensen die begonnen met die megabagger na de bekendmaking van de uitslag zich a.u.b. melden bij de balie?
Deal with it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je 65 jaar geleden geleeft had was je bij de NSB gegaan he!
Was zijn opa niet vlak na WW2 erschossen, of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je 65 jaar geleden geleeft had was je bij de NSB gegaan he!
en toen moest ie naar bed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Eerst dit aanzien, hij is nog maar 1,5 uur mod.
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, Terminator, dit bedoelde ik dus.
Ondeugend en Boswachter konden de drukte niet aan en gaan weg, zodat jij en Bio de rotzooi op kunnen ruimen...
Lief doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja nu t over is kom je terug, vuile lafaard.
IK heb nu tieten én bier.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die miertentietjes van jou en Bavaria zekerquote:
Dat paaldansen ging verder achter de schermen, je had er bij moeten wezen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Teringnoob ben je ook hé, hij heeft 65000 en als je dat niet weet heb je onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij deze gaat KLB naar de haaien.
Hoe kan iemand met een userid > 170000 het tot mod schoppen en moet ik me suf solliciteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet echt..quote:
ik wat minderquote:
Ja , maar je minipikie is er niets bij, knap van me dat ik er toch wel op kon gaan staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die miertentietjes van jou en Bavaria zeker
Of mij mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat minder
het is net zoiets als beverton ONZ mod maken
Ha, is dat even een goeiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja , maar je minipikie is er niets bij, knap van me dat ik er toch wel op kon gaan staan.
Is goed, maak me maar mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat paaldansen ging verder achter de schermen, je had er bij moeten wezen!
Vonniequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:09 schreef yvonne het volgende:
Oy, kap es met dat gebagger, "Jullie" mod ligt allang te pitten
Ik las net dat users veranderde zodra ze blauw werden, in deze gevallen misschien ook wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat minder
het is net zoiets als beverton ONZ mod maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |